Jämtlanninpystykorvapirpanoita joulukuulle, SYNTYNEET
-
- Vuohenruokaa
Re: Jämtlanninpystykorvapirpanoita joulukuun alkupuolelle, NIMET
Nimet kaikkille OK!
Juulia, saat kuvat hippasen myöhemmin ku mulla ei nyt oikein suostu tää tietokone availee kansioita ja sit yks kansio on toisella koneella jossa on kanssa kuvia, mutta viikonlopun aikana tulee!
Juulia, saat kuvat hippasen myöhemmin ku mulla ei nyt oikein suostu tää tietokone availee kansioita ja sit yks kansio on toisella koneella jossa on kanssa kuvia, mutta viikonlopun aikana tulee!
-
- Kanada
vFIN JVA vFIN KVA BH Elite's Kukkaisneito
eli Missistä tuli nyt JVA! =)
eli Missistä tuli nyt JVA! =)
-
- Höpsö veitikka
^Hieno juttu (: Onnittelut!
-
- Vuohenruokaa
Eli nyt vois sitten peräti sopia, että astutus tapahtuu 5. joulukuuta ja syntymäpäivä 10. joulukuuta mikäli kaikki menee suunnitelmien mukaan! :)
Ja Juulia, mulla on nyt parit vähän huonohkot kuvat - kuvissa rakenteeltaan komeat urokset ja vikaa ei löydy, mutta oon aika varma, että virt. tuomarit rupeevat nipottaa korvista, jotka eivät kummallakaan ole pystyssä kuvissa (suurimmalla osalla jämtteistä yleensä korvat luimussa ja tuomarit katsovat korvien asennon sillä pienellä hetkellä, kun heittävät jonkun esineen tms.), mutta.. Mä toki voin sitten tammikuussa taas yrittää kuvailla ja ettiä nyt vielä lisää kuvia koneelta :---D Mutta kuvat löytyy täältä.
Ja Juulia, mulla on nyt parit vähän huonohkot kuvat - kuvissa rakenteeltaan komeat urokset ja vikaa ei löydy, mutta oon aika varma, että virt. tuomarit rupeevat nipottaa korvista, jotka eivät kummallakaan ole pystyssä kuvissa (suurimmalla osalla jämtteistä yleensä korvat luimussa ja tuomarit katsovat korvien asennon sillä pienellä hetkellä, kun heittävät jonkun esineen tms.), mutta.. Mä toki voin sitten tammikuussa taas yrittää kuvailla ja ettiä nyt vielä lisää kuvia koneelta :---D Mutta kuvat löytyy täältä.
- juulia
- Floodari
En mitään näyttelymenestyjää ole hakemassa, joten periaatteessa on pääasia, että kuvissa on edes jonkinlainen koiralta näyttävä. :--D No ei vaan, mielestäni koiran pitäisi saada näyttelyistä vähintään EH edes kerran, että kuvat olisivat tarpeeksi hyvät, ja eiköhän noilla se hyvinkin lähde. =)
Eli jos et kasvatiltasi juuri nlymenestystä toivo, niin kyllä tuo kakkosuroksen kuvat sopisivat mulle.
Eli jos et kasvatiltasi juuri nlymenestystä toivo, niin kyllä tuo kakkosuroksen kuvat sopisivat mulle.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
- Vuohenruokaa
^ Asia OK. Multahan toi koira ois kyllä saamassa erinomaisen, siitä ei epäilystäkään :---D
-
- Vuohenruokaa
Re: Jämtlanninpystykorvapirpanoita joulukuulle, SYNTYNEET
Pennut päättivätkin puskia hieman odotettua aiemmin maailmaan, joten tänään aamulla syntyi neljä pientä harmaata nyyttiä. Eli syntymäpäivä onkin 9.12.
Sivuja saa alkaa tekemään ja kaksi viikkoa aikaa!
Sivuja saa alkaa tekemään ja kaksi viikkoa aikaa!
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
Tässä ois Feeliks :>!
Aika tyhjäksihän tuo jäi kun suku on melko epäselvä ja luonnettakin kaivataan, ja tietty sitä kisakalenterintäyttöä.
Aika tyhjäksihän tuo jäi kun suku on melko epäselvä ja luonnettakin kaivataan, ja tietty sitä kisakalenterintäyttöä.
-
- Vuohenruokaa
Mischan isä on vFIN JVA Karhukiven Riki ja emä on Metsälehdon Repekka (evm.). Sitten isänisä, isänemä, emänisä ja emänemä on tuntemattomia. :---D
Mut kiitti sivuista! :>
Mut kiitti sivuista! :>
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
ÄÄÄ! x>>
Jos Mischan isä on Karhukiven riki, niin sehän on silloin emänisä ja jos Mischan emä on Metsälehdon Repekka niin sehän on emänemä? Mut sit sanoit et emänisä ja emänemä on tuntemattomia?
Nyt ei mee ihan kaaliin.
Kuka on isä? xD
Ja tosiaan sivut valmiina, pientä hienosäätöä vielä kaipailevat, mutta khyllä se siittä! : D Ja onhan tuo narttu, tuo kuvassa oleva koiruus? Jos ei oo niin sitte nolottaa :'> (pakko tarkistaa x'>>)
Jos Mischan isä on Karhukiven riki, niin sehän on silloin emänisä ja jos Mischan emä on Metsälehdon Repekka niin sehän on emänemä? Mut sit sanoit et emänisä ja emänemä on tuntemattomia?
Nyt ei mee ihan kaaliin.
Kuka on isä? xD
Ja tosiaan sivut valmiina, pientä hienosäätöä vielä kaipailevat, mutta khyllä se siittä! : D Ja onhan tuo narttu, tuo kuvassa oleva koiruus? Jos ei oo niin sitte nolottaa :'> (pakko tarkistaa x'>>)
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
-
- Höpsö veitikka
-
- Vuohenruokaa
Siis isä on evm. :DDD Eli koko isän puoli on evm ja puhuin tossa vaan Mischan puolesta eli Mischan isä on Karhukiven Riki, emä on Metsälehdon Repekka (evm). Mischan isänisä, isänemä, emänemä ja emänisä on tuntemattomia sitten myös :---D Mä kato puhuin tosta emänemä ja emänisä niin Mischasta asemasta, en pentujen asemasta.Jacya kirjoitti:ÄÄÄ! x>>
Jeeh mut kiitti sivuista! Jacya, toi koira on uros :---D Erittäin nuori uros ja vielä kehittymätön (päästä tunnistaa helposti urokseksi), joten mun täytyy tuottaa pettymys nyt sulle ja sanoa, että tosta ei kovin helpolla narttua saa. :D
Ja Susitytölle kiitos sivuista ja kuulumisista :>
-
- Höpsö veitikka
Mut olisko tälle isukille mahdollista saada nimi? (: Vaikka joku Karhumettän Marjamies? XDdonga kirjoitti:Siis isä on evm. :DDD
-
- Vuohenruokaa
Hoho oompa fiksu, mun piti laittaa se tohon viestiinki, tietysti isällä nimiki on vaikka evm. onki! Vihuripurhon Aktetti on kuitenkin miehen nimi. :---D
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
No mä ajaattelin että kyllä näyttää aika miehekkäältä tytöltä x'D Kuvien etsintään siis mars!
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016