Kysymyksiä 2
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
-
Tuohimopsi
- Vuohenruokaa
Re: Kysymyksiä 2
BH vFIN vDK vLT vGER & vKRE MVA vDKV & vV-09 vFRAW-10 vISV-10 vDKW-10 vKREW-10 vAMW-10 vLUXW-10 Arciel's Capteur de Rêves kaipaisi päivitystä.
Minä olen hirveä puusilmä noiden valioitumisten kanssa, joten tahtoisiko joku selventää miten valioituminen toimii? Minulla on ollut sellainen käsitys että jos koira on suomen muotovalio, ei se tarvitse kustakin maasta kuin yhden sertin, mutta koska en ole ikinä näyttelypuolella ollut aktiivisena ja nyt sitten on tämä tittelihirviö niin olisi enemmän kuin tarpeen päivitellä. Kisakalenterista jokainen sellainen näyttely, johon on merkitty paikka on niitä mitä Mona on minun kisauksessani käynyt ja kun äsken listaa päivittelin niin melkein tuli harmaita hiuksia. Sitten kun rupesin perehtymään YVNL:n juttuihin, ei aikaisempia lyhenteitä DK ja LT ole sen mukaan olemassakaan, mutta minulla on muistikuva että nuo olisivat entiset tanskan ja liettuan liitot.
Eli voisiko joku selventää tuon koiran kohdalla ja yleisestikin virtuaalinäyttelyvalioitumisen maailmaa? ja sen että nykyään on virtuaalimaailmassakin voimassa uudet näyttelysäännöt?
Minä olen hirveä puusilmä noiden valioitumisten kanssa, joten tahtoisiko joku selventää miten valioituminen toimii? Minulla on ollut sellainen käsitys että jos koira on suomen muotovalio, ei se tarvitse kustakin maasta kuin yhden sertin, mutta koska en ole ikinä näyttelypuolella ollut aktiivisena ja nyt sitten on tämä tittelihirviö niin olisi enemmän kuin tarpeen päivitellä. Kisakalenterista jokainen sellainen näyttely, johon on merkitty paikka on niitä mitä Mona on minun kisauksessani käynyt ja kun äsken listaa päivittelin niin melkein tuli harmaita hiuksia. Sitten kun rupesin perehtymään YVNL:n juttuihin, ei aikaisempia lyhenteitä DK ja LT ole sen mukaan olemassakaan, mutta minulla on muistikuva että nuo olisivat entiset tanskan ja liettuan liitot.
Eli voisiko joku selventää tuon koiran kohdalla ja yleisestikin virtuaalinäyttelyvalioitumisen maailmaa? ja sen että nykyään on virtuaalimaailmassakin voimassa uudet näyttelysäännöt?
Vuoden omaperäisin nimimerkki 2012
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
^ Ekaksi koira Nakkelis kerää kolme sertiä tietystä maasta, sovitaan nyt että eka kerää kolme sertiä Suomesta. Nyt koiran tittelirivi nimineen näyttää vFIN MVA Nakkelis. Jos käytät koiran BH-kokeessa, tulee Nakkeliksen titteliriviksi vFIN MVA BH Nakkelis. Nakkelis ilmoitetaan vaikkapa Ruotsin alaiseen näyttelyyn ja saa sieltä sertin. Aiemman Suomen valioitumisen ja BH-kokeen turvin tämä yksi Ruotsin serti oikeuttaa myös Ruotsin valioitumiseen. Näin Nakkelin tittelirivi on vFIN MVA vSWE MVA BH Nakkelis.
Nakkelis kerää vaikkapa 1.1.-3.3. aikavälillä kolme sertiä Suomesta (ja tulee Suomen muotovalioksi), sekä "irtosertejä" (yksi serti yhdestä maasta) vaikkapa Ruotsista, Tanskasta, Italiasta ja Norjasta. 4.3. Nakkeliksen tittelirivi on vFIN MVA Nakkelis. 5.3. Nakkelis käy BH-kokeessa ja suorittaa sen hyväksytyksi, tuon BH-kokeen "varjolla" siitä tulee samalla Ruotsin, Tanskan, Italian ja Norjan muotovalio.
Lyhenteitä on muutettu, eli DK oli Tanska ja LT Liettua.
Nakkelis kerää vaikkapa 1.1.-3.3. aikavälillä kolme sertiä Suomesta (ja tulee Suomen muotovalioksi), sekä "irtosertejä" (yksi serti yhdestä maasta) vaikkapa Ruotsista, Tanskasta, Italiasta ja Norjasta. 4.3. Nakkeliksen tittelirivi on vFIN MVA Nakkelis. 5.3. Nakkelis käy BH-kokeessa ja suorittaa sen hyväksytyksi, tuon BH-kokeen "varjolla" siitä tulee samalla Ruotsin, Tanskan, Italian ja Norjan muotovalio.
Lyhenteitä on muutettu, eli DK oli Tanska ja LT Liettua.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
Janina
- Höpsö veitikka
^ Mut entä se et sertit ei jää roikkuun.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Tuo on kumottu jo monta kertaa. Kyllä ne jää roikkumaan, vaikka säännöissä tämä kielletäänkin - ei niiden päivämääriä kukaan vertaile, ja munkin koirat ovat päässeet YVNL:n valiolistalle roikkuvine serteineen.
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Selittäkää joku mulle, mitä tarkoittaa se et sertit jää roikkumaan? Mä uskon kyllä et tiedän mitä se tarkotta, mut haluaisin vielä varmistua. 
-
Liv
- Lassien tassuhiki
^ Siis se tarkottaa sitä, että jos sun koira on saanut irtonaisia sertejä eri maista, vaikka sillein että yhden Ruotsista, yhden Tanskasta ja yhden Suomesta ja jälkeenpäin se saa ne tarvittavat 2 muuta sertiä jostakin noista maasta, vaikkapa Suomesta.. niin sen lisäksi että sun koirasta tulee Suomen muotovalio, se valioiutuu myös noista maista mistä se on aiemmin saanut sen yhden (tai kaksi, riippuen siitä onko koira suorittanut BH-kokeen) sertin.
/ Oho no whokilledbambi just tuossa kyllä selitti tän aivan saman jutun..
/ Oho no whokilledbambi just tuossa kyllä selitti tän aivan saman jutun..
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Kiitokset Timbe, Juippi ja Kirsi, kummallakaan ei vain onnannu, gmailiin ei saa toisesta gmail-tilistä ossaa, eikä wippiessiin toimi muuta kuin wippiesin tilit... :D Hyvin meni
-
Tuohimopsi
- Vuohenruokaa
-
Janniina
- Epätoivoinen katse
Mites kun koirallani on jo 4 SERTiä Suomesta ja kolme niistä on eri tuomareilta. Valioituiko koirani vaikkei sitä kukaan vahvistanut tai mitään? Tarvitseeko jonkun tuomarin vahvistaa tuo valioituminen?
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Ilmoita valioitumisesta täällä.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Janniina
- Epätoivoinen katse
^ Kiitokset Juinttu !
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mihin ilmoitetaan kansainväliset muotovaliot?
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
http://virtuaalikoirat.net/vkansmva.htmlJuinttu kirjoitti:Mihin ilmoitetaan kansainväliset muotovaliot?
Tiedä sitten onko lista toiminnassa.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Aa okei, ei tosin taida olla toiminnassa kun viimeisin päivitys on tainnut olla vuonna 2008...