Mitä rotua kaivataan?

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
elena
Syvällistä
Viesti:

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja elena »

Shady kirjoitti:
Sparkle kirjoitti:Kaipaisin nähdäkseni enemmän terhakoita terrierejä sekä solakoita snautsereita.

Snautsereita, kaikenkokoisia ja värisiä tosiaan kaipaisin minäkin lisää. Niitä on todella vähän vaikka nyt on jonkin verran lisääkin tullut. Niillä kysyntä taitaa olla lähemmäs nolla, joten vähän mietityttää noiden omienkin pennuttaminen, kun suunnitelmia niillekkin olisi tämän vuoden aikana.

Mulla on itsellä kiinnostanut snautserit aina jonkun verran, ja nyt ku katellu näitä virtuaalimaailman snautsereita, houkuttelis ihan mielettömästi pistää pystyyn joku pieni snautserikennel. :D Kattoo nyt, josko kuukauden parin sisään saisin jotain suunniteltua...

Mutta joo tosiaan, itsekin kaipailisin FCI 2 rotuja kans enemmän. Jotenkin hassua, että esim. virtuaalisia rotikoita ei kovin mahottomasti niitäkään ole, vaikka IRL on ihan suosittuja ja muutenkin mahtavia rotuja. Palailenpa muuten tästä snautseriasiasta, mikäli saan jonkinlaista projektia pystyyn! :)
Shady
Taikuri

Viesti Kirjoittaja Shady »

Esittelempä täällä meidän uuden neitin. Cimarron uruquayo Cimar's Think Twice "Nana". Mulla on joskus vuonna nakki ja käpy jo ollut pari cimarronia ja nyt alkoi hirveästi kutkuttamaan palata rodun pariin, joten pakkohan se oli yksi kenneliin hankkia. Toivottavasti muutkin vielä innostuisivat tästä upeasta rodusta!

Jos joku haluaisi corson tai cimarronin, muttei ole kuvia niin tämän corso ja tämän cimarron piirroksen saa varastaa. Ovat olleet mulla käytössä sillon aikoinaan ja niillä on ihan hyvin pärjätty näyttelyissä.

// Hetkonen. Miksei koko rotua ole vFCI'n sivuilla :o Melko mielenkiintosta, ettei ole nykysin ku mä sillon aikasemmin olen sellasen kanssa kisannutkin ja kyllä se sillon oli vai pyysinköhä mä jopa sitä lisättäväks sillon. Ei muista, mutta nyt mua kyllä ihmetyttää tai sitten mä olen vaan niin sokea, etten huomaa..

/// Asiasta kysytty vFCI'ltä ja cimarron kuva menikin samointein kaupaksi :)
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Spunky
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Spunky »

^ Mä itseasiassa meinasin yksi päivä kysellä juuri tuosta cimarron kennelistä kuvalupia. :D Onneksi en kysynyt.. Täytyy katsella jos joskus Rayvoriin tuollaisen vaikka hankkisikin.
  • Diamond and the promises and a million dollar bills
    All the lives we're wasting in the Hollywood Hills
    • Vuoden 2011 tulokas
Litsikoira
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Litsikoira »

Mä varmaan haluisin lisää shikokuita ja kishuja, mä en ole törmännyt kamalan moneen sellaiseen :) Rottweilereitä, ajokoiria ja dobermannejakin ois kiva nähdä enemmän :)
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
Litsikoira
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Litsikoira »

Aveline kirjoitti:Valkoisiapaimenkoiria! On vaikee löytää hyvää urosta tai narttua jalostuksee ja niitä pitää tuua aika paljon, ettei mee sisäsiittoseks. Hyvä harrastekoira, sopii näyttöön ja käyttöön, oikeudet palvelukseen ja rodusta ollaan jollain tapaa kiinnostuneita, kun valkkari pentueet on hetkessä varattu pois. Ois kiva, jos enempi valkkari kasvattajia, nii vois lainailla koiria toisilta jalostuksee (:
Me kasvatetaan valkkareita, tällä hetkellä meillä on yksi valkkariuros, se on tarjolla jalostukseen, vaikka ei ollakkaan kisattu paljoa :'D
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
takkuturkki
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja takkuturkki »

Mä en tiedä mut oon nyt jotenki ihastunu labradorinnoutajiin, shetlanninlammaskoiriin ja corgeihin! En tiedä pitäisikö siirtyä pikkuhiljaa tuolta hevospuolelta kokonaan tänne kasvattamaan näitä, tai ainakin jotain näistä roduista, kun siellä tuntuu olevan kovin hiljaista meno..
Piirretyt corgit olis tosi jees idea kennelille <3
Mitäs pienistä, kun pidetään sienistä
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

En sano mitään roduista mutta pivikoita kaivataan lisää!
Hilmainen
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Hilmainen »

Oiskos ranskiksille kiinnostusta? :)
Jonakin päivänä olen puu,
ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni,
ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina.

Paikalla ollaan taas..
Jute
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Jute »

Must ois kiva pistää pystyyn joku pikkukoira kennel! Just kuitenkin pisti Husky&Dobberi ja collie, kennelit joten . . . . ^Ranskis vois olla muksu pikkukoiruus jonku terrierin/seurakoiran kans!
Cookiemonster
Kanada

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Mie poikkeen FCI1'sestä ja kaipailen virtuaalimaailmaan lisää rottweilereitä! Onhan tossa ainakin 1(?) aktiivinen rotkulakasvattaja, Shendi -Public Glamour. Mutta miun mielestä näitä voisi enemmän ruveta näkymään kylläkin. Voi toki olla muutama kasvattaja enemmänkin, mutta Shendin koiria olen tainnut aktiivisimmin nähdä.
Itse en ihan noita kumminkaan rupea kasvattelemaan, uskollinen paimenkoirien kasvattaja kun olen. :mrgreen:
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

Perroja ja perroharrastajia lisää ehdottomasti! Espanjanvesikoiria on hengissä kaikkiaan ehkä vain 13 koiraa, joista kuusi löytyy multa. :mrgreen: Perrothan soveltuu moneen lajiin: agility, toko, pelastus, paimennus, pk-lajit, mejä, spanielikokeet & vielä hupilajeihin, joten älyttömän monikäyttöisiä siis. Espanjanvesikoirat on myös älyttömän kivan näköisiä koiria, vaikka kiharalla turkillaan vähän joukosta erottuvatkin.

Eli suosittelen todellakin!
Et hätt noch immer jot jejange.
Shendi
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Shendi »

Wou meitsi kiittää rissua maininnasta! :)

Mut pakko sanoo että mä kans kaipailen enemmän rotikoita virtuaalipuolelle, ei noita kumminkaan ihan hirveesti oo. En nyt tarkota että pitäis äärirajoille vetää, mutta edes kourallinen lisää niin ois ihan jees. Tässä nyt kun katsastellu omien ja vastaantulleiden rotkuloiden sukutauluja, niin mun mielestä näyttää vielä tosi hyvältä! Ei oo päässy vielä ainakaan yleistymään mitenkään pahasti.

Onhan noi vähän tommosia, etten nyt lähtis rotikkaa virt -puolella agiin osallistuttamaan. Kuulostaa ehkä oudolta jonkun mielestä, mut mä en osais mitenkään nähdä (edes virt) rotikkaa agilityssä! :mrgreen:
No onhan se tottakai jokaisen oma asia, mut omakohtasesti enemmän osallistutan rotkulani käyttölajeista just pk'hon- tokoon- pok'iin- työkoirakokeisiin jne.
Weeza
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Weeza »

Valkoisia Ruotsinhirvikoiria kaivataan kipeästi, minulla on Jägarenissa 4kpl plus sijoitus ja tiedän näiden lisäksi 2 muuta:D Että c'mooon ihana mettä rotu:)
Atacta & Atactan twitter

Perroja since 2013
Elly

Viesti Kirjoittaja Elly »

Irlanninterrierejä ja kromfohrländereitä

Tuommoisen projektin olen laittamassa pystyyn ihan lähiaikoina,nimi on vielä epävarma... Noita lisää,erityisesti kromfeja,AIVAN IHANA ROTU Ja toki irkkukin on ihana
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mä haluun bologneseja!
Vastaa Viestiin