Furry-Paws

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Milja
Vuohenruokaa

Re: Furry-Paws

Viesti Kirjoittaja Milja »

Mä päätin vihdoinkin liittyä Furry-Pawsiin, olen siellä Miljan (#775921), ja toivoisin, että joku voisi vähän jelppiä, miten mä saisin Tellun (norwichinterrierini) istumaan. Aina kun saan jonkun käskyn oikein tuolla Trick School:issa, onnistun painamaan väärää käskyä, ja hulahtaa 0:n prosenttiin. Olisiko joku siis halukas vähän kertomaan, jollei nyt kokonaan, miten tosta pääsee läpi, niin ainakin pari jippoa. Ja ystäväksikin saa toki pyytää (:
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

Noita temppuja on ärsyttävän vaikea opettaa mutta jokaisella koiralla on joku tietty tyyli, miten ne saa oppimaan. Mikä on se käsky jolla saat sen ekan 10 % nostettua? Siitä pystyy sitten hieman päättelemään mikä olis paras seuraava käsky.
Marras
Kanada

Viesti Kirjoittaja Marras »

Pöpö kirjoitti:Tiiän O.o ja pidän ton parhaan uroksen, Sound of Musicin :P
No ihan vaan sen takia, että muiden on paha tulla kyselemään omaansa tuosta pentueesta, kun vain yksi voi tulla peliin (ja sekin menee sitten sinulle).
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

ankie kirjoitti:
Pöpö kirjoitti:Tiiän O.o ja pidän ton parhaan uroksen, Sound of Musicin :P
No ihan vaan sen takia, että muiden on paha tulla kyselemään omaansa tuosta pentueesta, kun vain yksi voi tulla peliin (ja sekin menee sitten sinulle).
Siis häh? Pentuja ei voi myydä??? O.O
Kyllä minusta voi jos laittaa status-kohtaan: "Reservable (With Prefix)"
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Marras
Kanada

Viesti Kirjoittaja Marras »

Voi olla, että oon itekin käsittänyt väärin, ja nyt ehkä voisinkin vetää puheeni takaisin. Oon aina käsittänyt, että pentueesta voi pitää ja myydä vain yhden (tai kaksi jos on eliitti), mutta en sitten oikeastaan tiedä :mrgreen:. Kukaan ei ole koskaan minulta pentua halunnut.
Dien
Nakkisotilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dien »

ankie on käsittänyt ihan oikein. Niitä pentuja ei voi edelleenkään myydä (joko perinteisesti kenneliin ottamalla tai tolla uudella tavalla) yhden tai kaksi riippuen onko eliitti vai ei. Se on varmaan koodaamiseen kannalta hlepompaa, että ne pennut voi pitää myynnissä vaikka niitä ei todellisuudessa voisikaan ostaa.
Love is not a victory march
lumihauvan
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja lumihauvan »

Mä en tajuu tota pelii... Oon joskus yrittäny rekisteröityä tonne, mut kone sekoilee eikä anna rekisteröityä. Ja FPssä koko ajan tulee Oops! juttu... Kuka osais auttaa?
Kennel Lumihauvan - www.webbisivu.com/lumihauvan
Siperianhuskyjä <3
Tuuli
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Tuuli »

Rekisteröidyin sinne nimimerkillä Jassu ja kennelnimellä Cottonwing`s. ID on #783094.
Oon rekisteröitynyt tuonne joskus kauankauan sitten, siitä on jotn 3 vuotta (?) En tajua kyllä melkeen mitään tuosta englannista :mrgreen:
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Multa lähtisi nyt FP-tunnus ilmatteeks (#324136). Rahaa on yli kaksi miljoonaa "dollaria" ja joitain erikoiskamoja löytyy. Ainoa ehto voisi olla, että nykyisellä koiralla kisataan mahdollisimman pitkälle ja sitä ei myydä. Nimimerkin, kennelin, kaupan ja ell-aseman nimet saa muuttaa, koiran nimeä ei. Kyseinen koira on suomenpystykorva Lejon Revitty.

Antaisin tunnuksen mieluiten vähän kokeneemmalle pelaajalle.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Jonna.
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Jonna. »

Timberwolf kirjoitti:Multa lähtisi nyt FP-tunnus ilmatteeks (#324136). Rahaa on yli kaksi miljoonaa "dollaria" ja joitain erikoiskamoja löytyy. Ainoa ehto voisi olla, että nykyisellä koiralla kisataan mahdollisimman pitkälle ja sitä ei myydä. Nimimerkin, kennelin, kaupan ja ell-aseman nimet saa muuttaa, koiran nimeä ei. Kyseinen koira on suomenpystykorva Lejon Revitty.

Antaisin tunnuksen mieluiten vähän kokeneemmalle pelaajalle.
Olisin kiinnostunut. Olen pelannut Furry Pawsissa kuukauden mutta kokemusta on tullut. Itse pelaan tunnuksella (#775080) (: Aktiivisesti käyn tuolla.
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Lähti Jonnalle, muut oli hitaita. :p
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Jonna.
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Jonna. »

---
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

Onko joku teistä osallistunut tuohon pääsiäismunien etsintään? Koska mä tarttisin apua. ;D Olen löytänyt jo neljä mutta nyt menee noi vihjeet yli ymmärryksen. :(

//Nyt löysin kaikki mutta tästä vihjeiden yhdistelystä ei tule yhtikäs mitään. :roll:
Rompalia
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Rompalia »

Joo mulla on pian tulossa Bull terrierin pentuja jotka syntyy 5 päivän päästä elikkäs
hintaan 7 000 per pentu joten lähettäkääs yksityis viestii tänne tai FP tililleni Roosalia

PS: nopsaan :mrgreen:
Sicilia
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Sicilia »

Minulla on valitettavasti pieni ongelma 8< Olen ostanut lähes-kaikki mahdolliset lelut koiralleni - joka on onneton - mutta mikään ei kelpaa. Pelkkä 'Korppi looks at the *lelunnimi*, back at you, and then walks away, disinterested. Maybe you should try another toy?' Osaisiko joku kertoa, että saako sen palaamaan takaisin 'normaaliksi' että lelut kiinnostaisi?
Lukittu