Furry-Paws

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Furry-Paws

Viesti Kirjoittaja Eros »

Sicilia kirjoitti:Minulla on valitettavasti pieni ongelma 8< Olen ostanut lähes-kaikki mahdolliset lelut koiralleni - joka on onneton - mutta mikään ei kelpaa. Pelkkä 'Korppi looks at the *lelunnimi*, back at you, and then walks away, disinterested. Maybe you should try another toy?' Osaisiko joku kertoa, että saako sen palaamaan takaisin 'normaaliksi' että lelut kiinnostaisi?
Ja mikäköhän koira sulla mahtaa olla?
Sicilia
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Sicilia »

^ Suomenlapinkoirahan hän on.
(Ja toinen koira on Chinook, eikä sillekään tunnu leikki maittavan)
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Se kuuluu herding - kategoriaan eli sille käy kaikki vinkulelut. Esimerkiksi Squeaky Pig.
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Netry »

Mä päätin mennä sivustoa katsomaan, ja tämä oli jonkun muun tunnuksilla kirjautuneena sisään :o Piti kirjautua ulos, ja sitten mennä tekemään omat tunnukset.
Kivalta paikalta vaikuttaa ;D
Sicilia
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Sicilia »

Huhhuijaa *___* Furry-Paws tuntuu hiljalleen käyvän miun hermoille, sillä se kirjauttaa miut miun uusilta tunnuksilta jollekin miun ikivanhoille tunnuksille jota en edes ole muistanut :O Eikä se ole hauskaa, joten tein sitten toiselle sähköpostille toisen tunnuksen sinne.
Tietääkö kukaan miten voi poistaa tunnuksen? Mie tiedän vaan miten sen voi sillai jäädyttää jännästi.
Viuki
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Viuki »

SEF on 4 FPP vaille valmis, onko jollain ylimääräisiä? Mahd. voisin kekseihin vaihdella, cinnamon sugar cookieseja pari kipaletta löytyy.
/Ja mikähän siinä nyt taas vammaa, kun koirat eivät kasva ja ovat koko ajan täydellisessä kunnossa?
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viuki kirjoitti:SEF on 4 FPP vaille valmis, onko jollain ylimääräisiä? Mahd. voisin kekseihin vaihdella, cinnamon sugar cookieseja pari kipaletta löytyy.
/Ja mikähän siinä nyt taas vammaa, kun koirat eivät kasva ja ovat koko ajan täydellisessä kunnossa?
Olikohan siellä joku päivitysjuttu meneillään. Mitä nyt uutisista lukasin äkkiä.
Hubble
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Hubble »

^ Njaa, viimeisin juttu 'News' -osiossa on lisätty 28.4. eli noi jutut taitaa olla vanhoista päivityksistä? Ärsyttävää toi vammaaminen, mutta eiköhän se pian korjata. Harkitsin jo lukottamista, mutta päätin nyt antaa olla kun koirat ei kuitenkaan ikäänny.

edit/ Nyt toimii taas :cool:
Kazi
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kazi »

Mulla on ollu tunnus varmaankin vuoden jäissä :P Eli se eliittiaika ja 40 FPP:tä, jotka vaivalla keräsin, meni toisin sanoen täysin harakoille. Mutta katsotaan, josko nyt kesällä innostuisi taas pelaamaan.
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Mulla on käynyt niin hassusti että yksi mun 17 päivää vanha salukinarttu rupes levelöitymään ihan järkyttäviä määriä tuon katkoksen jälkeen. Sillä on nyt tämän verran pointseja: 2146262647 ja tuo ei minusta ole normaali summa. Se on nyt jo levelillä 41 ja vieläkin voisin sitä levelöittää mutta en taida uskaltaa. En käsitä mistä tuo johtuu...
Kazi
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kazi »

Eros kirjoitti:Mulla on käynyt niin hassusti että yksi mun 17 päivää vanha salukinarttu rupes levelöitymään ihan järkyttäviä määriä tuon katkoksen jälkeen. Sillä on nyt tämän verran pointseja: 2146262647 ja tuo ei minusta ole normaali summa. Se on nyt jo levelillä 41 ja vieläkin voisin sitä levelöittää mutta en taida uskaltaa. En käsitä mistä tuo johtuu...
Oho... Kuulostaa aika erikoiselta. Varmaan korjataan piakkoin.

Mie nyt päätin avata kennelini jälleen. Muutaman koiran laitoin pois, kun niitä ei voi enää oikeastaan käyttää jalostukseen oikean ikänsä takia, vaikka muuten ovatkin vielä nuoria. Onkohan tuonne tullut vuodessa uusia rotuja? En jaksa nyt koko listaa käydä läpi, joten jos joku voisi vähän valaista muistakin isommista muutoksista.
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
Lilja
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Mäkin löysin tonne tieni eräs kaunis päivä ja kävin siellä joku pari viikkoa, enkä vieläkään oikeen päässyt peliin sisään. Nyt taas pitkästä aikaa kävin siellä, mut ei siltikään selkiytynyt mun aivoihin. Mulla on siellä kolme koiraa joita osaan kyllä hoitaa ja ostaa niille tavaroita, mutta kisoihin osallistuminen jne onkin sitten jo ihan eri juttu. :o
vuoden seko & erikoisin tapaus 2011
x blog x art blog x youtube x
x tumblr x twitter x flickr x
Viuki
Syvällistä

Eros on hyvä ja ilmoittaa seuraavista salukikakaroistaan! Jatta(kasvattisi) on niin huippu että himo jäi noihin sun kasvatteihin :P
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viuki kirjoitti:Eros on hyvä ja ilmoittaa seuraavista salukikakaroistaan! Jatta(kasvattisi) on niin huippu että himo jäi noihin sun kasvatteihin :P
;DD Joo ilmoitan sit kun niitä taas tulee. Yritän saada jonkun hyvän pentueen teetettyä kun nyt noi koirat on vähän surkeilla leveleillä.
Viuki
Syvällistä

Eros kirjoitti:
Viuki kirjoitti:Eros on hyvä ja ilmoittaa seuraavista salukikakaroistaan! Jatta(kasvattisi) on niin huippu että himo jäi noihin sun kasvatteihin :P
;DD Joo ilmoitan sit kun niitä taas tulee. Yritän saada jonkun hyvän pentueen teetettyä kun nyt noi koirat on vähän surkeilla leveleillä.
Hyvä juttu :D Jatta on ainoa, joka levelöityy mun koirista joka päivä, muut ei oikein loista kisoissa, ei edes novice-tasolta meinaa nousta! Ei jaksais ilmoittaa temppukisoihin, mutta pakko kun Delilah Persnicket tykkää niin paljon Riesasta, joka kerta niinkun 11/10 pistettä :D
Lukittu