Furry-Paws #2

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Janina
Höpsö veitikka

Re: Furry-Paws #2

Viesti Kirjoittaja Janina »

Natali kirjoitti:Memory gardenin sai vain ne, jotka on ollu vanhassa FPssä. Sinne sai valita muutamia koiria, joista sitten listattiin muutama perustieto. Memory gardenilla ei kyllä sinällään tee mitään, eli se on vain eräänlainen koriste.

Halvalla lähtis nyt 24HH koiria! Tervetuloa kenneliin ostamaan omasi pois. Löytyy mm. corgeja, sakemanneja (myös mustina), greyhoundeja, labbiksia, kääpiö snautsereita sekä pari mäyristä.
Ostin kanssa yhen sakemannin. Oon kyllä funtsinut et rupeisin kasvattaan ihan alusta alkaen ekan sukupolven koirilla, jotenkin haluun tehä ite sen koko työn enkä tyytyä ostamaan muilta lähes valmista. :D Mut jaah, saa nähä riittääkö kärsivällisyys.
Erika kirjoitti:Haluisko joku pienen bortsutytön? Pieni myyntiehto myös. Eli koira täytyis palauttaa mulle jos sitä ei haluta enää pitää, en halua sitä kelle vaan.
Nyt olis myös bc-poika kotia vailla. Sama ehto voimassa kuin nartulla :) Aika halvalla noi molemmat lähtis, sanotaan nyt vaikka 3,000. 15HH+0hh on molemmilla.
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

^ Mua voisi kiinnostaa toi bcpoika :)
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Janina
Höpsö veitikka

Jees, laittelen sulle jos toi kolmetuhatta on hyvä? :)
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Juu! :)
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
KuroNeko
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Mun ei pitänyt alkaa kasvattaa mitään rotua, kun mä aloitin taas pelaamaan tätä. Miksi mä silti löydän itseni miettimästä, minkä norfolkin tai eurasierin yhdistän tulevaisuudessa minkäkin koiran kanssa. Ostin just uuden eurasiernartunkin, kun mulla on kaks omaa uroskasvattia, mutta ei yhtäkään varteenotettavaa morsianehdokasta. :D Ehkä mun pitää vaan lopettaa yrittäminen ja alkaa tosissaan kasvattamaan noita piskejä. Hmm.
KuroNeko kirjoitti:Oisko kellään kiinnostusta taiwaninkoiralle? Mulla on uros Shifu, joka on tällä hetkellä viides rodun parhaissa koirissa, jolla on nyt yksi pentu ja jolle tulee vielä tulevaisuudessa jälkikasvua. Narttua mulla ei ole itselläni (paitsi Shifun tytär Galaxy) eikä valmiiksi katsottuna, mutta löydän sellaisen kyllä, jos joku vain ilmoittautuu kiinnostuneeksi! :) Tulen ehkä itsellenikin Shifusta vielä yhden pennun ottamaan, mutta en juuri nyt, joten olisi kiva laittaa yksi pentu maailmalle!
Harvinaiseen rotuun olis nyt tilaisuus, näitä on koko pelissä yhteensä vain 300!
Lisäksi tämä tarjous olisi edelleen voimassa! Katselin tossa just jalostukseen tarjolla olevia narttujakin ja löysin pari hyvää vaihtoehtoa. Breed ranking on tosin uroksella vähän laskenut tuosta edellisestä, nyt ollaan sijalla 11. Koko ajan tähdätään ylöspäin!
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

Erika kirjoitti: Ostin kanssa yhen sakemannin. Oon kyllä funtsinut et rupeisin kasvattaan ihan alusta alkaen ekan sukupolven koirilla, jotenkin haluun tehä ite sen koko työn enkä tyytyä ostamaan muilta lähes valmista. :D Mut jaah, saa nähä riittääkö kärsivällisyys.
Juu no mähän alotin corgien kanssa aivan alusta silloin kun FP uudistui ja on tähän prosessiin kyllä aikaa kieltämättä mennyt. Mulla siis tavoitteena on 24HH ja boostit kaikki herdingin piiristä. Jos ei lasketa mun pientä taukoa mukaan niin tässä on vissiin jotain nelisen kuukautta kulunut ja oon siis ollut vasta muutaman viikon ajan elite, joten se on ehkä sit hidastanu tahtia pikkasen, mutta ei toi mikään pieni juttu ole. Mut jos teet oman corgi-linjan niin olisin kyllä siitä älyttömän kiinnostunut!
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mä aloin puhtaalta pöydältä muuttien kanssa. Meinasin ensin, että alan ostaa kennelin täyteen 24HH koiria ja tehtailisin niitä, mutta en nähnyt siinä mitään järkeä. Sen takia otin kasan elärikoiria ja alan pyrkimään 24HH. En odota mitään helppoa hommaa, mutta toisaalta ei mulla ole kiire mihinkään ja ainakin saan tavoteltavaa. :mrgreen:
Janina
Höpsö veitikka

