Yhdistyneet vee än ällät - AVATTU 01.01.2010
-
- Kanada
Re: Yhdistyneet vee än ällät
Täytyy antaa sitten Choccoralle aikaa selvitä omista hommistaan, ennenkuin ruvetaan pommittamaan häntä kaavakesoftaposteilla ;) Mutta voitaisiin alkuun lähteä liikkeelle Timben mainitsemalla alkeellisella mailisysteemillä.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
- Eliot.
- Le-ppä-ker-ttu
Hei "pitkästä" aikaa. No se softa:
voisin väsätä jonkun yksinkertaisen softan, jos aika riittää. Ihan yksinkertainen kyllä tulee, mutta mySQL olisi pakollinen.
voisin väsätä jonkun yksinkertaisen softan, jos aika riittää. Ihan yksinkertainen kyllä tulee, mutta mySQL olisi pakollinen.
-
- Höpsö veitikka
Noni, äänestys on ollut jonkin aikaa käynnissä ja luulen että se on viimeistään nyt ratkennut. Eiköhän tuo Jerryn tekele ole se mitä suurin osa kannattaa.
Projektin loppuosa jääköön nyt jonkun muun käsiin, toivottavasti tämä saadaan kuitenkin hoidettua loppuun. ;)
Projektin loppuosa jääköön nyt jonkun muun käsiin, toivottavasti tämä saadaan kuitenkin hoidettua loppuun. ;)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
- Kanada
Onko tolle äänestykselle annettu mitään aikarajaa?
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
- Höpsö veitikka
Nostelen tätä ja kyselen että onko ulkoasun hankkimisen jälkeen saatu mitään aikaan? En halua hoputtaa koska ihmisillä on varmasti tärkeämpääkin tekemistä. Kunhan vaan yritän varmistella että tää projekti pysyy ylipäätään hengissä. Ennenkö kukaan tulee motkottamaan että voisin itse tehdä niin vastattakoon hälle että tekisinkin jos olisi juuri nyt aikaa, mutta kirjoitukset ja autokoulu on tällä hetkellä mulle tärkeämmät kun virtuaaliprojektit.
Edit / Ja Minnealle vielä:
Edit / Ja Minnealle vielä:
Ei ole. Meinasin ensin laittaa, mutta luulen että tulos on selvä ilman aikarajankin asettamista, sillä Jerryn tekele on kirinyt aivan selkeän (noin 50:n äänen) etumatkan.Minnea kirjoitti:Onko tolle äänestykselle annettu mitään aikarajaa?
- Mimmu
- Nostaa rautaa
Kysyisin vain, että koskas tämä toiminta otetaan käyttöön? :D
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
^ Kunhan saadaan sivut nyt ensin pystyyn ;)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Onkos tämän asian kanssa tapahtunut mitään edistystä? (: Kyselen vain, ei ole tarkoitus hoputtaa taikka mitään, tuli vain mieleen.
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
-
- Kanada
Eipä nyt ole vähään aikaan mitään tapahtunut, tajusin asian itsekin äsken.
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Pahoittelut että tunkeudun tänne, mutta tuntui oleennaiselta kysyä tätä täällä: mikä on LT VNL:n tilanne?
Vihdoin, ekaa kertaa olisi tarvittavat 3 SERTiä ekoille valionarvoille, mutta liitolta ei ole tullut vastausta...
Vihdoin, ekaa kertaa olisi tarvittavat 3 SERTiä ekoille valionarvoille, mutta liitolta ei ole tullut vastausta...
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Mites mun pitämä AM VNL eli amerikan, laitetaanko myös vai onko tuo vain euroopan maille? Mää oon tästä asiasta paljon enemmän jäljessä kuin te että selittäisikö joku?
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
- Höpsö veitikka
Mukaan liittyminen on ollut täysin vapaaehtoista eikä mitään maarajoitteita ole laitettu. Jos Amerikan VNL noudattaa VFCI:n näyttelysääntöjä ja ylläpitäjä on halukas sen tähän projektiin liittämään niin ainakaan mä en nää sille mitään esteitä. Joskus oli kyllä jotain juttua Amerikan VNL:stä joka pyörii jenkkisäännöillä, mutta tätä suunnitelmaa ei vissiin koskaan saatu loppuun saakka, vai?Viivi kirjoitti:Mites mun pitämä AM VNL eli amerikan, laitetaanko myös vai onko tuo vain euroopan maille? Mää oon tästä asiasta paljon enemmän jäljessä kuin te että selittäisikö joku?
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Itse en ole edes kuullut tälläisestä amerikkalais sääntö hommasta, joten helpommin menisi ihan perus"yleisillä" säännöillä. Mietin tuota liittymistä vielä hetken, toki se olisi kivaa jos amerikan näyttelyliitto olisi siellä.Lansu_ kirjoitti:Mukaan liittyminen on ollut täysin vapaaehtoista eikä mitään maarajoitteita ole laitettu. Jos Amerikan VNL noudattaa VFCI:n näyttelysääntöjä ja ylläpitäjä on halukas sen tähän projektiin liittämään niin ainakaan mä en nää sille mitään esteitä. Joskus oli kyllä jotain juttua Amerikan VNL:stä joka pyörii jenkkisäännöillä, mutta tätä suunnitelmaa ei vissiin koskaan saatu loppuun saakka, vai?Viivi kirjoitti:Mites mun pitämä AM VNL eli amerikan, laitetaanko myös vai onko tuo vain euroopan maille? Mää oon tästä asiasta paljon enemmän jäljessä kuin te että selittäisikö joku?
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- jannu
- Kanada
LT VNL on olemassa, se on poistettu listalta osoitteen muutoksen vuoksi eikä lania ole ilmoittanut uutta osoitetta. http://www.freewebs.com/ltvnl
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
- Eliot.
- Le-ppä-ker-ttu
Anteeksi viivytyksistä, mutta tukeeko palvelin smartyä?
On ollut kaiken laista, joten olen pahoillani siitä etten ole kerennyt tehdä ohjelmaa valmiiksi.
On ollut kaiken laista, joten olen pahoillani siitä etten ole kerennyt tehdä ohjelmaa valmiiksi.