...

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Noemie
Syvällistä

Re: Uniikkikuvat

Viesti Kirjoittaja Noemie »

Pitäis vaan päästä kuvailemaan, niin ei tulisi tätä ongelmaa ainakaan minelle. Olen aika ensikertalainen näiden kuvalupien kanssa, vaikka nyt jo on tullut pyydeltyä monilta. Juuri pari päivää sitten oikein yllätyin, kun vastaus tuli niin nopeasti ja oli vielä myöntävä. Rotu on kyllä niin harvinainen, etten usko että tästä tulee mitään riitaa kenenkään kanssa. Ja onneksi ei minellekään ole koskaan tullut riitoja kuvista ja toivottavasti ei ikinä tulisikaan, mutta kyllä siitäkin varmasti päästäisiin sopimukseen. Jos jollain on ollut kuvat ennemmin, on se reilumpaa että hän saa pitää kuvat.

ja hei, onko kuvalupalista vielä jossain osoitteessa (ja toiminnassa)?
I summer! classic, but so true.
Vivienne
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

^ Sehän katosi geocitiesin mukana ?
Jos uutta ruvetaan väsäämään, niin minä oon innokas tekemään ylläpitohommia.
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Noemie
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Noemie »

^ Selvä, kiitosta.
Mineltä ei siihen kyllä riittäisi aikaa/jaksamusta :/ eli mine en ole ehdokas ylläpitämään.
I summer! classic, but so true.
bianca
Le-ppä-ker-ttu

Re: ...

Viesti Kirjoittaja bianca »

Oletko joskus käyttänyt tietämättäsi kuvia jotka jo ovat jossain kennelissä käytössä?
En omasta mielestäni. Olen kuitenkin vahingossa kysynyt kuvalupia yhdestä kennelistä, jonka yhden koiran kuvat toinen oli ehtinyt ensiksi ottaa. Olemme kuitenkin sopineet, etten käytä/hän ei käytä samoja kuvia mitä toisillamme on. :)

Poistatko kuvat koiraltasi jos joku niin pyytää?
Tietenkin, jos jollain kennelillä on sama kuva tai kennelin omistaja itse tulee pyytämään, vaikka hän olisikin aluksi antanut kuvaluvat.

Onko sinulla tapana käskeä joku poistamaan kuvat koiraltaan jos sinulla on jo kuvat kyseisestä koirasta käytössä?
Vielä ei ainakaan ole tarvinnut pyytää poistamaan, mutta en tiedä sitten tulevaisuudessa.

Oletko tullut hylätyksi näyttelyissä siitä syystä että luokassa on joku saman koiran kuvilla?
En ole.
Vastaa Viestiin