Aregon 2014 & 2015 //1xlagotto ja 2xtolleri
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Aregon B //tollereita tulossa
Voisko vika tolleri tulla mulle? :) Tulisi Kadeenaan, eli hitaampaan kisautukseen, mutta minulla on siellä toinenkin YP :) Jalostuksesta en tiedä vielä, kuitenkin urosta toivoisin :) Kisattaisi näyttelyissä/PIVIKOssa, NOMEssa jne. monissa lajeissa :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Kyllä kai mä sulle uskallan luovuttaa pennun. Kunhan kisaat edes NOU1 ja BH. :)
Susitytölle merkattu nimi. :)
Tilanne on sellanen, että sain kuin sainkin kuvattua 36 tolleria. Tosin säilytän niistä vain 25. Täytyy illalla siirtää kuvat koneelle. Ja jos jompi kumpi tai kummatkin teistä tarvitsee kuvia, niin näytän sitten. :)
Susitytölle merkattu nimi. :)
Tilanne on sellanen, että sain kuin sainkin kuvattua 36 tolleria. Tosin säilytän niistä vain 25. Täytyy illalla siirtää kuvat koneelle. Ja jos jompi kumpi tai kummatkin teistä tarvitsee kuvia, niin näytän sitten. :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Mä voisin kuvaa tarvita, jos Jabber ei piirrä minulle :) Aregon Bomberman, oisko se sopiva nimi, vaikka keksinkin itse? :) Kutsumanimeksi Bolt :DCarla kirjoitti: Tilanne on sellanen, että sain kuin sainkin kuvattua 36 tolleria. Tosin säilytän niistä vain 25. Täytyy illalla siirtää kuvat koneelle. Ja jos jompi kumpi tai kummatkin teistä tarvitsee kuvia, niin näytän sitten. :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Voi miten hauska nimi, sulle se. Kuvan saat toki! :)
Tollerien kuvia olikin 26, ja karsin siitä heikkovalaistuksellisia kuvia, joten nyt niitä on 20. Konetta ei vielä ole, mutta kun tulee, niin pyrin heti tallentamaan kuvat koneelle ja lisätä ne albumiin.
Tollerien kuvia olikin 26, ja karsin siitä heikkovalaistuksellisia kuvia, joten nyt niitä on 20. Konetta ei vielä ole, mutta kun tulee, niin pyrin heti tallentamaan kuvat koneelle ja lisätä ne albumiin.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
-
- Höpsö veitikka
Näkyy kuvat. Jos sulta kuva liikenee niin voisin ottaa tän uroksen?
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Okei Hex! :)
Susityttö, miten mä jotenkin arvasin, että toi kuva tulee käyttöön lähiaikoina! : D Saat sen, hyvä, että kuvat toimii.
Susityttö, miten mä jotenkin arvasin, että toi kuva tulee käyttöön lähiaikoina! : D Saat sen, hyvä, että kuvat toimii.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Rosista vKTV-F. Odottelen nyt flyballia ja nomea, sekä ilmoitin Rosin jälkeen ja tokoon.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Nyt oikein urakalla uusia yhdistelmiä! Tosin tolleriyhdistelmät ajoittuvat vasta vuodelle 2015. Kasvattajat voivat kertoa mielipiteensä yhdistelmiin.
B-pentueesta sen verran, että Rosilla on tokossa oikeus EVL-luokkaan ja tarvitsee vielä kaksi 1-palkintoa palveluksesta valioituakseen. Trole tarvitsee enää 15p flyballista valioituakseen ja kaksi 1-palkintoa nomesta valioituakseen.
B-pentueesta sen verran, että Rosilla on tokossa oikeus EVL-luokkaan ja tarvitsee vielä kaksi 1-palkintoa palveluksesta valioituakseen. Trole tarvitsee enää 15p flyballista valioituakseen ja kaksi 1-palkintoa nomesta valioituakseen.
-
- Alkupalat
- Viesti:
Re: Aregon 2014 & 2015 //1xlagotto ja 2xtolleri
Mä voisin tarjota yhelle lagotolle kotia! Kisautusta saisi vain spanielikokeissa. Jalostukseen en käyttäisi.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Varmaan Corponiin ois tulossa? Merkkaan sulle. :) Geraa käytän varmaan jalostukseen, kunhan on ensin flyballvalio ja hakuvalio. Tuskin kylläkään on paljon kiinnostusta, ellei tule joku innokas uusi pumiharrastaja.
B-pentue voisi syntyä jo 20.9. Kisaan kyllä vanhemmat vielä valioiksi. Trole varmaan ehtii valioitumaan ennen pentuetta flyballista, ehkä nomestakin. Rosin tokosta ja palveluksesta en osaa sanoa.
B-pentue voisi syntyä jo 20.9. Kisaan kyllä vanhemmat vielä valioiksi. Trole varmaan ehtii valioitumaan ennen pentuetta flyballista, ehkä nomestakin. Rosin tokosta ja palveluksesta en osaa sanoa.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Olisiko mahdollista saada D-pentueesta tollukkanarttu? Kisautusta mejässä, tokossa, agissa, nomessa + pk-lajit. Tulevaisuudessa luult. pentue :)
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Olisi mahdollista. :) Merkkan sulle nartun ja jalostuskäyttö on ok, kunhan infoat siitä lähempänä tarkemmin.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Tällainen tummanokkainen neitonen tulossa. Koskas olisi syntymässä?
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi