Haltiapolun B't - 03.01.2009 - Saa lukotella. :)
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!
yhyyyy. Mulla on jostain syystä ihan hirvee pentukuume. Ja tiedän erinomaisesti että kasvatan pelkkiä collieita, vaikka mulla onkin ollut dobberi ja Kiipelin sammari pentu aika pitkään. Funtsin tässä vaan että pitäisiköhän mun kokeilla Huskypupsin ottamista? FCI5 on kanssa aika lähellä mun sydäntä ^^
NOh asiaan, pentu menisi (jos annat ja jos otan) Wolfeye's nimiseen kenneliin. Ömh mitäs tässä kertoisi kun tiedät musta jo kaiken >8D. Kisaisin ahkerasti sen kanssa eri lajeissa, näyttelyissä jos sattuisin hankkimaan jostain hyvät huskykuvat, flyballissa, koiratanssissa, agilityssä, mahdollisesti maastossa. En ole ihan varma vaikka sipru ei ole pk-rotuinen koira niin sen kai saa silti osallistuttaa PAKKiin tms ja paimennukseen? Kisailisin kaikissa mahdollisissa lajeissa missä mulla ei mene heti täyteen. Ainakin flyball PESO, agility ja koiratanssi tulee olemaan aika vahvoilla linjoilla. Ja aina kun satun löytämään näyttelyn niin osallistutan senkin luonnollisesti sinne.
Jos saisin niin tämä nimi iski silmään Boheemi Tyyli ja uroksen ottaisin. Voin ottaa sijoitukseen sillä itselläni ei ole aikomustakaan tettää sillä pentueita Wolfeye'ssin nimiin :D Tosin jos haluaisit mielummin antaa nartun sijoitukseen niin sekin käy yhtä hyvin.
sitten vähän kisa näyttöä Comie's davendelille olen melkeinpä kaikki sen tulokset hankkunut Wolfeye's Sagur tälle olen kaikki tulokset hankkinut itse, huomaa että vain tärkeät tulokset lisätään ja vielä vaikka tallainen malli Wolftame's lost in future kaikki tulokset itse hankkinut. Joten kisailisin pennulla ahkeraan tahtiin.
NOh asiaan, pentu menisi (jos annat ja jos otan) Wolfeye's nimiseen kenneliin. Ömh mitäs tässä kertoisi kun tiedät musta jo kaiken >8D. Kisaisin ahkerasti sen kanssa eri lajeissa, näyttelyissä jos sattuisin hankkimaan jostain hyvät huskykuvat, flyballissa, koiratanssissa, agilityssä, mahdollisesti maastossa. En ole ihan varma vaikka sipru ei ole pk-rotuinen koira niin sen kai saa silti osallistuttaa PAKKiin tms ja paimennukseen? Kisailisin kaikissa mahdollisissa lajeissa missä mulla ei mene heti täyteen. Ainakin flyball PESO, agility ja koiratanssi tulee olemaan aika vahvoilla linjoilla. Ja aina kun satun löytämään näyttelyn niin osallistutan senkin luonnollisesti sinne.
Jos saisin niin tämä nimi iski silmään Boheemi Tyyli ja uroksen ottaisin. Voin ottaa sijoitukseen sillä itselläni ei ole aikomustakaan tettää sillä pentueita Wolfeye'ssin nimiin :D Tosin jos haluaisit mielummin antaa nartun sijoitukseen niin sekin käy yhtä hyvin.
sitten vähän kisa näyttöä Comie's davendelille olen melkeinpä kaikki sen tulokset hankkunut Wolfeye's Sagur tälle olen kaikki tulokset hankkinut itse, huomaa että vain tärkeät tulokset lisätään ja vielä vaikka tallainen malli Wolftame's lost in future kaikki tulokset itse hankkinut. Joten kisailisin pennulla ahkeraan tahtiin.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!
Zephyr, asia ok. (:
Wolfie, B -pentueen varauslista on kyllä aivan täynnä, mutta C -pentueen varauslistalla olisi vielä tilaa. Jos kevättalveen jaksaisit odottaa C -puppeloita, niin sitten.
Wolfie, B -pentueen varauslista on kyllä aivan täynnä, mutta C -pentueen varauslistalla olisi vielä tilaa. Jos kevättalveen jaksaisit odottaa C -puppeloita, niin sitten.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Jos ei oo vaivaa niin päätin sittenkin ottaa nimeksi Haltiapolun Boheemi Melodia. 

En voi tarjota lohtua sillä olen vain ihminen, en voi tarjota lämpöä sillä itsekin palelen.
