Kysymyksiä 2
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
Re: Kysymyksiä 2
Edetään vain ykköstuloksilla, saat itse päättää merkkaatko esim. kolmostulokset kalenteriin. Kakkos- ja kolmostulokset eivät vaikuta luokkasiirtoihin tai valioitumisiin.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Minä taas, mutta kumpi olisi järkevämpi: Kaikki koirat samassa kennelissä, jossa on myöskin kasvatusrotu tai pari, mutta suurin osa on muita rotuja, vai yksityiset koirat ja erillinen kenneli jossa vain kasvatusrotuisia koiria?
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
^Riippuu kumpi susta itestä tuntuu paremmalta. Jos jaksat ite päivitellä kahta eri sivua niin sithän se ei oo ongelma, mutta jos tuntuu, että ei jaksa päivitellä kahta eri sivua niin sit yks sivu.
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Äääh. Että mä voin olla tumpelo... Niin tai sit mä oon ennakkoluulonen, mut onko websissä oleva (ns. etusivulla josta pääsee muokkaamaan sivus) oranssillapohjalla toi heads up! -teksi vakava. Mun sivuilla on jokaisella (paitsi tyylimäärittelyissä) tuo buttoni, mutta se vaan vinkuu. Tartteeko siitä välittää?
- Kendra
- Höpsö veitikka
Se tarjoaa sulle toista vaihtoehtoa tuohon Freebarin kohdalle eli sinne ei tule siis tälläistä alapalkkia x vaan haluamasi freebar. Sitten se mainostaa sitä, että haluatko sen maksullisen version, mutta sitä ei ole pakko ostaa. Ja kyllä se mullakin sitä vinkuu ei siitä tarvii välittää :)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
leyla
- Alkupalat
Koirani on ollut vasta kolmessa eri tokokisassa, alottaen siis ALO:sta : ekasta kisasta tuli I-palkinto, toisesta II-palkinto ja nyt kolmannesta "hyl - kilpailee ylemmällä asteella". Miksi? Oonko ihan hakoteillä että seuraavaan luokkaan siirtyminen vaatisi kaksi(2) I-tulosta? Vai onko yhdellä luokkavoitolla ko. koiran ensimmäisessä kisassa jotain vaikutusta luokkasiirtymisiin?
Liiksan saksanpaimenkoirat
-
Zellie
- Keilapallo
^ Et oo hakoteillä. Muilla kuin ykköstuloksilla ei oo merkitystä, eli varmaan tuomari katsonut väärin.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
leyla
- Alkupalat
^ No sitähän miekin. Eli toisinsanoen voin siis unohtaa koko "tuloksen". Minä oon tuota TL:n sivua yrittäny miljoonasti katsoa, mutta en löytänyt tulospalvelua/vastaavaa, sen vain että se on lopetettu. Onko jotain sen tyylistä kuitenkin vielä olemassa jossain kaukana linkin takana, vai katsooko tuomarit sitten kilpailevien omilta sivuilta vaadittavat tulokset?
Liiksan saksanpaimenkoirat
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Tulospalvelun lopettamisen myötä osallistumiskoodeihin tuli linkit juuri sen vuoksi, että kilpailun tuomari voisi tarkistaa ykköspalkinnot suoraan koiran kilpailukalenterista. Eli kantsii pitää kalenterit ajantasalla!
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mä taas, mutta miten bloggeriin saa vaihdettua yläpalkin, eli sen missä otsikko on tällä hetkellä?
-
Natali
- Kriisissä
^Hallintapaneeli -> ulkoasu -> laatikko jossa lukee blogin otsikko
Onnistuuko?
Onnistuuko?
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
Onkos kellään tietoa vepeyhdistyksen tilanteesta? Edellinen kalenteripäivitys on tammikuun alulta. Onkohan kyse taukoilusta vai kisa-anomusten puutteesta? Onko joku anonut kisoja tässä välillä? (Itse laitoin pari päivää sitten anomuksen.)
Laittelin yksityisviestiä jo ylläpitäjille, mutta josko joku muu tietäisi ja olisi nopeampi vastaamaan. :)
Laittelin yksityisviestiä jo ylläpitäjille, mutta josko joku muu tietäisi ja olisi nopeampi vastaamaan. :)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mitenkäs merkitsen tekijänoikeudet, jo otan kuvan Flickristä?
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^
Esimerkiksi jos ottaisin tämän kuvan, niin laittaisin tekijänoikeudet muotoon © nbraier, Flickr.com.
Eikä välttämättä tarvii tuota flickr.comiakaan tuonne perään, kunhan siinä näkyy kuka on kuvan ottanut. Sitten linkität sen kuvaajan hänen profiilisivulleen tai suoraan siihen kuvan sivulle.© Kuvan ottaja, Flickr.com
Esimerkiksi jos ottaisin tämän kuvan, niin laittaisin tekijänoikeudet muotoon © nbraier, Flickr.com.