Furry-Paws
-
- Kanada
Re: Furry-Paws
Ei teistä kenelläkään ole vähintään 5lvlistä (mielellään 7-10) skyeterrierinarttua, jota voisin käyttää jalostukseen? Tälle herralle etsin naista, mutta ei jälkikasvun saaminen ole niin tarkkaa.. Voin sen pistää eläkepäiviäkin viettelemään rauhassa :3.
Entäs löytyy minibullterrierejä?
Entäs löytyy minibullterrierejä?
-
- Alkupalat
Pelasin FP:tä aktiivisesti vuoden,mutta nyt keväällä lopetin kasvatuksen. 40FPP on kerättynä ja sitten SEF,mutta tuskin rupean enää pelaamaan kun homma ei oikein kiinnosta enää : /
Entinen Emajj
Koneen kanssa ongelmia, palaillaan kun kaikki on kunnossa
Koneen kanssa ongelmia, palaillaan kun kaikki on kunnossa
-
- Alkupalat
Mitenkäs se pentujen myynti onnistui? On piiiitkä pitkä aika kun viimeksi pelasin ja muistaakseni kasvatin käppänöitä ;)
Elämän viisaus löytyy huumorin kautta
-
- Vuohenruokaa
Mä en ymmärrä, miksen saa norwichinterrieriäni Tellua ilmoitettua agilitykilpailun advamced novice, kilpailuihin, sillä mun mielestä kaikki on kunnossa. Voisko joku kertoa, mikä mättää? Sen nimen edessä on ANA
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
^ Eikös se ole niin, että seniorit eivät voi enää kisata?
- Noemie
- Syvällistä
No nyt tuli tehtyä tunnus, en ole tätä kyllä ennen pelannut x) Saa nähdä miten menee. Olisiko missään jotain suomenkielistä opasta tai jotain?
// Danay, kiitos :>
// Danay, kiitos :>
I summer! classic, but so true.
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
^
http://keskustelu-2005.koirat.com/viewtopic.php?t=5884 tuolta löytyy paljon ohjeita
http://keskustelu-2005.koirat.com/viewtopic.php?t=5884 tuolta löytyy paljon ohjeita
- Hyena
- Sumopainija
Mäkin olen taas hiljalleen palaillut FP:n pariin. Aloitin kasvattamaan malikoita ja beusseja puhtaalta pöydältä, ihan eläinkaupasta lähdin liikkeelle. x) Tällä hetkellä kuvioissa siis viisi koiraa: malipoika Wille, beussit Diva ja Jone sekä kaksi adoptiolasta, russelineiti Jekku ja lk mäykky Piku. Punasukille (beauceron) olisi suunnitteilla pentue (kunhan Diva pääsee 15 levelille asti ainakin) mutta ajattelin jättää sen ainokaisen kersan kuitenkin tällä kertaa itselle. Katsellaan jos sen jälkeläisistä menisi se yksi sitten myyntiin. :) Wille-malilla on vielä aikaa kohotella statseja ja leveloida ennen kuin etsin sille nartun. *winkwink* Kiinnostuneet tyttömalin omistajat voipi ilmotella!
//ja ai että mä olen tyytyväinen hankittuani - aikoja sitten tosin - tuon SEF:in eli Show Entering Formin! Ajattelin ensin että no niin, siinä meni FPP:t eikä eliitistä sovi enää haaveilla mutta empä mä sitä koe niin tarpeelliseksi enää. Kiireisenä koirien kisauttaminen on ihastuttavan nopsaa. :)
//ja ai että mä olen tyytyväinen hankittuani - aikoja sitten tosin - tuon SEF:in eli Show Entering Formin! Ajattelin ensin että no niin, siinä meni FPP:t eikä eliitistä sovi enää haaveilla mutta empä mä sitä koe niin tarpeelliseksi enää. Kiireisenä koirien kisauttaminen on ihastuttavan nopsaa. :)
-
- Kriisissä
Pyöriikö tällä hetkellä FP:ssä turreja? Ainakaan suomalaisten pelaajien cassossa ei ole porukkaa ollut. Mulla on tällä hetkellä käynnissä taas uusi innostuskausi kun lomalla ehtii pelata, mutta nyt pitäisi kai keksiä jokin keino mitä tehdä koulun alettua. Varmaankin voisin hankkia SEFfin... Tietääkö joku muuten että mistä näkyy kuinka kauan on vielä eliittiä voimassa?
-
- Vuohenruokaa
Hmm ei siitä oo kun ehkä pari kuukautta kun tein tonne tunnuksen ja kävin vähän aikaa, mut se taas vähän jäi, nyt en yhtään muista/tiedä mitään tuosta
Mullekkin saa valaista miten koirilla kisataan :'d

- oh deer.
-
- Kriisissä
^Voin tehdä vaikka sulle sellaset klikkaus klikkaukselta tutoriaalit, selvennä ensin että mistä kohdasta tarkalleen kenkä puristaa. Ensin siis otat selvää siitä mihin koiralla olisi parhaat statsit luonnostaan, sen jälkeen treenaat sen, sitten vaan ilmoitat kisoihin.
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Hei voisko joku valaista mitä tuol Furry-Pawsis oikeen pitäs tehä???? En tajuu siis koko hommaa...
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ostetaan koiria, hoidetaan ja kisataan niillä, teetetään pentueita ja myydään niitä. Noin pääasiassa.
// Kävin ekan kerran neljään kuukauteen Furryssä, onneksi pidin kaikki rahat ja suurimman osan tavaroista. Nyt jos jaksain vähän taas pelailla tauon jälkeen. Ei kukaan haluais vipata mulle 3 FPP:tä et saisin eliitin?
// Kävin ekan kerran neljään kuukauteen Furryssä, onneksi pidin kaikki rahat ja suurimman osan tavaroista. Nyt jos jaksain vähän taas pelailla tauon jälkeen. Ei kukaan haluais vipata mulle 3 FPP:tä et saisin eliitin?

-
- Ei riitä.
Sori kun häiritsen, mut onko se liittymisen arvoinen? Siis en oo varma, en haluu moittii... Mut enkun taitoni on vähän niin ja näin.
//Liityin, yritän päästä alkuun. :)
//Laitetaanko tuolla kaupassa siihen koiran nimi-juttuun kutsuma- vai koko nimi?
//Liityin, yritän päästä alkuun. :)
//Laitetaanko tuolla kaupassa siihen koiran nimi-juttuun kutsuma- vai koko nimi?
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^ Koko nimi. Kutsumanimelle tulee eri laatikko mutta nimeä voi muuttaa myös jälkeenpäin.