Tavoitteesi ja haaveesi virtuaalikoiramaailmassa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Mona
Kriisissä
Viesti:

Re: Tavoitteesi ja haaveesi virtuaalikoiramaailmassa

Viesti Kirjoittaja Mona »

Pakko tähän väliin laittaa, että minä kyllä muistan sinut :D! Toki ei vähempää snautseriherrasi takia ;). Itse asiassa juuri äsken lenkillä yritin muistella, että olikohan Stristar'silla yhtään dobberipentuetta..... Kun muisteekseni myös sinulle Junglesound A....jonkun ;D
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Suzie
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Suzie »

Haha, määkin muistan sut! Kun justiinsa tänään kirosin kun ei oo Lucin sivuille tullu mitään uutta pitkään aikaan, vaikka mä vihdoin ja viimein sentään sain sivuni päivitettyä! ;D En kyllä muista oliko Stristar'silla dobbereita, mutta jollain nimellä mä ainakin niitä kasvatin. Dementia alkaa selkeästi vaivata jo tässä iässä (ja jo vuosia sitten..). Jos joku muistaa niin saa muistuttaa. :mrgreen:
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

^Oot tullu takas! Ja Stristar's pystyyn taas eikös vaan! Piristit mun aamua just 110 prosenttisesti!
(Pyydän anteeksi OT-viestiä)
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Erika---
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Erika--- »

No mulla on tavoitteet ja haaveet muuttuneet niin paljon kokemuksen karttuessa. Tämänhetkisiä haaveitani on mm. saada muutama pentue kasvatettua, tietysti ansioituneilla vanhemmilla. Sitten saada kasvattejakin menestymään yhtä lailla kuin omia koiria. Etsiä kasvateille aktiiviset omistajat, jotta kasvateistani kuultaisiin vielä. Pitää huolta että kasvattien asiat ovat kunnossa, esim. sivut ja luvalliset kuvat. =D Ei sitten muuta tullut mieleen.
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

Silloin ihan alussa halusin vaan koirilleni titteleitä, enkä välittäny yhtään mistään muusta kennelikin oli varmaan kamalaa katseltavaa :lol: . Sitten tuli vähän ajateltua virtuaalikoirailua uudestaan kun olin hetken tauolla ja samalla sitten tavoitteetkin muuttui ja yritin omien virtuaalikoirieni lisäksi ottaa vastuuta myös asioista, jotka eivät niin henkilökohtaisia olekaan ja mm. pidin enemmän kisoja ja pistin pystyyn rotuyhdistyksenkin (joka ei kyllä kauaa toiminut aktiivisesti). Nyt olen sitten lopultakin luopunut kaikista tavoitteistani ja teen sen mikä tuntuu hyvältä. Toistaiseksi en edes omista yhtään virtuaalikoiraa, vaan ainoastaan pyörin täällä kirjoittelemassa ja seuraamassa sivusta touhua. Joululomalla olen sitten ajatellut hankkia virtuaalisen karvatassun.
Niia
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Niia »

Kissed kirjoitti:Nyt olen sitten lopultakin luopunut kaikista tavoitteistani ja teen sen mikä tuntuu hyvältä. Toistaiseksi en edes omista yhtään virtuaalikoiraa, vaan ainoastaan pyörin täällä kirjoittelemassa ja seuraamassa sivusta touhua.
Kohtalotoveri! Minäkään en omista ainuttakaan virtuaalikoiraa, vaan kirjoittelen täällä ja blogissani ja hyörin vähän siellä sun täällä. :mrgreen:
Vastaa Viestiin