Niitä maailman älykkäimpiä koiria Kemroesista
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Re: //5.9.// Niitä maailman älykkäimpiä koiria Kemroesista
Asia sillä klaara. :)
-
- Alkupalat
- Viesti:
Ääh, mä en sitte löydä millään kuvia... Pitää ehkä unohtaa näyttelyt, kun ei niihin sopivia kuvia löydy. En pysty oikein tänään enkä lauantaina sivuja tehä, mutta sunnuntai iltana yritän ehtiä :)
No dogs,
No daylight
No daylight
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Juu, voithan sä kuvat jälkeenpäinkin vaihtaa, mikäli sopivat osuvat sitten kohdalle ja näyttelyura kiinnostaa. :) Kemroesissa ylipäätään kaikki näyttelykuvat ovat jo suhteellisen harvinaisia, niin vahvasti käyttöpainottunut alkaa olla. Sivuja oottelen tosiaan.
-
- Alkupalat
- Viesti:
Re: Niitä maailman älykkäimpiä koiria Kemroesista
Niinhän voin. Vihdoin sain Ruudin sivut valmiiksi, luonne ja kisakalenteri puuttuu, mutta nekin tulee mahdollisimman pian :) Nimi olisi siis Rootin' Tootin' Shootin' of Kemroes ja uros? http://kenneljura.webs.com/ruuti
No dogs,
No daylight
No daylight
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Kiitos paljon, hyvältä näyttää! :) Kisakalenterin lisäks sukutaulu ois jees olla sivulla näkyvissä, mutta mitäpä kiirettä. Tästä on hyvä jatkaa, parasta tuuria kisakentille!
- Shady
- Taikuri
Oiskohan tuosta FUBSYKAAGOT pentueesta vielä mahdollista saada pupsia Doradoon? B)
Mä oon nyt ihan hirveen innostunut noista paimenista ja ne onkin noussu hyvin kennelissä noutajien ja snautsereiden rinnalle. Oon jo pidemmän aikaa miettiny bortsua, mutten oo sitten kuvien puutteessa innostunut sen enempää. Nyt vois kuitenkin olla se aika historiani ensimmäiselle bortsulle (vaikka niitä kuvia ei vielä olekkaan ja mikäli saan vähän apuja noiden värien suhteen)!
Mä oon nyt ihan hirveen innostunut noista paimenista ja ne onkin noussu hyvin kennelissä noutajien ja snautsereiden rinnalle. Oon jo pidemmän aikaa miettiny bortsua, mutten oo sitten kuvien puutteessa innostunut sen enempää. Nyt vois kuitenkin olla se aika historiani ensimmäiselle bortsulle (vaikka niitä kuvia ei vielä olekkaan ja mikäli saan vähän apuja noiden värien suhteen)!
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
SAAN KUNNIAN OLLA THE EKA KASVATTAJA JOKA LUOVUTTAA SHADYLLE BORTSULAPSEN! Kyllä on hyvinkin mahdollista saada pentu vähän jälkikäteenkin, mä itse asiassa itekin vasta tänään muistin että ai niin pitäs ruveta kisauttaan tota fubsykaagopentuakin. :D Eli totta ihmeessä!
Hyvältä kuulostaa ja tiedänkin kaiken tarpeellisen, ei mitään muttia että pentu vaan sulle. Apua annan mielelläni. Kuvalupiahan pitäis riittää kun näitä kenneleitä ympäri planeettaa löytyy, mutta helpoin tie on varmasti turrilan kerjää-ja-saa -taktiikka tai sit Flickr. Yasukion galleriahan on aika tavis nykyään. Laitat vaikka vaan kuvaehdotuksia niin selostan värejä, eikä noiden väriennustustenkaan noudattaminen oo mikään pakollinen juttu. :)
Hyvältä kuulostaa ja tiedänkin kaiken tarpeellisen, ei mitään muttia että pentu vaan sulle. Apua annan mielelläni. Kuvalupiahan pitäis riittää kun näitä kenneleitä ympäri planeettaa löytyy, mutta helpoin tie on varmasti turrilan kerjää-ja-saa -taktiikka tai sit Flickr. Yasukion galleriahan on aika tavis nykyään. Laitat vaikka vaan kuvaehdotuksia niin selostan värejä, eikä noiden väriennustustenkaan noudattaminen oo mikään pakollinen juttu. :)
- Shady
- Taikuri
Mahtavaa! :D Meille vois sitten vaikkapa lähteä Kemroes Touch and Go-Go-Go, narttu. Kuvalupia heittelin jo aimo kasan ja lähipäivinä laittelen lisää. Toivottavasti jossain nappaisi (mulla on jonkinmoinen pakkomielle pyrkiä joka koiralle saamaan rakenne kuva). Heittelen sulle yv'llä kuvia sitten jos/kun lupia alkaa herumaan :)
Tuossa oli, että keskipitkä karva niin meinaako se siis jotain kenties tämän tyyppistä vai kenties karvattomampaa?
// Händi the kuvaton bc esittäytyy :) Hyi, että tulikin ruma sukutaulu sille, kun kaikilla niin pitkiä nimiä..
Tuossa oli, että keskipitkä karva niin meinaako se siis jotain kenties tämän tyyppistä vai kenties karvattomampaa?
// Händi the kuvaton bc esittäytyy :) Hyi, että tulikin ruma sukutaulu sille, kun kaikilla niin pitkiä nimiä..
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Oi, ihanan nimen nappasit, toiki on yks niistä jonka kanssa väänsin valinnanvaikeuden tuskissani kun omalle pennelle piti nimi valkata.
Bortsuillahan karvanpituus on aina joko keskipitkä tai lyhyt, ja lyhytkarvanen alkaa olla kyllä ihan huomattavan lyhyt. :D Toi siis käy keskipitkästä hyvin! Karvanpituuden kanssa en koskaan oo ollut turhan tarkka, eli lyhyempikin käy jos ite tykkäät enemmän, miten vaan.
Händin sivut näyttävät tosi hyviltä! Kiitän. :)
Bortsuillahan karvanpituus on aina joko keskipitkä tai lyhyt, ja lyhytkarvanen alkaa olla kyllä ihan huomattavan lyhyt. :D Toi siis käy keskipitkästä hyvin! Karvanpituuden kanssa en koskaan oo ollut turhan tarkka, eli lyhyempikin käy jos ite tykkäät enemmän, miten vaan.
Händin sivut näyttävät tosi hyviltä! Kiitän. :)