LUKKOON!
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
-
Mirzu
- Syvällistä
Re: Kennel Vartgout
^ Sitä vähän määkin.. X__X
-
-Marjo-
- Alkupalat
Laita nyt ne copyt vain, vaikka muitten mieleks :D
Tarjosit minulle salmiakkia ja laitoin peliin koko elämän.
-
kirby
- Höpsö veitikka
^ Ihan ekaksi - opi myöntämään tosiasioita. et voi kiistää kopioimista kennelisi ulkoasun suhteen, vai luuletko, ettei kukaan huomaa pientä kuvanvaihdosta? Ja vaikkeivät koodit ole samat, taustagrafiikan kuitenkin kopioit. on totta, että tekijänoikeus ei suojaa koodeja (jippii, heti kopioimaan!), mutta grafiikkaa se kyllä suojaa. ja on todella typerää edes yrittää sanoa mitään, vieressä aivan identtinen alkuperäinen teos, lisää vain kiltisti ne copyrightit sinne ja kaikki on hyvin. niinhän sinä teitkin.
eli tässäkin jutussa vielä vähäsen parantamisen varaa ;) kannattaa muistaa hyvä "netiketti" eli nettikäyttäytyminen, mihin itse lukisin juuri nämä kopioimiset ynnämuut. kuitenkin joku on ne vaivalla (tai sitten ei) tehnyt, ja jonkun muun tekemä materiaali ei ole kenenkään muun käytettävissä luvatta.
- sait tuon kuulostamaan siltä, että olisi jotenkin huomauttajien vika että sinut käräytettiin kopioimisesta? jos todellakin haluaa kopioida toisten materiaalia, niin siitä vain, mutta lyödäänkö vaikka vetoa että hetkessä joku käryttää sinut. Sitten on turha "syytellä", että onko nyt hyvä, tyhmäkin tietää että copyjen laittaminen on hyvä juttu? Eikä se oikeasti ole kenenkään muun vika että et lisännyt niitä c- merkkejä sinne..vartgout kirjoitti:No onks nyt hyvä :(
eli tässäkin jutussa vielä vähäsen parantamisen varaa ;) kannattaa muistaa hyvä "netiketti" eli nettikäyttäytyminen, mihin itse lukisin juuri nämä kopioimiset ynnämuut. kuitenkin joku on ne vaivalla (tai sitten ei) tehnyt, ja jonkun muun tekemä materiaali ei ole kenenkään muun käytettävissä luvatta.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
kirby
- Höpsö veitikka
Hyvä, tarkoituksenani ei ollut näes loukata tai mitään muuta. :D Pikkuseikoilla pääsee huipulle, joista copyrightit ovat yksi porras. Mutta hyvä tosta tulee ;)
vuoden kadehdituin 2012
-
-Marjo-
- Alkupalat
Nonniin onhan se copy siellä.
Minun mielestä tästä asiasta ei kannata enää kränätä. Sillä olen lukenut ikäviä viestiä Vartgout viekusta. Ja tuo on jo törkeää! Vart on tainnut poistaa jo viestit, vai?
Minun mielestä tästä asiasta ei kannata enää kränätä. Sillä olen lukenut ikäviä viestiä Vartgout viekusta. Ja tuo on jo törkeää! Vart on tainnut poistaa jo viestit, vai?
Tarjosit minulle salmiakkia ja laitoin peliin koko elämän.
-
vartgout
Kyllä, olen poistanut törkeykset.
Kiitos Marjo puolustuksesta. Mutta enköhän pärjää. Olen oppinut virheistään. Ja ne jotka kirjoittelivat viekkuun ovat sokeita, copyt ovat sivuilla ja pyysyykin siellä! En halua enää viekkuani töhrittäväksi.
Sitten vähän kuulumisia Vartgou :stä.
Candi on saavuttanut paimennuksen perusradasta 63 pistettä. Perusrata käytiin läpi Furenza :ssa 15.päivä elokuuta. Lisäksi se sai hylätyn perusradasta Haly :ssä 1.päivä syyskuuta, syystä että Candi on läpäissyt jo radan.
Lisäksi Candi on ansaitsi ensinmäisen näyttely tuloksensa Guirina :ssa 7.päivä syyskuuta. Tuloksena oli AVO H ja kirjallinen tuomarointi *kiitos*. Lisäksi mätsäreistä on ansaittu PUN -nauha.
