Anernerk & Galleth pentueet 2014 & 2015

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Re: Anernerk B

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Bantulle kuva :)

_Saana_ mikäs sukupuoli?
Cessna
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cessna »

Jos nyt uros tulisi kun narttuja mulla on jo tarpeeksi :D Nimeksi Anernek Bamiuq
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Oi kiitos!!! <3_<3
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Cessna
Epätoivoinen katse
Viesti:

Toi on niin täydellinen <3_<3
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Minunkin Blida sai kuvan.

Sopisiko syntymäpäiväksi lauantai 27.9?
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Joo!
Cessna
Epätoivoinen katse
Viesti:

Sopii mullekkin :)

// Bami sai sivunsa :) Komea poitsu on kyllä! Mihin luokkaan laittaisisit näyttelyyn?
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Kiitos sivuista. Minusta se sopisi nuorten luokkaan.
mikopon
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja mikopon »

Onko millä mallilla C-pentue? Numayokiin mua kiinnostais napata mukaan kisailtavaksi ;)
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Itseasiassa tarkoitus olisi pukata sekin maailmalle aivan pian. Kunikilta kun uupuu canicrossista enää vaivaiset 80 pistettä ja taakanvedosta yksi 1-tulos, mutta mun puolesta pentuetta ei tarvitse viivyttää tämän takia, voin ihan hyvin kisata nämä loppuun pentujen jälkeenkin. Nallekin on jo valjakkovalio, mitä nyt rankingia katsoo (onneksi se on olemassa!), mutta kaikkia rankingpisteitä ei löydy vielä sivuilta. Yhtä tulosta vaille tokovalio, taakanvedossa kylläkin vasta AVO-luokassa. Näyttelyistä on saanut kerättyä parit sertit.

Jos vaan kiinnostuneita löytyy niin kyllä tämä pentue vielä tämän vuoden puolella syntyy. Sinulle pentu ja itselleni jätän kotiin yhden. Yksi tai kaksi pentua on mahdollista vielä varata.
Päivittelenkin tohon aloitusviestiin hieman löpinöitä ja varaukset. :) Mitäs sulla on sukupuoli- ja nimitoivomuksia? Voin piirtää kuvan, värinä mieluusti puna- tai mustavalkoinen kuten vanhemmat, saat itse päättää kumpi.
mikopon
Nakkisotilas

Mun puolestani pentueella ei ole kiire, ihan miten susta itsestäsi tuntuu! :) poikapupsi ja nimitoiveena Anernerk Caviqsuq. Punavalkoinen väri mua kiinnostais kans kun mustavalkoisia/harmaita koiria on niin paljon Numayokissa tällä hetkellä. Aika paljolti vanhempien kisajäljissä mentäisiin ja jos tulee vastaan mahdollisen pentueen harkinta niin siitä sulle sitten puhun, kun on ajankohtaista.
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Re: Anernerk C

Kuulostaa hyvältä ja tuo nimi valittu sinulle. Itsellenikin jätän urospennun. Mietin ajankohtaa myöhemmin, ehkäpä menee lokakuulle, mutta jos kuvat saan tehtyä niin ehtivät pennut osallistua Ranskan voittajaan ja sitä myöhempiin näyttelyihin. Kasvattajaryhmä saadaan kokoon, jes!
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Re: Anernerk C & Galleth A

Eiköhän dandy tästä tule vain kahden pennun pentue :D Oon kuvia parhaillaan piirtämässä. Sopisiko syntymäpäiväksi huominen? Ehtivät noihin piirrosvoittajiin kunhan saan kuvat valmiiksi.

Aloitusviestissä Gallethin A-pentue, joka ei kuitenkaan aivan heti ole syntymässä. Pentuja saa kumminkin jo varailla ja nimiä ja sukupuolia miettiä. :)
mikopon
Nakkisotilas

Re: Anernerk C & Galleth A

Passaa oikeen hyvin synttäripäiväksi! Editoin tähän viestiin ihan hetken päästä pennun sivut. :) saapahan jo pennut aloitettua nopsakasti näyttelyuraakin, heh. Uskaltaisitko mulle Runoriimuihin yhden malinoisin, tällä erää tyttösen? Nimitoive olisi Alaric the Curious of Galleth mikäli pupsin mulle varaat :D

edit/ Tässäpä Gunnar!
Vastaa Viestiin