M: Valkoinenpaimen ja pyreneittenkoira [KIIRE]

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Feiwen
Le-ppä-ker-ttu

Re: M: Varoaikakoiria, eri rotuisia

Viesti Kirjoittaja Feiwen »

No niin, elikäs, jos jäit kakkoseksi koiraa havitellessasi, on tässä sinulle toinen tilaisuus! Jos sinä, jo koirasi varannut, et tahdo koirastasi luopua, ole hyvä ja ota yhteyttä koiran sivujen osoitteen kertomisen merkeissä (tai vain mainitaksesi, ettet koiraa haluakaan).
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Feiwen kirjoitti: Hukkaharjan Ajanhukka
on koira, josta kennelimme on saanut nimensä. Tämä saksanpaimenkoiranarttu on iältään kolmevuotias ja tuloksia löytyy varsin mukavasti tittelienkin kera. Koiraa on kisattu flyballissa, paimennuksessa ja viestissä ja lisäksi siltä löytyy hyväksytty SOVE ja yksi tokotulos. Sukua löytyy. W Y W W E

Ajanhukan Alku ja Loppu
on saksanpaimenkoirauros Ajanhukan ensimmäisestä pentueesta. Koiraa kutsutaan Hukaksi. Varsinkin tämän koiran kohdalla toivoisin yhteydenpitoa, itseltäni löytyy samasta pentueesta koira. 1 -vuotiaalta koiralta ei löytyy hieno suku, tuloksia ei ole. S H I N Y A

Noista saxuista olisin kiinnostunut, jos Wywwe tai Shinya eivät koiraansa lunasta.
Joomagnan (little tauko) tulisi olemaan koiran kotipaikka. Enemmän minua kiinnostaa toi uros.( mut kumpikin käy) Hukka pääsisi aktiiviseen kisaukseen, jos Shinya ei sitä koiraa lunasta.
Kuvat luultavasti Triwindakselta, vaikka koira tulisikin käyttöpuolelle. Palveluskoirakokeet olisi tärkein laji, suojelu. Agility ja näyttelyt hyvänä kakkosena. Ei luultavasti jalostuskäyttöä =)
Mitäs mä vielä kertoisin... Tietty jos tulee todella erinomaiset kuvat, koiran päälaji on näyttelyt + pk.
Kisa & sivunäyttöä:
http://www.freewebs.com/joomagnan/Tuuli.html
http://www.freewebs.com/joomagnan/Nelli.html

Mutta eipä mulla muuta, ilmoittele jos koira pääsee mulle.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Feiwen
Le-ppä-ker-ttu

Kuulostaa erittäin hyvältä. Laintanpa molempiin koiriin sinun nickiäsi perään (sano vain, jos tahdot kuitenkin vain Hukan) ja katsellaan asiaa ensi sunnuntaina. 8>
Marcia
Höpsö veitikka

Jee jee. Toivottavasti koira pääsee mulle <3
Hukka kiinnostaisi enemmän, mutta toisaalta taas Hukkiksen kasvatti veisi voiton.. Vaikea valinta.
Marcia
Höpsö veitikka

upp..

Mites on?
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Tuon Daloros Diamond Rosen veljen omistan, joten olisi kiinnostusta otta tuokin neiti hoiviin. :)
Ellet parempaa kotia löydä, ottaisin neidin mielelläni Free Dragoniin. Miksi puhuin, että ellet parempaa kotia löydä? Eli valitettavasti FDssä on kovin paljon koiria, enkä suurta kisautusta pysty tarjoamaan. Näyttelypainotteisesti kisattaisiin koiran kanssa, muita kisoja vain silloin tällöin (arviolta 1-2 muuta kisaa kuussa jos sopivia kohdalle sattuu). Ns. ikuinen koti olisi kuitenkin tarjolla. Kisanäyttöä siitä, minkälaisella "aktiivisuudella" koira kisaisi, voisin antaa vaikka tuon koiran (kelenteriin lisätään vain merkittävät tulokset!).

// Tai oikestaan vielä mielummin voisin ottaa tuon The Colors Of Sky And Rain -nartun (haaveissa olisi löytää joskus tuolle valkkariurokselleni neito yhtä pentuetta varten, ja olisihan se mahtavaa jos molemmat vanhemmat olisivat omia koiriani,) mutta miten vaan. :)
Feiwen
Le-ppä-ker-ttu

Mariza :: Anteeksi, etten ole ehtinyt vastaamaan tämän aiemmin. Olen ollut koko viikonlopun reissussa ja tulin nyt kotiin. Ennen sinua koiran varanneista ei ole kuulunut pihaustakaan, en tosin ole pahemmin perään huudellutkaan viime aikoina, mutta yritetty on kyllä, joten koirat saavat lähteä sinulle. Otatko kenties molemmat? Ja olethan niin ystävällinen, että ilmoitat sivujen osoitteen/t mahdollisimman nopeasti?

