M: 4x lansu, nöffi, cpku, 2xrw, sn
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: M: clkn, bptu, tiibetinmastiffi ja sk kettu-u x2
Mua kiinnostaisi ihan hemmetin paljon Puolenyön Aave. Saisko kuvat mukaan, jos annat kysyä kuvien ''omistajalta'' luvan? Ja sijoitus olisi houkuttelevaa...
Tulisi siis ak:n Hävittäjään, sivunäyttö ak:n Nugaa ja kisausnäyttöä saa nyt luvan esittää Viksu, koska sillä on 2 SERTiä. Mielelläni antaisin pysyvän kodin (varmasti tulee jossain vaiheessa tauko virtuaalikoiramaailmasta, mutta silloinhan on lähinnä vain koirille kisaustauko?) ja kisaustakin olisi.
//En sittenkään halua sitä...
Tulisi siis ak:n Hävittäjään, sivunäyttö ak:n Nugaa ja kisausnäyttöä saa nyt luvan esittää Viksu, koska sillä on 2 SERTiä. Mielelläni antaisin pysyvän kodin (varmasti tulee jossain vaiheessa tauko virtuaalikoiramaailmasta, mutta silloinhan on lähinnä vain koirille kisaustauko?) ja kisaustakin olisi.
//En sittenkään halua sitä...
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: M: clkn, bptu, tiibetinmastiffi ja sk kettu-u x2
Sulla on aika paljon kisaamattomia koiria tuolla kennelissäs, oletko varma että jaksat kisata Aavettakin? Ei sillä että olisin isoa koiramäärää vastaan, mullakin on ollut parhaimmillaan 72 koiraa yhtäaikaa, mutta silti vähän epäillyttää sun kaikkien koirien kalenterien tyhjyys... Pari näyttelytulosta kun eivät kauheasti vakuuta. Mikä sun kisautustahtis yleensäkin on? Niin kuin edellisessä viestissä sanoin, mulle riittää pienikin kisautus, mutta haluan silti nähdä vähän enemmän kisautusnäyttöä kuin yhdestä kisasta (Ajokoirajärjestö järjesti kaikki nuo näyttelyt kerralla, joten lasken ne yhdeksi).
LorQuestista on muillakin lupia, joten en tiedä vaikka noi kuvat olisi joku ehtinyt tässä välissä viedä. Sijoitukseen en anna, koska mä en enää sk kettuja kasvata.
Haluaisin tietää vähän lisää, nyt tämä ei ihan vakuuttanut. Sekin vielä, että jo valmiiksi tiedät tulevasta tauosta hieman epäillyttää. Alkaako jo nyt kyllästyttämään?
// Selvä.
LorQuestista on muillakin lupia, joten en tiedä vaikka noi kuvat olisi joku ehtinyt tässä välissä viedä. Sijoitukseen en anna, koska mä en enää sk kettuja kasvata.
Haluaisin tietää vähän lisää, nyt tämä ei ihan vakuuttanut. Sekin vielä, että jo valmiiksi tiedät tulevasta tauosta hieman epäillyttää. Alkaako jo nyt kyllästyttämään?
// Selvä.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: M: Kaikkee kaikille
Upppiii
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Heijjaa! Olisin kiinnostunu Fridaysta, josko uskallat mulle luovuttaa tytön? :> Voin tarinoidaturinoida sitte enemmän... :P
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Uskallan uskallan! Sivuja sitten kun ehdit. :3 Haluatko mun jatkavan sen kanssa valjakossa, vai otatko omiisi?
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
JEE! :> Nojuu, voin ottaa sen omaan valjakkoon, mahtuu kyllä hyvin :> Valjakkoa ja näyttelyitä sitten varmaan jatketaankin, varmaan myös pelastuskoirakokeita.. :> Mä pistelen sivusia sitten piakkoin... :>
edit// Täällä on Fridan sivut nyt, vaihdoin kutsumanimeä hieman :> Kuvat vielä nappaan jsotain ja sillee, niin eiköhän me vauhtiin päästä! :D
edit// Täällä on Fridan sivut nyt, vaihdoin kutsumanimeä hieman :> Kuvat vielä nappaan jsotain ja sillee, niin eiköhän me vauhtiin päästä! :D
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitos sivuista! Jos löytyy jotain kivoja kuvia, niin voit katsella täältä. Esim tämän nartun kuvat ovat vapaana.
Fridayn kaikkia tuloksia ei löydy sen kalenterista, joten niistä kannattaa kysellä Comalta.
/ Nii ja linkitä kasvattajakohtaan Rainvalley. :3
Fridayn kaikkia tuloksia ei löydy sen kalenterista, joten niistä kannattaa kysellä Comalta.
/ Nii ja linkitä kasvattajakohtaan Rainvalley. :3
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Joo, linkitän sen :P Kuvat ois kivat joo, oisko tämän nartun kuvat vapaana? Jos ei, niin sitten otan nuo sun ehdottamat... :>
2.2.2016
2.2.2016
- Kirsi
- Höpsö veitikka
On noi vapaana, laitan sulle. :)
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Thäänks! :>
Ja btw, jos et Rainvalleyn Syyssateelle lähitulevaisuudessa löydä kotia, niin voisin sellaista tarjota sen siskon luota, Sananlaskusta.
Ja btw, jos et Rainvalleyn Syyssateelle lähitulevaisuudessa löydä kotia, niin voisin sellaista tarjota sen siskon luota, Sananlaskusta.
2.2.2016
2.2.2016
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kahtotaa. Pystäriharrastajat on aika vähissä kyl nykyään. :(
/ Se menikin Susitytölle saman tien. :)
/ Se menikin Susitytölle saman tien. :)
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Noniin, hyvä! :D
2.2.2016
2.2.2016
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Upppp.
-
- Syvällistä
- Viesti:
Tuo cpku kiinnostaisi, vielä yhtä koiraa olen kenneliini kattellut, joskohan nyt tärppäis?? :D
Eli tulisi Lumpeenkukkaan, jonne pääset allekirjoituksesta, kisänäyttöä kaikkien koirien sivuilla, muutama koira niin uusi ettei ole kunnolla vielä kisautettu. Lisäksi päivitykset osiossa kaikki kilpailut, joihin oon ilmoittaunut koiriani, muttajoista uupuu tulokset.
Tultaisiin kisaamaan kaikkia lajeja aikalailla tasapuolisesti. Pidän kumminkin kiinni, että koirasta tulee vähintään TVA, AVA ja näyttelyistä kahen maan valio. ..
Eli tulisi Lumpeenkukkaan, jonne pääset allekirjoituksesta, kisänäyttöä kaikkien koirien sivuilla, muutama koira niin uusi ettei ole kunnolla vielä kisautettu. Lisäksi päivitykset osiossa kaikki kilpailut, joihin oon ilmoittaunut koiriani, muttajoista uupuu tulokset.
Tultaisiin kisaamaan kaikkia lajeja aikalailla tasapuolisesti. Pidän kumminkin kiinni, että koirasta tulee vähintään TVA, AVA ja näyttelyistä kahen maan valio. ..
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kuulostaa hyvältä, mutta haluaisin Rosvon (kutsumanimen voi vaihtaa) ensisijaisesti käyttövalioksi. Eihän siltä puutu kuin kolme ykköstä voittajasta, joten onnistuisko tämä? :)