Kysymyksiä 2
-
- Höpsö veitikka
Re: Kysymyksiä 2
^^ No ite harrastan virtuaali-issikoita ja mua vähän kummastuttais kattella listaa jossa olis virtuaalinen amerikanakitayhdistys, virtuaalinen kanakoirakerho, virtualinen dalmatiankoiraliitto, virtuaalinen shetlanninlammaskoirayhdistys ja sit yhtäkkiä joku virtual icelandic sheepdog association. Ehdottomasti jos enkkulaiseen vaihtoehtoon päädyt niin kuitenkin se Finnish siitä pois. En kyllä kannata ollenkaan englanninkielistä nimiversiota, mutta miksi mä en ole koskaan kuullut mistään vISL:stä. Mikä se on?
Islannin näyttelyliiton lyhenne on vIS VNL, ja voittajatittelit vISW-10 ja sitä rataa. Ei siel musta ällää oo.
Islannin näyttelyliiton lyhenne on vIS VNL, ja voittajatittelit vISW-10 ja sitä rataa. Ei siel musta ällää oo.
-
- Lassien tassuhiki
Mun mielestä on jotenkin typerää, että yhdistysten/liittojen nimet on englanniks, kun kuitenkin Suomessa ollaan ja mun käsittääkseni kaikki muu sisältö on suomeksi.. Että mä laittaisin ihan tuon suomenkielisen version ja lyhenteeksi vISL. Tuo Islannin nlylittohan on asia erikseen, en usko et kovin moni sekottaa koiran nimen edessä olevaa vISL MVA-titteliä mihinkään rotuyhdistykseen.
/ Eikuni, kaiken jären mukaan toi lyhennehän ois vISLY?
/ Eikuni, kaiken jären mukaan toi lyhennehän ois vISLY?
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Näyttelyliittonahan sitä ei erikseen enää ole, vaan se on Yhdistyneiden virtuaalinäyttelyliittojen alaisuudessa. Ja maatunnus on nykyään ISL.Brynja kirjoitti:Islannin näyttelyliiton lyhenne on vIS VNL, ja voittajatittelit vISW-10 ja sitä rataa. Ei siel musta ällää oo.
Mut okei, eli ekana englanninkielisyys hukkaan.
virtuaalinen Islanninlammaskoirayhdistys
virtuaaliset Islanninlammaskoirat
virtuaaliset Islanninkoirat (suomessahan on IRL Islanninkoirat ry., ja mua on aina vaivannut mihin siitä on jäänyt se lammas-sana...)
jne...
ja sit lyhenne.
Tuo Liamin vISLY on ainakin yksi vaihtoehto.
Mielipiteitä lisää vaan kehiin, ja kiitokset jo tuumanneille.
// Mietin kyllä eniten vaihtoehtoa virtuaalinen Islanninlammaskoirayhdistys "vISLY". Koska tuo virtuaalinen Islanninlammaskoirayhdistys on nimeksi suosikkin edelleen.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
- Höpsö veitikka
^ Voikko lainata jonkun kohdan jostain jossa lukee toi maatunnus, koska mä en löydä. :D Mites nää voittajatittelit sitten näin on, eikö niitten kuuluis olla vISLW-10 jne.
// Okei, kiitos. Musta vISLY on erittäin hyvä. :)
// Okei, kiitos. Musta vISLY on erittäin hyvä. :)
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^ Mulle tulee ihan YVNL:n etusivulta ne. :) Mutta alla pätkitty lainaus.
// Joo ja tuo yhdistysasia saa ihmiset olla, kiitos tosiaan teille jotka vähän miettimistä annoitte. Liitto saa olla tuo virtuaalinen Islanninlammaskoirayhdistys vISLY.
Nää tuli muistaakseni uusituiksi ihan jokunen aika sitten, kun siellä oli osassa lyhenteistä 2 kirjainta, osassa 3. Osa oli enkuks ja osa uomeks. Tai jotain sellasta. Ja haluttiin saada yhtenäisyys noihin....
Osa muotovalioiden lyhenteistä on hieman muuttunut verrattuna aikaisemmin käytettyihin, nämä kaikki ovat otettu maiden virallisista lyhenteistä.
MAA/LYHENNE
...
Islanti/ISL
...
// Joo ja tuo yhdistysasia saa ihmiset olla, kiitos tosiaan teille jotka vähän miettimistä annoitte. Liitto saa olla tuo virtuaalinen Islanninlammaskoirayhdistys vISLY.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
-
- Vuohenruokaa
Tämmönen aika hassu kysymys jo vähän pidemmän aikaa virtuaalimaailmassa roikkuneelta ja kenneliä pitävältä. Mutta miksi koiran sivuille laitetaan ylensä kaikki näyttelytulokset (sertit, H:t ja EH:t)? Mulla on tällä hetkellä kaikkien koirien kisakalentereissa vaan sertit ja cacibit, ei muita näyttelytuloksia, joten olis kiva saada vastaus.
Mut hei, älkää sit naurako! :D
/ Selvä, ite ei ole tullut ees aateltua. Mutta kiitos paljon! :)
Mut hei, älkää sit naurako! :D
/ Selvä, ite ei ole tullut ees aateltua. Mutta kiitos paljon! :)
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Realistisuuden takia (harva oikea koira saa aina pelkkejä sertejä), tai esim. tokoa varten ellei ole niitä sertejä kahminut. Tai sitten vaan ihan sen takia, että tyhjä näyttelykalenteri näyttää tyhmältä. :D Mutta ei noi mihinkään vaikuta, enkä itsekään merkitse kuin pakosta (valioitumista varten yms).
