Kuperkeikan ensipentue !Janita sivuja!
-
- Nostaa rautaa
Re: Kuperkeikan ensipentue Anri! ELLU viimeinen viesti!
^aijempaa viestiä muokattu.
Sanotaanko nyt näin että olin päivemmällä hieman sekaisin, ja asiasta häkeltynyt kun yhtäkkiä Anri (ennenstään tuttu) tulikin pyytämään tästä yhdistelmästä pentua. Ja tosi epäreilultahan tuo minun ehdotukseni silloin kuulostikin. Enkä tee tätä päätöstä nyt säälistä, vaan silkasta järjen pilkahduksesta :D
Olisitkos Ellu vielä halukas sijoituspentuun, jos sellaisen tästä kuitenkin ottaisin? :> Jokatapauksessa pennut olisivat etuoikeus sinulle, kun kerta uros on sinun ;>
Sanotaanko nyt näin että olin päivemmällä hieman sekaisin, ja asiasta häkeltynyt kun yhtäkkiä Anri (ennenstään tuttu) tulikin pyytämään tästä yhdistelmästä pentua. Ja tosi epäreilultahan tuo minun ehdotukseni silloin kuulostikin. Enkä tee tätä päätöstä nyt säälistä, vaan silkasta järjen pilkahduksesta :D
Olisitkos Ellu vielä halukas sijoituspentuun, jos sellaisen tästä kuitenkin ottaisin? :> Jokatapauksessa pennut olisivat etuoikeus sinulle, kun kerta uros on sinun ;>
-
- Syvällistä
Re: Kuperkeikan ensipentue !Ellu, Anri!
Jhöh, mie tajuan nämä asiat aina liian myöhään :'< Mutta eipä voi mitään.
-
- Keilapallo
- Viesti:
Re: Kuperkeikan ensipentue !Ellu, Anri!
Kyllä sijoitus käy paremmin kuin hyvin. (:
-
- Nostaa rautaa
Re: Kuperkeikan ensipentue !Janita sivuja!
Hienoa Ellu :> Pennut syntyvät huomenna, ja pentua saa ilmoittaa jo kisoihin joiden päivämäärä on 2.3 tai sen jälkeen.
Janitalta sivuja!
Siinä tapauksessa että Janitasta ei kuulu mitään viikkoon, otan yhteyttä Anriin.
Janitalta sivuja!
Siinä tapauksessa että Janitasta ei kuulu mitään viikkoon, otan yhteyttä Anriin.
-
- Höpsö veitikka
Tulee tulee, mutta CC'ssä on täysi remontti päällä, osoite vaihtuu enkä ole vielä kerennyt/jaksanut suunnitella ulkoasuun sopivaa koirien sivua, koska oon ollut koko loman oksennustaudissa. :>
-
- Keilapallo
- Viesti:
Mitä tykkäät jos sittenkin laitan tän kuvan Kissille?
-
- Nostaa rautaa
Eli pennut ovat nyt syntyneet, toivottavasti Janita jaksaa pian ne sivutkin näyttää. Puuttuvat sivut tekevät oloni epävarmaksi kodin sopivuudesta.
Ellu, tyttönen näyttää oikein näpsäkältä tuossa kuvassa! Itselläni ei ole mitään pivikoja vastaan, joten laittelehan tuo ja kokeile mitä tuomarit tykkäävät :> Ainahan sitä voi kuvaa vaihtaa, jos mieli muuttuu ^^ Onnea kisakentille!
Ellu, tyttönen näyttää oikein näpsäkältä tuossa kuvassa! Itselläni ei ole mitään pivikoja vastaan, joten laittelehan tuo ja kokeile mitä tuomarit tykkäävät :> Ainahan sitä voi kuvaa vaihtaa, jos mieli muuttuu ^^ Onnea kisakentille!
-
- Höpsö veitikka
No hm. Täytyyks mun nyt sit alkaa väkertään aivan turhaan niitä vanhalle sivustolle? :D Tällä pöytäkoneella ei pysty käyttämään freewebsiä, enkä mä ole pitkään aikaan päässyt yläkerran koneelle kun täällä on viikon jylllännyt oksennustauti eikä sitä konetta saa siksi käyttää.
-
- Keilapallo
- Viesti:
laitan ton kuvan ennemmin sitten. (: mie oon reippaast noihin kisoihin jo osallistunu. saa nähdä millasta menestystä tulee.. rekisteröitkö sie pennut vai laitanko ite menemään kun tarvis muitakin rekisteröidä?
-
- Nostaa rautaa
En ole omia koirianikaan rekisteröinyt (kannattais varmaa :D), joten voit ite laittaa tiedot menemään :> Toivottavasti sinulle ja Kissille tulee mukava kisaura ja menestystä matkaan!
Janita, voithan väkertää vaikka väliaikaiset sivut, jotta saan sivut Kuperkeikan tietoihin. Niin, eikä tarvi roikkua täällä topicissa kun pentue on jo periaatteessa syntyny :>
Janita, voithan väkertää vaikka väliaikaiset sivut, jotta saan sivut Kuperkeikan tietoihin. Niin, eikä tarvi roikkua täällä topicissa kun pentue on jo periaatteessa syntyny :>