Kemroesin paimenvauvat, heinä-elokuu 2012

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
poisonsky
Epätoivoinen katse

Re: Kemroesin kakarat: 2x bpt + 2x bc -pupseja! BC, YHDISTELMÄ 2

Viesti Kirjoittaja poisonsky »

Mua kiinnostaisi yksi bortupentu tuosta kakkosyhdistelmästä. Jo jonkin aikaa olen ollut tuosta yhdistelmästä kiinnostunt, ja vielä kun näin minkä värisiä pentuja on mahdollista syntyä, niin päätin laittaa varausta kehiin. Eli juu, koiran sukupuolesta en vielä tiedä, se riippuu niistä kuvista jotka olen valinnut sille (linkitän kun pääsen omalle koneelle). En vielä tiedä kumpaan kenneliin pentu tulisi, tänne jossa on ennestään 6 koiraa vai tänne joka juuri aloittelee ja jossa on yksi koira. Tosin kuvaluvat on tuolla ensimmäisessä kennelissä.

Tultaisiin kisaamaan koiran kanssa ehdottomasti ainakin paimennuksessa ja agissa, sitten myös pk-lajeissa, tokossa ja varmaankin koiratanssissa, ja ehkä myös huume- tai räjähdekoirakokeissa. Näyttelyistä en ole niinkään varma, ainakaan noilla ekoilla kuvilla ei kovin näyttelyissä pyörittäisi. Kisanäyttönä bortsunarttuni Femma. Osalla koirista hieman tyhjänpuoleinen kisakalenteri johtuen siitä ettei onni aina osu kohdalle & osa on vasta tullut minulle pari viikkoa / päivää sitten. Ehdottomasti tulisi loppuiän kotiin. Lisää saa kysyä jos jotain jäi hampaankoloon (:
  • alchemy
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Joo, enköhän mä sulle yhden vauvan uskalla antaa! Heitän sulle varausta kehiin.
poisonsky
Epätoivoinen katse

Kiva juttu, kiitos! Ja enköhän mä sen pennun tuonne Privaderaan ota. Editoin sen kuvan sitten tähän viestiin.

// Tällaisia kuvia suunnittelin. Ja kumpikohan tuo olisi, uros vai narttu?
  • alchemy
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

^Vau, mikä väri! Peukut tolle. Narttu.

Tänään ensimmäisen yhdistelmän bortsupentue syntyi, ja pentuesivu löytyy täältä! Onnea kaikille uusille koirakoille kisakentille ja tulevaisuuteen :)
poisonsky
Epätoivoinen katse

Kiitos, itsekin ihastuin tuon koiran väriin kun sen näin. Eli nartun voi mulle siis laittaa varaukseen (-:
  • alchemy
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: Kemroesin paimenkakaroita (2x bpt + 2x bc) VARATTAVISSA!

Uppelispuppelis!
Camilla
Vuohenruokaa

Re: Kemroesin paimenkakaroita (2x bpt + 2x bc) VARATTAVISSA!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Äää no jos minä sittenkin tuosta Maydayn pentueesta voisin uroksen ottaa... Kun kerran tahdot antaa. >:) Noiden tulevien evm-koirien kanssa kun otan kisaamista hieman rennommin, niin tämän voisin tunkea heti useamman lajin ykkösiin. Kattavat selitykset, mutta olen ehkä liian väsynyt räpeltämään mitään pidemmin - kysele jos on tarvis!
and like a deer in the headlights
i meet my fate
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: Kemroesin paimenkakaroita (2x bpt + 2x bc) BC, YHDISTELMÄ 3!