-
- Höpsö veitikka
Mä oon laittanut kalenteriin vaan merkitsevät (sekä hyvät) tulokset, koska mulla ei olis just mitään mahdollisuuksia ottaa jokaiselle koiralle jokaisesta lajista jokaista tulosta ylös. :D Säästää aikaa ja kalenteri pysyy siistimpänä. Näyttelytuloksissa merkkaan tuloksen joka sisältää vähintään ROP:in tai VSP:n (/-juniori), mut esim. ERI1 PU3- tyylisiä tuloksia en merkkaile. Sit muista lajeista just nousemiseen vaikuttavat tulokset ja kokeista vaan hyväksytyt ja niin edelleen.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mä ennenvanhaa lisäsin aivan kaikki tulokset, oli hylkyjä tai alo3 tai jotain semmosia turhia, koska halusin näyttää ihmisille sen miten paljon mä oikeesti kisaan, koska jos lisää vaan parhaimmat tulokset niin se kalenteri on paljon tyhjempi. + sit tietty realistisuus mut tommonen oli mun suurin motiivi.
Sit mä en todellakaan enää jaksanut, koska silloin 1½-2v sitten kisasin kuin mielipuoli ja niitä tuloksia sateli aivan älyttömästi, turhia ja vähemmän turhia, mulla ei riittänyt enää kiinnostus lisätä kaikkia tuloksia, koska koiria oli paljon ja se lisäily vie hirveästi aikaa + kisakalenteri on epäsiistin näköinen, sit mä vaihdoin kisakalenterit uusiin ja sen koommin en ole merkittäviä tuloksia lisännyt.
Mä en merkkaa esim pkssa edes ALO/AVO3 tulosta, vaikka siitä saakin sen koularin, musta se on hämäävää eikä sillä koularilla tee mitään jos on kolmostulos, kun ei kuitenkaan pääse nousemaan luokassaan.
Sit mä en todellakaan enää jaksanut, koska silloin 1½-2v sitten kisasin kuin mielipuoli ja niitä tuloksia sateli aivan älyttömästi, turhia ja vähemmän turhia, mulla ei riittänyt enää kiinnostus lisätä kaikkia tuloksia, koska koiria oli paljon ja se lisäily vie hirveästi aikaa + kisakalenteri on epäsiistin näköinen, sit mä vaihdoin kisakalenterit uusiin ja sen koommin en ole merkittäviä tuloksia lisännyt.
Mä en merkkaa esim pkssa edes ALO/AVO3 tulosta, vaikka siitä saakin sen koularin, musta se on hämäävää eikä sillä koularilla tee mitään jos on kolmostulos, kun ei kuitenkaan pääse nousemaan luokassaan.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Shetlanninlammaskoira
JUN
u. Darth Vader Kiipelissä H
n. 4LC Love Lyrics ERI1
NUO
n. Mainio Missukka H
AVO
u. Free Dragon's Karate King T
n. Anbeler Quena T
Googlettelin koirien vanhoja kilpailuja ja rupesin miettimään, että eikö 4LC Love Lyricsin ois tossa pitänyt saada ERI1 lisäksi vielä PN1 SERT ROP ROP-jun vai saako tuomari antaa ne vaan niin halutessaan?
JUN
u. Darth Vader Kiipelissä H
n. 4LC Love Lyrics ERI1
NUO
n. Mainio Missukka H
AVO
u. Free Dragon's Karate King T
n. Anbeler Quena T
Googlettelin koirien vanhoja kilpailuja ja rupesin miettimään, että eikö 4LC Love Lyricsin ois tossa pitänyt saada ERI1 lisäksi vielä PN1 SERT ROP ROP-jun vai saako tuomari antaa ne vaan niin halutessaan?
-
- Analysaattori
- Viesti:
^Ois pitäny saada jos siellä ei valio- eikä veteraaniluokan koiria ollut. Parhaana juniorina kuitenkin ROP-jun vähintäänkin.
//Tuomarilla tullut sitten virhe.
//Tuomarilla tullut sitten virhe.
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Ei ollut, noi ainoot koirat mitä oli mukana (piviko-nly).
-
- Nakkisotilas
Kai tää kysymys tänne kuuluu (: Mutta missä olisi se linkki, joka ohjastaisi sille sivulle, jossa kerrotaan englanniksi virtuaalikoirailusta, kun en äkkiseltään sitä löytänyt?
/ kiitos!
// kirsi joo emmä oo viel ehtinyt vieraileen siinä topikissa (:
/ kiitos!
// kirsi joo emmä oo viel ehtinyt vieraileen siinä topikissa (:
-
- Höpsö veitikka
- Kirsi
- Höpsö veitikka
http://web.archive.org/web/200808041329 ... 2/sim.html
Tää on se alkuperäinen (minkä web.archive on pelastanut geolta), minkä olin btw just linkannut tuonne "Miten kysyä kuvalupia IRL-kenneleistä?" -triidiin. :D No ei voi mitään, jos ei näe.
Tää on se alkuperäinen (minkä web.archive on pelastanut geolta), minkä olin btw just linkannut tuonne "Miten kysyä kuvalupia IRL-kenneleistä?" -triidiin. :D No ei voi mitään, jos ei näe.