Käyttölinjaisia bordercollieta Lasimereen - sivuja!
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Käyttölinjaisia bordercollieta Lasimereen
Tässäpä Hyrrä-tyttösen sivut. Luonnetta kirjoittelen kunhan neiti vähän kasvaa^^
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
- Nakkisotilas
Re: Käyttölinjaisia bordercollieta Lasimereen
Kiitoksia Annalle sivuista. Awww, kun on kyllä suloinen nuori neiti! ;)
Ja muilta niitä sivuja kanssa, kun kerkeää.
Ja muilta niitä sivuja kanssa, kun kerkeää.
Taukoilua.
-
- Alkupalat
- Viesti:
Re: Käyttölinjaisia bordercollieta Lasimereen - sivuja!
Hurmepoika:
http://www.hopeakettu.net/vvardenfell/Hurme.htm
Yritän saada kuvat katsottua ensi viikolla (aikaisemmin en saa vanhaa konettani käsiini), toivon että vanhoista varastoistani löytyy jotain, vaikka näyttelyihin ei mentäisikään :) Tässä on nyt aika paljon kiireitä koulun kanssa, niin katsotaan miten ehdin kisauttaa seuraavan parin viikon aikana, jos yhtään... Ollut aika kuollutta viimeisen kuukauden tuo kisautuspuoli, mutta nyt kun olen toipunut taas koulun aloittamisen järkytyksestä, niin kyllä se tästä.
http://www.hopeakettu.net/vvardenfell/Hurme.htm
Yritän saada kuvat katsottua ensi viikolla (aikaisemmin en saa vanhaa konettani käsiini), toivon että vanhoista varastoistani löytyy jotain, vaikka näyttelyihin ei mentäisikään :) Tässä on nyt aika paljon kiireitä koulun kanssa, niin katsotaan miten ehdin kisauttaa seuraavan parin viikon aikana, jos yhtään... Ollut aika kuollutta viimeisen kuukauden tuo kisautuspuoli, mutta nyt kun olen toipunut taas koulun aloittamisen järkytyksestä, niin kyllä se tästä.
-
- Syvällistä
- Viesti:
Haittaako, jos sivuni vähän myöhästyvät? En ole vielä ihan varma, missä välissä ehtisin ne tehdä, kun koulu painaa aikaa kova päälle. :/ Pennun olen kuitenkin vielä ottamassa, mikäli vain tämä viivästys ei haittaa.
-
- Nakkisotilas
Kiitokset Callistalle sivuista! Sama ongelma minulla, kiirettä pukkaa näin koulun alettua, varsinkin nyt, kun sain työnkin hankittua, niin menee sielläkin sitten aina aikaa. Joten ymmärrän siis tilanteen, ei tarvitse ottaa mitään extrapaineita! ;)
caza, ei haittaa. Kuten tuossa edellä jo mainitsin, sama ongelma mullakin..
caza, ei haittaa. Kuten tuossa edellä jo mainitsin, sama ongelma mullakin..
Taukoilua.