Kysymyksiä

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Turze
Alkupalat
Viesti:

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Turze »

Hei, tuli vaan mieleeni, voisiko virtuaalikoiralla käyttää videota? Siis että jos ottaa vaikka omasta koirastaan videon, missä se esiintyy tai menee agilityä, niin voiko näyttelytuomarit arvioida sellaista, jos koiralla on videon lisäksi kuvatkin? ;)
Mitäpä sitä ei tekisi eläinten puolesta :)
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Ei näyttelytuomarit arvioi muutenkaan agilitykuvia tai muita kuin seisotus/pääkuvia, niin miksi agility video muuttaisi asiaa
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Esme
Kanada

Viesti Kirjoittaja Esme »

^^Miks ei? Siis jos siinä videossa on saman koiran kuvat, mitkä on virtuaalikoiran näyttelykuvat. Tosin ei sillä videolla paljookaan mitään tee, koska siitä ei arvioida mitään, paitsi jos siinä on näyttelykuvia, mut silloin asiasta pitää erikseen ilmoittaa koira sivuilla että tuomarit tietää.
Onnea On - border collies
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Jos mun koira valioituu pk:ssa vaikkapa hausta, nii voiko sillä tämän jälkeen aloittaa kisaamisen jossain muussa pk-lajissa? Voiko se enää valioitua siitä? Terveisin puusilmä joka ei löydä vastausta VSPKL:n sivuilta.
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

^
Voi aloittaa, lisäät sitten vaan titteliriville hakutitteleiden kaveriksi sen toisen lajin tittelit :D Ei siinä ole sen kummempaa. Tietääkseni voi myös valioitua ihan normisti.
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Okei, oon vaan miettinyt että jos valioituu siitä hausta, niin titteli on KVA, ja jos valioituu myös viestistä, niin sitä titteliä ei sit varmaan tuu koska kai sekin olis KVA. :mrgreen:

// kiitoksia Kirsi!
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Erika kirjoitti:Jos mun koira valioituu pk:ssa vaikkapa hausta, nii voiko sillä tämän jälkeen aloittaa kisaamisen jossain muussa pk-lajissa? Voiko se enää valioitua siitä? Terveisin puusilmä joka ei löydä vastausta VSPKL:n sivuilta.
Toista meriittiä ei tule tuon yhden KVA:n lisäksi, mutta mikään ei estä jatkaa kisaamista muussa lajissa. Hyvänä esimerkkinä mun Mew, joka on valio suojelusta ja jäljestä.
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Toimivaa virtuaalista eläinklinikkaa?

// Ty
Kirsi
Höpsö veitikka

Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Taas mie tuun tänne ihmettelemään tuomarien outouksia. Mutta tuota, miun pari koiraa oli hylätty agissa, koska olin ne ilmoittanut sinne ohjaajanimellä Monkey ja koirien sivuilla omistajana taas on Juinttu. Koskaan ennen noita ei ole hylätty ja tekeväthän muutkin niin, että kisaavat koiria eri nimellä kuin ilmoittavat sivuilla omistajakohdassa? :----D

Siis tota, pitäiskö mun nyt laittaa kaikkien miun koirien sivuille omistajan tyyliin Juinttu (kisoissa: Monkey), vai antaa vaan olla. Kun tosiaan ei ole ketkään muut tuosta hylkyjä antaneet. Jännintä vielä, että olin ilmoittanut myös kolmannen koiran, jota ei oltu hylätty, vaikkakin sivulla lukee omistajana Juinttu ja kisasin sitä nimellä Monkey.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

^ Ihan tälleen sidenote: miksi ihmeessä sä kisaat eri nimellä kuin hoidat muita virtuaalijuttuja? Jos sä Monkeyta haluat käyttää, niin mikset saman tien muuta sitä kenneleihin ymym? Mun pieneen päähän ei ihan mahdu, että mihin kahta nimimerkkiä tarvitaan. :-D

//: Aa, selkeyttää huomattavasti!
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Kirsi
Höpsö veitikka

^ Mä ainakin käytän Kitsunee kisatessa ja muuten Kirsiä. Tämä sen takia, että joissain koirien nimissä on sana kirsi (esim kirsikankukan), ja sitten kun haen omalla nimellä tuloksia, niin sieltä ponnahtaa ensimmäiseksi nämä kirsikat. Perfektionistia kyllä, mutta nopeuttaa vähän tulosten hakua. Eikä mun koiria ole koskaan tämän vuoksi hylätty, vaikka koirien sivuille omistajan paikalla lukee Kirsi. Tosin mulla lukee kaikkien kennelten etusivulla myös Kitsune, mutta luulen ettei tuomarit jaksa/tajua alkaa sieltä tarkistamaan.
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Mulla taas on omistajatiedoissa sekaisin whokilledbambia, bambia ja deadasdiscoa ja kisaan nimimerkillä jigglytwix. Kisaamiseen käyttämäni nimimerkki on kokeilu, koska mulla on ollut tunne että arvontakoneet suosii tietynlaisia nimimerkkejä ja jigglytwixinä tuntuu että oon saanut paremmin menestystä kuin whokilledbambina. Toki tää voi olla vaan sattumaa eikä tässä oo mitään salaliittoa. Yhtäkään koiraa ei ole hylätty tämän takia ja jos joku hylkää niin pistän äkäistä viestiä ja vaadin uudelleen arvostelua.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Mun tuomaroimasta agilitykisasta kyse siis. Olisi saanut ihan yksityisviestiä laittaa. Mutta tosiaan siksi tuli hylkyä, että agilityssä on kisaajat kieletty ! Minä katson aina koirien sivuilta koiran omistajan. Eli mun logiikan mukaan se pitää olla sama nimi, kun koiran kisaajan ja se mikä lukee koiran sivujen omistajatiedoissa.
Niin ja sen kolmas koira näköjään jäi epähuomiossa hylättyä. Eli ollut tarkoitus edes sijoittaa.

Muissa kisoissa en edes katso, jos ei erikseen kiellettä käyttämästä kisaaajaa.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^Niin olisin toki voinut, ajattelin vaan muutenkin herättää keskustelua aiheesta kun tiedän, etten ole ainoa joka tuota eri nimellä kisaamista käyttää. No tuota, ehkä mä nyt sit toivon, että tästä edespäin tuomarit ei hylkäile sen takia, että kisaan noita eri nimellä. Itse en edes koskaan katso millä omistajaohjaajalla koiria kisataan ja kuka sitten lukee siellä sivulla. Tuntuu, että tuollainen käytäntö on jo aikalailla kuollut sen myötä kun useimmat hoitajakennelitkin.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Lukittu