Candi on ilmoitettu ensinmäiseensä agility kilpailuun. Kilpailu pidetään Preciso :ssa 19.päivä syyskuuta.
Lisää kisoista ja sensellaisista löydät Candin sivuilta.
Sitten Maxin kuulumisia:
Ensinmäisen näyttely tulos Guirina :ssa 7.päivä syyskuuta. Tuloksena oli AVO EH2 *olen ylpeä uudesta pojastamme*.
Lisäksi Max on ilmoitettu ensinmäiseensä agility kilpailuun. Kilpailu on sama kuin Candillä. Elikkä Preciso :ssa 19.päivä syyskuuta.
Ja kaikista mahtavinta on, että Max veti paimennuskisoissa 67 pistettä ja saavutti A-lohkon I radan pääsyyn. Perusrata on nyt menty ja koira pitää ilmoittaa tulevien paimennuskisojen I- luokaan. Pisteet saavutettiin Rainvalley :ssa 4.päivä syyskuuta.
Maxin sivuille pääset tästä.
Muok.
Candilla SIN 3 tulos Nikitan mätsäreistä.
Maxin tulos samoista mätsäreistä on PUN
Kiitos Marjo puolustuksesta. Mutta enköhän pärjää. Olen oppinut virheistään. Ja ne jotka kirjoittelivat viekkuun ovat sokeita, copyt ovat sivuilla ja pyysyykin siellä! En halua enää viekkuani töhrittäväksi.
Sitten vähän kuulumisia Vartgou :stä.
Candi on saavuttanut paimennuksen perusradasta 63 pistettä. Perusrata käytiin läpi Furenza :ssa 15.päivä elokuuta. Lisäksi se sai hylätyn perusradasta Haly :ssä 1.päivä syyskuuta, syystä että Candi on läpäissyt jo radan.
Lisäksi Candi on ansaitsi ensinmäisen näyttely tuloksensa Guirina :ssa 7.päivä syyskuuta. Tuloksena oli AVO H ja kirjallinen tuomarointi *kiitos*. Lisäksi mätsäreistä on ansaittu PUN -nauha.
Candi on ilmoitettu ensinmäiseensä agility kilpailuun. Kilpailu pidetään Preciso :ssa 19.päivä syyskuuta.
Lisää kisoista ja sensellaisista löydät Candin sivuilta.
Sitten Maxin kuulumisia:
Ensinmäisen näyttely tulos Guirina :ssa 7.päivä syyskuuta. Tuloksena oli AVO EH2 *olen ylpeä uudesta pojastamme*.
Lisäksi Max on ilmoitettu ensinmäiseensä agility kilpailuun. Kilpailu on sama kuin Candillä. Elikkä Preciso :ssa 19.päivä syyskuuta.
Ja kaikista mahtavinta on, että Max veti paimennuskisoissa 67 pistettä ja saavutti A-lohkon I radan pääsyyn. Perusrata on nyt menty ja koira pitää ilmoittaa tulevien paimennuskisojen I- luokaan. Pisteet saavutettiin Rainvalley :ssa 4.päivä syyskuuta.
Maxin sivuille pääset tästä.
Muok.
Candilla SIN 3 tulos Nikitan mätsäreistä.
Maxin tulos samoista mätsäreistä on PUN
-
Vartgout
Re: LUKKOON!
Kennel Vartgout lopettaa toimintansa. Toiminnan lopettamisen syy on virus. Hyvästi kaikille. On todennäköistä ettei Vartgout palaa enää ikinä. Hyvästi<3
Kiitos erityisesti y-työläisillemme.
Kiitos kisojen osallistujille. Pahoittelen ettei kisoja voitu pitää loppuun.
Kiitos kaverilleni kuvista ja kiitos ulkoasusta Gray Layoutille *lopettanut*.
Kiitos erityisesti myös tuestanne ja kehuista ja myös kommenteista, jotka kehittivät meitä. Kiitos, kiitos, kiitos :D
( Edit: kapiteelikirjainten raiskaus poistettu.)
Kiitos erityisesti y-työläisillemme.
Kiitos kisojen osallistujille. Pahoittelen ettei kisoja voitu pitää loppuun.
Kiitos kaverilleni kuvista ja kiitos ulkoasusta Gray Layoutille *lopettanut*.
Kiitos erityisesti myös tuestanne ja kehuista ja myös kommenteista, jotka kehittivät meitä. Kiitos, kiitos, kiitos :D
( Edit: kapiteelikirjainten raiskaus poistettu.)