Yritä tuijottaa koiraasi silmiin ja väittää, ettei eläimillä ole sielua.
Yritä tuijottaa koiraasi silmiin ja väittää, ettei eläimillä ole sielua.
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Jeps, vaihdan sulle sen. (: Nimiä saa vaihdella siihen asti kun pentue syntyy. (:
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Sitten kun voi alkaa varailee, niin olisin kiinnostunut C-pentueesta :)
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiva, että kiinnostus huskeihin kasvaa!
Mukavaa, kun olet kiinnostunut Hasse. C -pentueen topic tulee varmaan joskus joulukuun jälkeen. Sinullakinhan taitaa olla vasta melko uusi kennel, ainakin kerkeät sitten vakuuttaa minut koiriesi kisaamisella, eikös? (:
Mukavaa, kun olet kiinnostunut Hasse. C -pentueen topic tulee varmaan joskus joulukuun jälkeen. Sinullakinhan taitaa olla vasta melko uusi kennel, ainakin kerkeät sitten vakuuttaa minut koiriesi kisaamisella, eikös? (:
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
Tietty :D Voit tutustella jo alustavasti tänne
- Wolfie
- Höpsö veitikka
No joo katellaan sitte sillo
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Hasse, hieno kennel sinulla, tuo Tosca on kuviensa perusteella tosi upea koira, todella hienon näköinen. (:
Wolfie, ok.
Wolfie, ok.
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Hyvä minä, mä taisin juuri missata saamasta tuleviin yksityisiin suvullista sulta, Pehko :D
(/ja viestihän oli tärkeä)
/C-PENTUE <3
(/ja viestihän oli tärkeä)
/C-PENTUE <3
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Oliskos minun mahdollista varata C-pentueesta pentuaLumikirsuun?
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ramimiramirabellani <3 Sulle lähtee kyllä C -pentueesta 100 % pentu. Ei mulla ees oo muuta vaihtoehtoo. : D Sulle alustava varaus siis.
Sekhmet, C -pentueeseen laitan sullekin alustavan varauksen.
Nyt on käynyt sitten niin, että kevättalven C -pentuekin on ainakin alustavilta varauksiltaan umpitäynnä. :'D Neljän pennun pentue siis tulossa (TAAS), alustavia varauksia Rami, Snoe, Hasse ja Sekhmet. Mietin tässä juuri, että pitäisikö pentuetta aikaistaa, kun kaikilla vaikuttaa olevan niin suuri himo saada huskypentu. : DD
Jos joku on kiinnostunut seuraavan kesän/syksyn mahdollisesta D -pentueesta niin voi ilmoitella... xDD
Sekhmet, C -pentueeseen laitan sullekin alustavan varauksen.
Nyt on käynyt sitten niin, että kevättalven C -pentuekin on ainakin alustavilta varauksiltaan umpitäynnä. :'D Neljän pennun pentue siis tulossa (TAAS), alustavia varauksia Rami, Snoe, Hasse ja Sekhmet. Mietin tässä juuri, että pitäisikö pentuetta aikaistaa, kun kaikilla vaikuttaa olevan niin suuri himo saada huskypentu. : DD
Jos joku on kiinnostunut seuraavan kesän/syksyn mahdollisesta D -pentueesta niin voi ilmoitella... xDD
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
AIKAISTA! En painosta sitten yhtään >8DD
- Snoe
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Minulle käy mikä aika tahansa, oikeastaan. Kunhan ei tässä kuussa sentäs tule ;D
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Pitää tässä katsella miten koirat kisautuksessa edistyvät. (: Ainakin VVL KVA'ksi haluan C -pentueen vanhemman saada. Tällä hetkellä varteenotettavia vaihtoehtoja ovat Turma (jonka kuvat pitäisi vaihtaa ja rankingpojot kisata täyteen), Yoru (jolla on kyllä aika pitkä matka VVL KVA'ksi tai muuksi valioksi) tai Varjo (joka on toivottavasti pian VVL KVA, VFBV + tarvitsee lisää meriittejä). Joten on tässä vielä tarvetta tavoitteelliselle kisaamiselle ennen seuraavaa pentuetta. :D Väillä on sellainen fiilis, että se menee Turmalle, mutta sitten tuntuu, että Varjo olisi ehkä parempi vaihtoehto. Taitaa riippua nyt sitten enää koirien kisamenestyksestä. :'D
//Ai niin ja sit mulla on vielä Tuhka! :'D
No ainakin on valinnanvaraa.
//Ai niin ja sit mulla on vielä Tuhka! :'D
No ainakin on valinnanvaraa.

† † † ask me anything &
† † † ask me anything &