Joo. Oon kans ite miettinyt et jaksanko sitä sit loppujen lopuks kuitenkaan. :mrgreen: Ehkä vielä 24HH jaksaisi, mut kun ite haluun kuitenkin samalla kiinnittää huomioo myös boosteihin ja pentuekokoon, mitkä rajoittaa jalostusmateriaalia entisestään. Et aikamoinen kasa niitä tulee varmaan sieltä eläinkaupasta ostettua ennenkuin on tarvittavat koirat käsissä. Ja sit vielä jos johonkin tiettyihin väreihin haluaa rajata, niin kuin mä muutamassa rodussa ajattelin... :"D Mut jos alotan ton homman kokonaan puhtaalta pöydältä, niin meen sit kyllä rotu kerrallaan ja lukitsen muut koirat. Muuten menee liikaa rahaa.

Natalille ehdottomasti ilmoittelen sitten kun alan corgeja hankkimaan, olis kiva tehdä jonkinnäköistä yhteistyötä!

// Kendralle bortsupoju, tarjoa toi 3000!

// Ekaks roduks mun projektiin valkkautu näemmä grönlanninkoira. No mitäs siinä vastaan sanomista kun ite rupesin niitä väsyneenä osteleen... :'D No eniweis, tavoitteena siis 24 HH, lala, stmstm stmstm ja sit kun ne on saavutettu rupean kiinnittämään huomioo statseihin ja käytän vain korkeatasoisia vanhempia kasvatukses.
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja horros »

Noniin. Repäisin ja ostin neljä korkea H bc:tä, joilla on erikoiset värit. Kolme kantaa hopeaa ja kaksi on satulakuvioista. Pentuja kaikki ja vanhemmat aika kehnot, mutta odotan näiden koirien pennuilta paljon.

Minun tavoite on saada bordercollieille jännät väri, korkeat Ht ja hyvät statsit. Eli ei varmaan tule toimimaan :mrgreen:
Vuoden 2012 kennelinperustaja
Cookiemonster
Kanada

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Miten tää miun FPinnostus on jotenkin hiipunut. Pistin vanhalla kennelnimellä olevat koirat (10lv tervu ja 27lv kelpie) myyntiinkin. Kun ei noita bortsujakaan ole mikään julmetullinen määrä, en sit tiedä.
Toisaalta taas tekis mieli hommata uusi bc, mutta kun, kun ei toi innostus sillä nouse. Ehkä, täytyy kumminkin yrittää. :mrgreen:
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Onko mitään helpompaa tapaa laittaa noita tavaroita kauppaan myyntiin kun että yksi kerrallaan valitsee tuolta inventorysta sen tavaran, klikkaa Put in Shop -linkkiä, sitten Back to Inventory ja uudestaan. Vähän puuduttavaa hommaa. :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Janina
Höpsö veitikka

Ahmapoika kirjoitti:Onko mitään helpompaa tapaa laittaa noita tavaroita kauppaan myyntiin kun että yksi kerrallaan valitsee tuolta inventorysta sen tavaran, klikkaa Put in Shop -linkkiä, sitten Back to Inventory ja uudestaan. Vähän puuduttavaa hommaa. :D
En tie ku mul ei oo kauppaa, mut avaa kaikki myytävät tavarat välilehtiin ja käy niistä klikkailemassa toi put in shop, ja suljet sitte vaa? Nii ei tarvi renkata inventoryn ja niiden tavaroiden väliä koko ajan.
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja horros »

Minulla on hopeisia bc-vauvoja. Kinostelisiko? Huonot statsit, mutta hyvät HHt; 14 - 19.
Vuoden 2012 kennelinperustaja
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Erika kirjoitti:
Ahmapoika kirjoitti:Onko mitään helpompaa tapaa laittaa noita tavaroita kauppaan myyntiin kun että yksi kerrallaan valitsee tuolta inventorysta sen tavaran, klikkaa Put in Shop -linkkiä, sitten Back to Inventory ja uudestaan. Vähän puuduttavaa hommaa. :D
En tie ku mul ei oo kauppaa, mut avaa kaikki myytävät tavarat välilehtiin ja käy niistä klikkailemassa toi put in shop, ja suljet sitte vaa? Nii ei tarvi renkata inventoryn ja niiden tavaroiden väliä koko ajan.
Ei onnistu niin, tulee vaan joku error-sivu. :c
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Janina
Höpsö veitikka

Ahmapoika kirjoitti:
Erika kirjoitti:
Ei onnistu niin, tulee vaan joku error-sivu. :c
Päivitä inventory ennen kuin avaat saman tavaran minkä äsken laitoit kauppaan :)
Lukittu