Yhdistyneet vee än ällät - AVATTU 01.01.2010

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Minnea
Kanada

Re: Yhdistyneet vee än ällät

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Täytyy antaa sitten Choccoralle aikaa selvitä omista hommistaan, ennenkuin ruvetaan pommittamaan häntä kaavakesoftaposteilla ;) Mutta voitaisiin alkuun lähteä liikkeelle Timben mainitsemalla alkeellisella mailisysteemillä.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Eliot.
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Eliot. »

Hei "pitkästä" aikaa. No se softa:

voisin väsätä jonkun yksinkertaisen softan, jos aika riittää. Ihan yksinkertainen kyllä tulee, mutta mySQL olisi pakollinen.
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Noni, äänestys on ollut jonkin aikaa käynnissä ja luulen että se on viimeistään nyt ratkennut. Eiköhän tuo Jerryn tekele ole se mitä suurin osa kannattaa.

Projektin loppuosa jääköön nyt jonkun muun käsiin, toivottavasti tämä saadaan kuitenkin hoidettua loppuun. ;)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Minnea
Kanada

Onko tolle äänestykselle annettu mitään aikarajaa?
saatat tarkoittaa sitä
Lansu_
Höpsö veitikka

Nostelen tätä ja kyselen että onko ulkoasun hankkimisen jälkeen saatu mitään aikaan? En halua hoputtaa koska ihmisillä on varmasti tärkeämpääkin tekemistä. Kunhan vaan yritän varmistella että tää projekti pysyy ylipäätään hengissä. Ennenkö kukaan tulee motkottamaan että voisin itse tehdä niin vastattakoon hälle että tekisinkin jos olisi juuri nyt aikaa, mutta kirjoitukset ja autokoulu on tällä hetkellä mulle tärkeämmät kun virtuaaliprojektit.

Edit / Ja Minnealle vielä:
Minnea kirjoitti:Onko tolle äänestykselle annettu mitään aikarajaa?
Ei ole. Meinasin ensin laittaa, mutta luulen että tulos on selvä ilman aikarajankin asettamista, sillä Jerryn tekele on kirinyt aivan selkeän (noin 50:n äänen) etumatkan.
Mimmu
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Kysyisin vain, että koskas tämä toiminta otetaan käyttöön? :D
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

^ Kunhan saadaan sivut nyt ensin pystyyn ;)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
nalle
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nalle »

Onkos tämän asian kanssa tapahtunut mitään edistystä? (: Kyselen vain, ei ole tarkoitus hoputtaa taikka mitään, tuli vain mieleen.
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
Minnea
Kanada

Eipä nyt ole vähään aikaan mitään tapahtunut, tajusin asian itsekin äsken.
saatat tarkoittaa sitä
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Pahoittelut että tunkeudun tänne, mutta tuntui oleennaiselta kysyä tätä täällä: mikä on LT VNL:n tilanne?
Vihdoin, ekaa kertaa olisi tarvittavat 3 SERTiä ekoille valionarvoille, mutta liitolta ei ole tullut vastausta...
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Mites mun pitämä AM VNL eli amerikan, laitetaanko myös vai onko tuo vain euroopan maille? Mää oon tästä asiasta paljon enemmän jäljessä kuin te että selittäisikö joku?
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Lansu_
Höpsö veitikka

Viivi kirjoitti:Mites mun pitämä AM VNL eli amerikan, laitetaanko myös vai onko tuo vain euroopan maille? Mää oon tästä asiasta paljon enemmän jäljessä kuin te että selittäisikö joku?
Mukaan liittyminen on ollut täysin vapaaehtoista eikä mitään maarajoitteita ole laitettu. Jos Amerikan VNL noudattaa VFCI:n näyttelysääntöjä ja ylläpitäjä on halukas sen tähän projektiin liittämään niin ainakaan mä en nää sille mitään esteitä. Joskus oli kyllä jotain juttua Amerikan VNL:stä joka pyörii jenkkisäännöillä, mutta tätä suunnitelmaa ei vissiin koskaan saatu loppuun saakka, vai?
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Lansu_ kirjoitti:
Viivi kirjoitti:Mites mun pitämä AM VNL eli amerikan, laitetaanko myös vai onko tuo vain euroopan maille? Mää oon tästä asiasta paljon enemmän jäljessä kuin te että selittäisikö joku?
Mukaan liittyminen on ollut täysin vapaaehtoista eikä mitään maarajoitteita ole laitettu. Jos Amerikan VNL noudattaa VFCI:n näyttelysääntöjä ja ylläpitäjä on halukas sen tähän projektiin liittämään niin ainakaan mä en nää sille mitään esteitä. Joskus oli kyllä jotain juttua Amerikan VNL:stä joka pyörii jenkkisäännöillä, mutta tätä suunnitelmaa ei vissiin koskaan saatu loppuun saakka, vai?
Itse en ole edes kuullut tälläisestä amerikkalais sääntö hommasta, joten helpommin menisi ihan perus"yleisillä" säännöillä. Mietin tuota liittymistä vielä hetken, toki se olisi kivaa jos amerikan näyttelyliitto olisi siellä.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
jannu
Kanada

Viesti Kirjoittaja jannu »

LT VNL on olemassa, se on poistettu listalta osoitteen muutoksen vuoksi eikä lania ole ilmoittanut uutta osoitetta. http://www.freewebs.com/ltvnl
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Eliot.
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Eliot. »

Anteeksi viivytyksistä, mutta tukeeko palvelin smartyä?

On ollut kaiken laista, joten olen pahoillani siitä etten ole kerennyt tehdä ohjelmaa valmiiksi.
Lukittu