Rotuyhdistykset
-
Juippi
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Re: Rotuyhdistykset
Pakko kysyä, että onko valkkareille omaa yhdistystä? Ainakaan toimivaa sellaista? Tietääkseni siis sakuliitossa on vain sakuja, ei valkkareita.
/kiitoksia kendra (:
/kiitoksia kendra (:
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
Ja siitä dobberiyhdistyksestä vielä sen verran, että jos on tulossa ja apua tarvitaan niin mä tulen mielelläni hommaan mukaan.
Edit, jos sitä ei oo tulossa niin meiti voi ruveta pykäämään jos saa avustusta.
Edit, jos sitä ei oo tulossa niin meiti voi ruveta pykäämään jos saa avustusta.
Dressage is a question of feeling
-
Narri
- Nakkisotilas
toksi, tietääkseni Svea tekee dobberiyhdistystä.
Tosin jos jotain on, niin mie olisin myöskin innokkaasti auttamassa.
Tosin jos jotain on, niin mie olisin myöskin innokkaasti auttamassa.
- In your own time. But quite quickly.
-
Svea
- Kanada
- Viesti:
^^ Mulla on virtuaalihommat tällä hetkellä niin pahasti jäissä, että mun puolesta voit ottaa dobberiyhdistyksen kyhäämisen harteillesi.
- toksi
Jeespoksista! Jelppiä vaan tosiaan tartten kun ei mulla oo tämmösestä mitään kokemusta. Raindchirrilläkö ois innostusta kanssa?
Dressage is a question of feeling
- Kendra
- Höpsö veitikka
Juippi, oon edelleen tekemässä valkkariyhdistystä.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
Mew
- Nakkisotilas
Onkos siperianhusky yhdistys vielä toiminnassa, kun tuntuu että se olisi hieman.... jäissä?
-
Narri
- Nakkisotilas
toksi, juu ihan ehdottomasti! Yv:llä lisää? :)
- In your own time. But quite quickly.
- toksi
-
Jussu
- Ei riitä.
Ilmeisesti lähes kaikki yhdistykset on jäissä (?). Miks ei niihin hankittais uusia yp:eitä? Tai uusia liittoja? Siis virtuaalimaailmassa on monta tyyppiä jotka on aktiivisia ja jotka jaksaiski pitää jotain sellasta järjestöö. Ja voistahan niihin ottaa useammankin ypeen, sillon homma vois luistaa paremmin. Jos ois vaikka 5ylläpitäjää niin ois varmasti aktiivisempaa toimintaa kuin esim. yhden tai kahden ylläpitämät sivut. Jos kaikki vaan jaksais olla mukana.
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Laji- & Rotuyhdistykset
^Olen miettinyt samaa, lähes kaikki vain ilmoittavat etteivät nyt virtuaalitouhut kiinnosta, ja että värkkää niitä sitten kun on aikaa ja intoa. Miksi ei voi hommata tuuraa jaa siksi ajaksi kun odottelee sitä 'intoa ja aikaa'?
-Joo liittyy laji liittoihin, mutta onko mätsäriliitolla vielä osoitettaa vai onko se lopullisesti haudattu?
-Joo liittyy laji liittoihin, mutta onko mätsäriliitolla vielä osoitettaa vai onko se lopullisesti haudattu?
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Staffiyhdistys on toiminnassa xXx
-
Janniina
- Epätoivoinen katse
Onkohan irlanninsusikoira tai/ja -terrieri yhdistyksiä olemassa virtuaali puolella? Mitenköhän suuri kanta näillä roduilla on olemassa, virtuaalisesti ? Itse kun kasvatan sona´s kennelissä molempia rotuja, olisin innostunut pitämään jompaa kumpaa yhdistystä kaverin avulla. Irlanninterriereillä tiedän ainakin yhden kasvattajan (+ minut) mutta onko se liian vähän ? Susikoirakin olen tavannut näyttelyissä about 5-10 kappaletta, sekin liian vähän?
Mikäli olette sitä mieltä että koiria/kasvattajia on näissä roduissa tarpeeksi, tahtoisin sitten ainakin ylläpitää susikoira yhdistystä. Olisiko joku innokas pitämään sitä kanssani?
Mikäli olette sitä mieltä että koiria/kasvattajia on näissä roduissa tarpeeksi, tahtoisin sitten ainakin ylläpitää susikoira yhdistystä. Olisiko joku innokas pitämään sitä kanssani?
- Nikke
- Kanada
Tuli tässä heti mieleen, että olemme ajatellut laittaa kaikki terrierirodut yhden liiton hoiviin, joten virtuaalinen terrieriyhdistys ollaan pystyttämässä ja kohta kenties valmis! Ainakin toimintaa löytyy tällä hetkellä näyttely FCI3 roduille.
Virallinen vFCI näyttelytuomari
Virtuaalimaailman Kennelliitto VMKL
Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot YVNL
Akishi
Hopslin
-
Shanya
- Vuohenruokaa
VTY valmistuu kyllä tässä loman aikana. (: Rotuesittelyt ovat kyllä vähän vaiheessa vielä, koska niiden laittaminen on suhteellisen työlästä, mutta kuitenkin kohta yhdistys on julkaisukelpoinen, sen löytää sitten mainostuksista!
// Janniina, irlanninterriereitä on tällähetkellä sellainen viitisen kappaletta jotka kisaavat aktiivisesti. Mulla itselläni on yksi uros, Eílís, cantarelilla on Debra ja mialla on Averimassa pari irskia. Eli ei siis paljoakaan näitä ole. Kiva kun saadaan lisää terriereitä virtuaalimaailmaan! (:
// Janniina, irlanninterriereitä on tällähetkellä sellainen viitisen kappaletta jotka kisaavat aktiivisesti. Mulla itselläni on yksi uros, Eílís, cantarelilla on Debra ja mialla on Averimassa pari irskia. Eli ei siis paljoakaan näitä ole. Kiva kun saadaan lisää terriereitä virtuaalimaailmaan! (: