vTY, virtuaalinen Terrieriyhdistys.

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Olivia
Nostaa rautaa
Viesti:

Re: vTY, virtuaalinen Terrieriyhdistys.

Viesti Kirjoittaja Olivia »

Onko edistystä tullut tähän yhdistykseen? :D
Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

Uppia, yksi innokas terrieri-ihminen odottaa yhdistystä kovasti! :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Kaisu
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Kaisu »

ulkoasu pitäisi valita, ja sitten koodata, laitan Joana sulle maanantain jäkeen ulkoasuvaihtoehtoja, ja saat sanoa mikä on paras susta. :))

hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
Joana
Floodari

^ Hääääh :o :D enhän mä oo tässä projektissa mitenkään mukana, mutta tiedustelin vain homman etenemistä kun tätä kovasti odotan :) vaikka saahan multa tietty kysyä mielipidettä ulkoasuun, ja voin vaikka koodatakin jos ei ole alapalallinen/table.

// ja rakennekuvia tosiaan löytyy ainakin roduista vehnis, kettarit, silkki, aussi, ja jonkinmoinen myös ceskystä.
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Kaisu
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Kaisu »

^^ Joana, joo sori, mä jotenkin luin että tää koski sitä terrierilehteä. :DD vähän väsyneenä ja turhan nopeesti kävin eilen.

mutta tän yhdistyksen kohtalosta en tiedä, sillä Whoodya ei ole näkynyt eikä mun mielestä me päästy yhteisymmärrykseen ulkoasusta. mä laitan Whoodylle viestiä, tai saa joku muukin toki. :)) tää koko projekti on lykkääntynyt jo todella kauan aikaa, ja saattaa mennä syksyynkin, mutta jos Whoody ei mukana halua jatkaa, mun pitää ettiä joku kaveri tähän touhuun mukaan. ;))

hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
Joana
Floodari

^ mää mää mää haluun :mrgreen: nytkun viimeinkin sain aikaseks erottaa mun irskit omaan kenneliin ja kiinnostus terriereitä kohtaan huipussaan! :) siiiiis jos et tavoita ketään nuista vanhoista ylläpitäjistä...
Vera
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vera »

Hei ihanaa! Mäkin haluan ehdottomasti mukaan! Onko silkkiterriereistä tehty jo esittelyä? Jos ei ole, minä voin tehdä :) Kasvatan niitä itse Yoldiassa http://yoldia.webs.com/indexi.html
the weather changes
Joana
Floodari

Onkos tää touhu nyt etenemässä mihinkään? :o Tällekin yhdistykselle olis varmasti käyttöä, mutta jos "vanhoja ylläpitäjiä" ei enää kiinnosta niin vois varmaan kasata sitten uuden porukan tätä tekemään?
Shanya
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Täältäkin päin kyselisin, onks tää vielä tulossa? Hyvin kiinnostunut olen, miettinyt pitkään, miks ei oo virtuaalista terrieriyhdistystä olemassa. Mulla on westejä virtuaalisesti, ja kuvia löytyy pilvin pimein. Olisin siis kiinnostunut, ja jos alkuperäiset ylläpitäjät ei oo enää innostunu, voin hyvinkin tulla mukaan toimintaan :] Laittakaa vaikka tähän töpöön viestiä. Ja jos westiestä ei oo rotuesittelyä, voin sen tehdä.
Kuva
Paride
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Paride »

Miekin peräänkuuluttaisin terrieriyhdistyksen perään! Mie voisin kanssa kirjoitella esittelyn ainakin skyenterriereistä, sekä toimia ylläpitäjänä ja ulkoasun tekijänäkin mikäli muilta ei haluja sen tekoon löydy. Varmaankin uutta porukkaa pitää kasata, kun ei Joanan kysymyksen jälkeen ole ylläpitäjistä mitään kuulunut.
vuoden tulokas 2009
Joana
Floodari

Hmm, kaisukin on viimeksi marraskuussa käynyt turrilassa... Oiskohan ihan pöhkö ajatus, että jos me kolme, minä, paride ja shanya siis, laitettaisiin yhdistys pystyyn?
Vera
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vera »

Minäkin olisin halukas ylläpitämään terrieriyhdistystä, mutta jos enempää ylläpitäjiä ei enään oteta, niin ei sitten. Minulta löytyisi runsaastu kuvia mm. yorkeista, ausseista, silkeistä, walesista, vehniksistä ja skoteista. Osaan käyttää hyvin photoshoppia sekä osaan koodata, joten voisin myös kokeilla ulkoasua. Niin kuin aiemmin sanoin, minulla on tällä hetkellä silkkiterrierejä & kiinanharjakoiria kasvattava Yoldia, mutta suunnitteilla olisi myös vehniskennel. Roturyhmistä terrierit ovat aina olleet lähinnä sydäntäni. Olen myös jonkun verran terrierien kanssa tekemisissä IRL. Olisin aktiivinen ylläpitäjä, minulla olisi aikaa myös järjestää toimintaa terriereille, kuten esim. tuholaistorjuntaa (jota järjestetään hyvin harvoin.)

Elikkä otetaanko enään ylläpitäjiä? Olisin vapaaehtoinen kokeilemaan leiskaa, antamaan kuvia sekä tekemään rotuesittelyjä (vehnäterrieri, yorkki, silkki, aussi...)
the weather changes
Shanya
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Mulle ainakin sopii tuo Joana, voidaan yv'llä vaikka puhua asiasta ja sopia työnjako:]
Kuva
Paride
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Paride »

Mie luulen, että ylläpitäjiksi kuitenkin näin pieneen yhdistykseen riittävät minä, Joana ja Shanya. Kuvat ja rotuesittelyt ovat kyllä erittäin suuressa tarpeessa, joten niitä voit kyllä antaa ja tehdä mielellään, mikäli haluat. Varsinkin rakennekuvat ovat rotuesittelyjen kannalta tärkeitä. Myös toiminnan järjestäminen terriereille olisi hyväksi! Saat vapaasti tehdä mainitsemistasi roduista esittelyjä, samoin Joana. Mie teen skyenterrieristä ja Shanya tekee varmaankin westiestä, joten muut ovat auki.

Jeejee, saadaan tääkin homma käyntiin vielä :D
vuoden tulokas 2009
Vastaa Viestiin