Kysymyksiä

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Spunky kirjoitti:Sellaista kysyisin, että kun ilmoitan Avénlessin kasvattajaluokkaan niin voinko laittaa perään sulkuihin Gold Leaf's, niin että nekin koirat, jotka syntyivät eri nimen alle huomioidaan arvioinnissa? Nimenhän jouduimme vaihtamaan sen tähden, koska eräällä IRL-kennelillä oli lähes sama nimi. Gold Leaf'sin alle ehti syntyä yksi pentue. Voivatko nämäkin - siis periaatteessa saman kennelin kasvatit - ottaa osaa Avénlessin kasvattajaluokkaan, vaikka ovat eri etuliitteellä? :)
Kyllä mä oon nähnyt muidenkin käyttävän tuota tapaa, joten kyllä pitäisi onnistua sultakin. :)
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Spunky kirjoitti:Sellaista kysyisin, että kun ilmoitan Avénlessin kasvattajaluokkaan niin voinko laittaa perään sulkuihin Gold Leaf's, niin että nekin koirat, jotka syntyivät eri nimen alle huomioidaan arvioinnissa? Nimenhän jouduimme vaihtamaan sen tähden, koska eräällä IRL-kennelillä oli lähes sama nimi. Gold Leaf'sin alle ehti syntyä yksi pentue. Voivatko nämäkin - siis periaatteessa saman kennelin kasvatit - ottaa osaa Avénlessin kasvattajaluokkaan, vaikka ovat eri etuliitteellä? :)
Voi voit! Olen nähnyt käytettävän ja myös itse aloin käyttää seuraavaa merkkaustapaa kasvattajaluokkaan (mulla yksi pentue eri nimellä kuin muut valkkareissa): "kennel Aapinen (myös Baapinen)". Eli tuo myös -sanan oon lisännyt ihan vain selväksi selvennykseksi, että myös kasvattajanimen X alla olevat koirat kuuluvat samaan joukkioon.
Spunky
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Spunky »

Kiitoksia! Itsekin vähän mietiskelin et olishan tuo nyt todella harmittavaa, jos yksi pentue vain raa'asti sivuutettaisiin laskuista, koska se on syntynyt eri nimen alle. :) Hyvä, että on "laillista" toimintaa tämä!

/ Nyt sellaista kyselen taas, että onko mitään näyttelytuomarilistausta kerätty minnekään? Jotenkin muistaisin sellaisen olevan olemassa..
//Tack så mycket! Itse löysin vain tämmöisen version.
  • Diamond and the promises and a million dollar bills
    All the lives we're wasting in the Hollywood Hills
    • Vuoden 2011 tulokas
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mima »

^x
Hide
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Hide »

Kuva
virtuaalihommat on mun osaltani ohi, pm:llä voi pyydellä kasvattejaan takaisin ! so sorry about this.
KuroNeko
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

No niin, laitetaas kehiin vähän sekavien selitysten aatelia.
Eli. Leikitään, että minulla on virtuaalikoira, jonka kuvassa on oikeasti koira X. Haluaisin vaihtaa sille koiralle paremman seisotuskuvan, kuitenkin niin, että kuvassa on edelleen se koira X. Pitääkö minun näin ollen "nollata" sillä vanhalla kuvalla saadut näyttelytulokset, vaikka kuvan koira on sama? Vai voisinko esimerkiksi pitää tulokset jättämällä sen vanhan kuvan siihen uuden rinnalle?
Toivottavasti ei kuulosta liikaa joltain matemaattiselta tehtävältä ja edes joku ymmärsi kysymykseni pointin. :3

//Selvä homma, kiitos teille. (:
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^Ainakin miun mielestä saat tulokset pitää, jos pidät vanhan kuvan siinä sivulla. Esim monet tekee, jos on ollut koirasta X ollut JUN kuvat ja saavatkin siitä käyttöönsä AVO kuvat, niin merkitsevät vaan kuvan yhteyteen iän ja tuomarit sitten päättelevät sen perusteella mihin luokkaan koira on ilmoitettu, että kummista kuvista arvostelevat.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

Kuten nuo nlysäännötkin sanovat, niin saman koiran kuvathan voi olla vaikka sadalla eri koiralla, jos kuva ei ole sama. Tavallaan jos nyt ottaisit vanhat kuvat pois ja pistät niiden tilalle uudet kuvat sulla on kyseessä ihan "eri" koira - osaanpa taas selittää hyvin. Mutta jos jätät vahat kuvat esille koiran sivuille, niin silloin ei pitäs olla mitään ongelmaa :)
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Jos junnukoira on ROP-jun (saa erin, sa'n ja on pn3) niin saako se sertiä?
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

^ Jos PN1 ja 2 ei oo oikeutettuja ottamaan sitä vastaan, niin sillehän se siirtyy.
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Ai niin tosiaan!

Mihin sähköpostiin lähetän korjausviestin koskien vFCI:n rekisteriin rekisteröityä koiraa? Kyseessä osoitemuutos.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^Laita mulle yv:tä, voin korjata.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Saako virtuaalinäyttelyissä järjestää pikkupentuluokkaa (5-7 kk)?
Mineas
Ammattimouhoaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mineas »

Onko pivikonäyttelyissä VSP oikeutettu CACIB:iin? Pivikoissa ei olla vielä siirrytty SA:n käyttöön, joten onko sillä jotain vaikutusta CACIB:n jakon?

//Ok, kiitos!
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

^pivikonäyttelyissä VSP ei saa vielä SERTiä eikä CACIBia, jos rodun määrät ei oo riittävät siihen. SERTissä taitaa olla vähintään viis ja CACIBissa 20osallistujaa, että VSPkin saa sen eli SA:lla on vaikutusta tähän.
Lukittu