Furry-Paws
-
- Ei riitä.
Re: Furry-Paws
Tätä on saatettu jo kysyä, mutta en jaksanut alkaa selata kaikkia vistejä alust asti. Eli:
Onko tuo FP ilmainen?
Onko tuo FP ilmainen?
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^ On ilmainen.
-
- Ei riitä.
Okei.
Mäkin kokeilen. Toivottavasti nyt tajuan jotain... Eli mut löytää ->Jussu (#956546)
Kasvattirotua en ole keksinyt mutta luultavasti greyhound ja afgaaninvinttikoira, nämä kaksi rotua nyt omistan. :)
Mäkin kokeilen. Toivottavasti nyt tajuan jotain... Eli mut löytää ->Jussu (#956546)
Kasvattirotua en ole keksinyt mutta luultavasti greyhound ja afgaaninvinttikoira, nämä kaksi rotua nyt omistan. :)
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
-
- Syvällistä
- Viesti:
En mäkää.. Tai sen aktivointiviestin kans on jotain häikkää.. :D
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
-
- Ei riitä.
Mulle aktivointi viesti tuli melkein heti. Kannattaa varmaan koittaa uudelleen, ja tehdä uudet tunnukset?
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
-
- Epätoivoinen katse
^Lähettää automaattisesti rekisteröinnin jälkeen...
Mistä saa ruokittuun koiran tai osallistuttua kisoihin. Mistä suomen kielisiä ohjeita?
Mistä saa ruokittuun koiran tai osallistuttua kisoihin. Mistä suomen kielisiä ohjeita?
Anna mun olla syypää sun hymyyn
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kirjautukaa sisään -> linkki "help" -> linkki "Furry Paws FAQ". Sieltä löytyy vastaukset kategorioissa kaikkeen mahdolliseen, jos se enkun kielitaito ei ole maailman paras, Googlen kääntäjä on kätevä apu.
Mä olen jotain ohjeita kirjoittanut myös edellisille sivuille, mutta kattavia suomenkielisiä ohjeita ei taida mistään löytyä.
Mä olen jotain ohjeita kirjoittanut myös edellisille sivuille, mutta kattavia suomenkielisiä ohjeita ei taida mistään löytyä.
-
- Ei enää ikinä uudestaan
Tästä on ikuisuus, kun olen viimeksi pelannut, joten vähän on ruosteessa. Hankin nyt itelleni uuden koiran ja yritän aloitella alusta. Mitäs virkaa noi patsaanpalat toimittikaan?
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way
Vuoden Optimisti 2013
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way
Vuoden Optimisti 2013
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^ Sä rakennat niistä kokonaisen "patsaan", jonka luona ne koirat voi kerran päivässä käydä ja sieltä saa mm. keksejä ja taitopisteitä. Sinne mihin lie temppeliin pääsee Atlas-linkistä, sitten siitä pienestä nuolimerkistä ja raunioita klikkaamalla näet montako palaa puuttuu. Sitten kun kaikki palat on kasassa, saat koottua sen patsaan ja voit käyttää koiran siellä.
-
- Ammattimouhoaja
Inka sai mut taas innostumaan tästä, mokoma. Nyt vasta oon alkanut tajuamaan jotain ton pelin päälle, "pienellä" avituksella.
-
- Syvällistä
MUOHHOHHOHO siitäs sait :''D Tosiaan, vuonna 2006 aloitin pelailun ja tämä uusin tuunus on vuodelta 2007 Viuki(#585799), jos haluaa saa lahjoitella FPP'itä eliittitunnukseen :''D Kasvatan siis Viik-kennelnimellä shelttejä.Coma kirjoitti:Inka sai mut taas innostumaan tästä, mokoma. Nyt vasta oon alkanut tajuamaan jotain ton pelin päälle, "pienellä" avituksella.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Miten mä saan sille koiralle pannan ja taluttimen ja vesi- ja ruokakupit?
Ostin ne kyllä mutta toisinko se lelu ne ei ilmestynyt sille ja mä oon aika avuton näissä..

// Hei nyt mä opin!

// Hei nyt mä opin!