Hiljamielen A-pennet syntyvät!
-
- Alkupalat
Re: Hiljamieli: 3 x bc-pentue
Ite oon huomannu saman, mulla näkyy puhelimella (chrome, oon nytkin phonella) puolet tekstistä mutta nyt ei kyllä ollu mitään! Nimeä pohdin hetken ja jätin jäljelle nimet Karmatar, Karmatin ja itse keksimäni Karmaava. Sitten lähti alun suosikkini Karmatar pois, koska ei se vain sopinut. Lopulta päädyin sitten nimeen Hiljamielen Karmatin, kutsumanimi olisi sitten Tintti.
Jos lähetät mulle vielä niitä kuvia niin sitten voisin koneelle päästessäni väsätä sivut. :3
Jos lähetät mulle vielä niitä kuvia niin sitten voisin koneelle päästessäni väsätä sivut. :3
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Nimi laitettu ylös, ja eilen laittelinkin sulle jotain kuvaehdotuksia pm! :)
Karmapentue syntyi eilen 15.6.! Enää vain nuo hellät pennut odottelevat maailmalle pääsyä...
Karmapentue syntyi eilen 15.6.! Enää vain nuo hellät pennut odottelevat maailmalle pääsyä...
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
-
- Nakkisotilas
Olisin niin kiinnostunut Hellä-pentueen pikkulapsosesta, joten jos tilaa on, niin ottaisin mielelläni :)
Olen saanut Keiraa (kasvattisi käärmepentueesta) jo kilpailutettua sen verran, että mulle mahtuu hyvin alokasluokissa kilpaileva bortsupentunen.
//Eikun nevermind, ne onkin jo rekisteröity xD
Olen saanut Keiraa (kasvattisi käärmepentueesta) jo kilpailutettua sen verran, että mulle mahtuu hyvin alokasluokissa kilpaileva bortsupentunen.
//Eikun nevermind, ne onkin jo rekisteröity xD
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Kyllä sieltä vielä yhden pennun saa, vaikka ekat kolme onkin rekisteröity. :) Toivoisin kuitenkin että pennulle tulisi kuvat! Voin auttaa kuvien etsinnässä jos sulla ei sellaisia vielä ole plakkarissa.
- DeeHukka
- Syvällistä
- Viesti:
Heips! Olisin kiinnostunut yhdestä karmapennusta Joystormiin. Tahtoisin urospennun ja siitä olen suunnitellut joko edellisen sinulta saamasi pennun Hallan sulhoa tai sitten jonkun toisen kaksipolvisen bortsuneidon. Nimeksi kaavailin sellaista kun Hiljamielen Karmanksi ^^
Your personal dog hoarder
https://lilyswan.net/
-
- Nakkisotilas
Ahaa, juu voin etsiä kuvia, jos sua ei haittaa joku Flickristä lainattu. Muuten olisin kiitollinen, jos voit tarjota jotain :)
Ajattelin aloittaa piviko-projektin, jossa piirtäisin itse parhaani mukaan koirilleni kuvat, mutta siinä menee jonkin aikaa, joten laitan tilapäisesti jonkin kuvakuvan :)
Sukupuoleksi narttu, ja nimeksi Hiljamielen Ruostehellä.
Ajattelin aloittaa piviko-projektin, jossa piirtäisin itse parhaani mukaan koirilleni kuvat, mutta siinä menee jonkin aikaa, joten laitan tilapäisesti jonkin kuvakuvan :)
Sukupuoleksi narttu, ja nimeksi Hiljamielen Ruostehellä.
-
- Nakkisotilas
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Hei, kuulostaa muuten ihan huikean hyvältä, mutta olen suunnitellut omalle pennulleni (Karmantti) jalostuskäyttöä oman haamupentuni (Haamunpelätti) kanssa.DeeHukka kirjoitti:Heips! Olisin kiinnostunut yhdestä karmapennusta Joystormiin. Tahtoisin urospennun ja siitä olen suunnitellut joko edellisen sinulta saamasi pennun Hallan sulhoa tai sitten jonkun toisen kaksipolvisen bortsuneidon. Nimeksi kaavailin sellaista kun Hiljamielen Karmanksi ^^

Kiitos! Flickristä minä varmaan sulle kuvia lähtisin ettimään, siellä on huikea valikoima bortsukuvia. Voin ehdotella jotain kun ehdin koneelle, ellet ite löydä kuvia ensin.
Voit itse laittaa Rafan rekisteriin kun mulla on nyt hiukan hektistä!
- DeeHukka
- Syvällistä
- Viesti:
Aa juu, no ei toki haittaa, kyllä mulla on tulevaisuudessa tulossa useitakin muita 2-polvisia vielä! ^^ Laittelen sivut kun saan kuvan aikaseksi :)
- DeeHukka
- Syvällistä
- Viesti:
Täällä Saksin sivut :)DeeHukka kirjoitti:Aa juu, no ei toki haittaa, kyllä mulla on tulevaisuudessa tulossa useitakin muita 2-polvisia vielä! ^^ Laittelen sivut kun saan kuvan aikaseksi :)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
On niin komea poika. Ai että <3 voit ite rekkailla jos ehdit! :) Kiitos sivusta!
// Tässä onki:
VTR-17113, Hiljamielen Karmanksi, bordercollie
// Ja Iralle:
VTR-17115, Hiljamielen Ruostehellä, bordercollie
// Tässä onki:
VTR-17113, Hiljamielen Karmanksi, bordercollie
// Ja Iralle:
VTR-17115, Hiljamielen Ruostehellä, bordercollie
-
- Alkupalat
Hei!
Ensinnäkin, oon tosi pahoillani ettei mun pennulla vieläkään ole sivuja, vähän on ollut hektistä... :'D
Siis tosta karmapentueestahan mulle tuli narttu, mutta nyt kyllä tulin katumapäälle tuon nimen suhteen. Mun pennun nimi Karmatin ja sun Karmantti kun kuitenkin on niin lähellä toisiaan. Joten oisko tässä vaiheessa enää mitenkään mahdollista vaihtaa nimi siihen itse keksimääni, eli Hiljamielen Karmaava? (: Ei näytä rekisterissäkään vielä olevan niin ajattelin vain... Yritän tänään tehdä ne sivut pikkuiselle.
Kiitos jo etukäteen!
Ensinnäkin, oon tosi pahoillani ettei mun pennulla vieläkään ole sivuja, vähän on ollut hektistä... :'D
Siis tosta karmapentueestahan mulle tuli narttu, mutta nyt kyllä tulin katumapäälle tuon nimen suhteen. Mun pennun nimi Karmatin ja sun Karmantti kun kuitenkin on niin lähellä toisiaan. Joten oisko tässä vaiheessa enää mitenkään mahdollista vaihtaa nimi siihen itse keksimääni, eli Hiljamielen Karmaava? (: Ei näytä rekisterissäkään vielä olevan niin ajattelin vain... Yritän tänään tehdä ne sivut pikkuiselle.
Kiitos jo etukäteen!
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Sopii! :)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Re: Hiljamielen tuutulaulu- & A-bordercolliet
On vierähtäny jo liki puoltoista kuukautta meidän viimeisimmästä pentueesta! (:D)
Olis tuutulaulujen ja A-pentujen aika, varauksia otetaan vastaan!
Olis tuutulaulujen ja A-pentujen aika, varauksia otetaan vastaan!