^Sulle varattu pupelo! 2. yhdistelmän bortsuja odotellaan, kunhan Meidei pääsis tuon kuninkuusluokkansa läpi. ;)

Kolmosyhdistelmän bortsut syntyy nyt heti pian kohta! Spotille löytyi virtuaalimaailmasta ilokseni kumppani, Bordersky Falcon Eyes. Pentueen nimiteemaksi pamahti Go + C-kirjain, eli esim. Kemroes Go Casia.
Nimiä ja sivuja saa siis kolmosille alkaa heittelemään. Alankin tästä väkertämään pentuesivua naperoille.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: Tervuereneita ja bordercollieita

Jäynästä vFIN TVA & 1. yhdistelmän tervuäärenit ovat nyt valmiita syntymään, joten varaukset täyteen! Ei ketään kiinnostaisi pieni belgerooni?
Piirretyt kuvat mahdollista belgeille saada mukaan, mikäli sitä toivotaan. :)
Esme
Kanada

Viesti Kirjoittaja Esme »

Mulla on P. Maailmanmatkaajan veli P. Mahtipontinen jolle on pentue suunnitteilla. Ja koska tähän syntyi jo kolme pentua, toivon ettei 1. yhdistelmän pentuja käytettäisi jalostukseen, ainkaan niin että pentueeseen syntyisi enemmän kuin 1-2 pentua. Muuten tää suku yleistyy aika hurjaa vauhtia, koska sain kuvan että myös muita m-pentueen koiria aijotaan käyttää jalostukseen.

Täällä kun muutaman pennunomistajat taisi jo huudella että pentua olisi tarkoitus jalostukseen käyttää.... :roll:
Onnea On - border collies
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Tuon viestin perusteella annan 1-yhdistelmän bortsujen omistajille luvan jalostuskäyttöön siten, että näiltä kolmelta pennulta yhteensä max. 5 pentua. Näistä pitää keskustella myöhemmin. Mariellalla ei ollut varmuutta jalostuskäyttöön, mutta luulen, että Pennyroyalissa ja Davinheimissa pennut menevät jalostuskäyttöön (kasvatusrotu).
Ok päätös saattais olla, että Axelille ja Kaanalle molemmille 2 pennun pentueet, Katalle 1 pennun pentue mikäli pentue teetetään. Ajat muuttuu jatkuvasti, katotaan tarkemmin tulevaisuudessa.
seita
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja seita »

mun pennun nimeksi Kemroes Go Coyote, väkerrän sivuja tässä tän illan aikana. :)

edit/
Leevi
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: Tervuereneita (yhdis. 1!) ja bordercollieita (yhdis. 2!)

Kiitos sulle seita kojootin sivusta, mielettömän komea jäbä :) Päivittelen pentuesivulle herralle luonnetta ja kuvitelma pentukuvia, kiva että saatiin käyttölinjanen mustavalkonen nulikka sekaan!

//
BELGIANPAIMENKOIRA TERVUÄÄRENIEN TILANNE
1. yhdistelmä voi syntyä heti, sillä vanhemmat ovat kisautukseltaan nyt täysin valmiita. Kyseiseen yhdistelmään, Jäynä x Kiki, mahtuu varauksia max. 3, joista nyt 2 on varattuja. Pentue voi mennä kahdellakin pennulla, mutta myös kolmannelle olisi tilaa! Pentueen nimiteema on julkaistu myös ;)
2. yhdistelmään ei vielä lainkaan varauksia, vaikka kovin hieno yhdistelmä onkin! Nyt vain heti varailemaan, jos pikkuisenkaan kiinnostaisi yksi pikkubueno tai pikkudiisseli.

BORTSUJEN TILANNE
1. yhdistelmä saatettu onnellisesti elämään!
2. yhdistelmän emä Mayday on nyt vFIN TVA! ja sivuja ja nimiä saa alkaa heittelemään. Syntymäpäivää pohdin.
3. yhdistelmä syntyy huomenna 13. heinäkuuta, kahden uroksen ja yhden nartun kokoonpanolla. Pentuesivua väkertelen vielä, mutta lähetän rekisterianomuksia pian.
Camilla
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Minulle Kemroes Devo! Sivuja värkkäilen varmaankin sitten, kun saan uuden ulkoasumme koodauksen. (8
and like a deer in the headlights
i meet my fate
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Jees, kiitoksia! Merkkailen ylös.
Vastaa Viestiin