EDIT :: Sain viime tipassa tiedon, että Hukkaharjan Ajanhukalla on koti (ihanaa tälläinen jatkuva sählääminen). Sivujen osoite oli ilmeisesti aiemmin eksynyt väärään osoitteeseen. Joten oletko hirveän pahoillasi, jos sinulle lähteekin nyt tämä Ajanhukan Alku Ja Loppu vai haluatko sitä ollenkaan?

Henji :: Vaikka kisautustahtisi ei olekaan hurja, tarjoama kotisi vaikuttaa oikein hyvältä. Koirat ovat roikkuneet harteillani ihan riesaksi asti, miten mun kohdalle osuukin aina juuri tällänen tuuri? Noh, se siitä angstista. : D Kumman koirista nyt siis haluat vai kävisikö minulla kerrankin "munkki" ja ottaisit peräti molemmat? Pakko ei ole. Ja sivujen osoitetta kiitos mahdollisimman nopeasti tänne päin. ; > Koska nyt on jo lupailemani sunnuntai, saat koirat "heti mukaan".
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Muuten voisin ottaa molemmat, mutta silloin en valitettavasti toisella voisi mitään muuta kuin näyttelyitä kisautuksena tarjota, olis koiramäärä niin hurja. ;)
Mutta voisin nyt siis tuon The Colors Of Sky And Rain -nartun ottaa. :) Sivut voisin tehdä heti, esitaan tähän sitten!

// Eli ollos hyve, sivu. :) Näyttelytuloksia en lisännyt, koska niissä oli EHta ja Hta, ja uusien kuvien kanssa odotan ERI -sijoituksia. Kuvat narttu saa joltain näistä, ja kuvissa tulee luultavimmin esiintymään EVLÜ CW08, EVLÜ CW07, EU JW'06, BALT JW'06, FIN JW'05, EST & LT & LV & BALT CH, EST & LT & LV & BALT J CH -tittelirivistön omaava koira. :D
Kiitos vielä kerran valtavasti!

// Eli nyt sitten kuvatkin päätetty. :)
Marcia
Höpsö veitikka

Ajanhukan Alku et loppu pääseepi meille. Toi hukkiksen kasvatti sai jo näemmä sen kodin?
No mut joo. Sivuja yritän tehdä nopeasti, tänään ei ainakaan onnistu, ellei illalla.
Feiwen
Le-ppä-ker-ttu

Kiitos nopeasta toiminnasta Henji, oikein lupaavastakin sellaisesta! Hyvää jatkoa teille! ü

Mariza, hienoa, että asia tuli sovittua, Hukkaharjan Ajanhukan varannut henkilö tosiaan otti viime tipassa yhteyttä ja lupasin koiran hänelle. Alku Ja Loppu on kuitenkin vielä omistajaa vailla, joten sinulle lähteepi. Ja tosiaan, sivuja mahdollisimman pian, edes osoitetta ja, jos ei muuten, niin anna edes kuulua itsestäsi ettei käy niinkuin edellisten. ; >
Marcia
Höpsö veitikka

http://www.freewebs.com/joomagnan/Hukka.html

Täältä tullaan, kilpailukentät!
Feiwen
Le-ppä-ker-ttu

Hienoa Mariza, kiitos! Pientä huomautettavaa kuitenkin: Koiran kasvattaja on virtuaalikoirailun lopettanut Derri, minä olen vain ystävä, entisen kennelin kakkospitäjä ja vain välikäsi tämän myymisenkin suhteen.
Kendra
Höpsö veitikka

Re: M: Saksanpaimen, valkoinenpaimen ja pyreneittenkoira [KIIRE]

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Ah noniin, nyt ryhdistäydyn ja duunaan Roosalle sivut tän viikon kuluessa.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

Jos Laniasta ei kuulu, niin lähtisköhän mulle Helluvaan Stristar's Stand By Me? Neiti pääsisi enemmän tai vähemmän aktiiviseen kisautukseen 30-päisen koiralauman jäseneksi.

Kisautusvauhti mulla on tosiaan hirveän vaihtelevaa, eli välillä ilmoittelen koiria päivittäin kisoihin, välillä voi olla vähän pidempikin tauko. Tällä hetkellä koirat vielä löhöilevät syyslomalla, kun sivutkin ovat rempassa, mutta tässä talvea kohti mennessä on kyllä tarkoitus ryhtyä aktiivisemmaksi kisautuksen saralla :)
Jalostuskäyttö voisi tulla jossain vaiheessa kyseeseen, kun sukukaan ei neidillä näytä hirveän yleinen olevan.
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Mun on pitänytkin vastailla sulle tuosta Alysta, mutta arvaa vaan olenko unohtanut.. Mutta enivei, Nathin luota saisi varmasti hyvän kodin. Sukua ei Alylla tosiaan ole tällä puolen ollenkaan lukuunottamatta tuota yhtä pentuetta Kostin kanssa^^
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Vastaa Viestiin