Furry-Paws
-
- Lassien tassuhiki
Re: Furry-Paws
Nöfnöf, oli nyt pakko aloittaa tuo peli taas :D Tällä kertaa on pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja repiä pelaamaan vaikka väkisin! Kennelini nimi on Stepstep's (ainakin yritän rekisteröidä sen), siellä on pääasiassa belggareita (koska valkoisiapaimenkoiria ei löytynyt xD). ID on #765110!
// Haha, nyt vasta keksin miten koirille opetetaan temppuja, vähän toi on hauskaa :D
// Haha, nyt vasta keksin miten koirille opetetaan temppuja, vähän toi on hauskaa :D
- Weetsi
- Toistolla tehoa
- Viesti:
^Oijj, miten koirille opetetaan temppuja? <3
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Olen ihan tyhmä tässä, mutta miten koira ilmoitetaan kilpailuihin ja miten saa kennelnimen rekisteröityä?
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
-
- Söi navetan kaksi nautaa
^^ Muakin kiinnostaisi tuo temppujen opettaminen, kun itse en oo vielä hoksannu sitä : D
-
- Kriisissä
Pari juttua tempuista jatemppukisoista
Temppuja pääsee opettamaan ja temppukisoissa kisaamaan kun klickaa atlaksessa sitä pientä liila valkoista rakennusta, jossa on T-kirjain. Temput pitää tosiaan "opettaa" koiralle ennenkuin se osaa ne.
Jos on kysyttävää noista temppu-jutuista niin mesessä voi kysellä ja täällä laittaa vaikka yksäriä. Ja mese on anomites@hotmail.com.
Temppuja pääsee opettamaan ja temppukisoissa kisaamaan kun klickaa atlaksessa sitä pientä liila valkoista rakennusta, jossa on T-kirjain. Temput pitää tosiaan "opettaa" koiralle ennenkuin se osaa ne.
Jos on kysyttävää noista temppu-jutuista niin mesessä voi kysellä ja täällä laittaa vaikka yksäriä. Ja mese on anomites@hotmail.com.
-
- Söi navetan kaksi nautaa
äh, vähä vaikeeta opettaa sille ne :/
Onko tuossa kisautuksessa jokin kikka miten pääsee sijoille, ku mulla nyt kolmen päivän aikana aina tullu 37-57 sijoille?
Onko tuossa kisautuksessa jokin kikka miten pääsee sijoille, ku mulla nyt kolmen päivän aikana aina tullu 37-57 sijoille?
-
- Kriisissä
Mun tietääkseni tohon kisautukseen ei mitään varsinaisia kepuli konsteja löydy. Itse hoidan aina koirat hyvin ja ilmoitan niitä kisoihin, joissa on vähän osallistujia, jotta on paremmat mahdollisuudet sijoittua.
-
- Vuohenruokaa
Mä en ole oikein päässyt tuossa perille, että miten tuota koiran tasoa, eli leveliä voi nostaa? Ite olen joskus pelannut, mutta en silloinkaan päässyt puusta pitkään.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
-
- Kriisissä
Levelli, eli taso nousee koiran kisatessa. Jokaisesta kisasta koira saa pisteitä sen mukaan kuinka hyvin se pärjäsi ja kun pisteitä on kertätty tarpeeksi levelli nousee. Koiran sivuilta left to level kohdasta voi katsoa kuinka monta pistettä koiran on saatava päästäkseen seuraavalle levellille. Luokkaan taas vaikuttaa vaan ja ainoastaan noi sijoitukset eli aina kun koira on sijoittunut tarpeeksi monta kertaa se pääsee ylempää luokkaan kisaamaan.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Miten tuo koiran Grooming nousee? Sehän on joku puhtaus tai mikälie, mutta yritän sitä harja ja pestä mutta tulee vaan joku teksti: You try to groom KeeLoolie with the Doggy Shampoo, but to no avail! Why don't you try using a Dematting Tool instead?
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
-
- Kanada
Kammalla (comb) saa koiran harjattua kun turkki on 80%-100%. Sitten en ihan muista, että pitääkö karstalla (slicker) vai dematting toolilla harjata. Mutta jos koiran turkki on alle 80% niin kannattaa sillä slickerillä ja dematting toolilla ensin harjata, sitten combilla.Kristel kirjoitti:Miten tuo koiran Grooming nousee? Sehän on joku puhtaus tai mikälie, mutta yritän sitä harja ja pestä mutta tulee vaan joku teksti: You try to groom KeeLoolie with the Doggy Shampoo, but to no avail! Why don't you try using a Dematting Tool instead?
SEF on kyllä ihku <3 :D. Mua vaan vähän harmittaa rotuvalintani, silkkivinttikoirat, koska niiden kannatus on tosi pieni.
-
- Lassien tassuhiki
Mulla on kieltämättä "pieniä" rahaongelmia kun tyhmänä menin ostamaan kuusi 6000 FP :n arvosta leijonapatsaan osia, joten saako rahaa mitenkään muuten kuin töissä käymällä (kun hakee kerran viikossa palkan)? :'D
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Voit perustaa kaupan ja myydä siellä jotain tavaroita mitä et tarvitse/halua. Myös pentueista saa rahaa ja tombista saa keksejä joita voi myydä hyvällä hinnalla. Ja tietty jos on hyvä piirtämään niin avat ja manipit menee aika hyvin kaupaksi jos ei kovin suurta summaa pyydä.noel kirjoitti:Mulla on kieltämättä "pieniä" rahaongelmia kun tyhmänä menin ostamaan kuusi 6000 FP :n arvosta leijonapatsaan osia, joten saako rahaa mitenkään muuten kuin töissä käymällä (kun hakee kerran viikossa palkan)? :'D
-
- Toistolla tehoa
Teinpäs ittelle tonne ukon, #765103 (Muhve) :D Kiva peli
Mut joo; miks en voi leikittää koiraani millään lelulla? Tai kun yritän leikittää sitä, tulee vaan enkuks selitys että koira katsoo lelua ja päläpälä, koita jollain muulla lelulla. Mutku tuo teksti tulee kaikilla mun leluilla! Mikä vika?
Mut joo; miks en voi leikittää koiraani millään lelulla? Tai kun yritän leikittää sitä, tulee vaan enkuks selitys että koira katsoo lelua ja päläpälä, koita jollain muulla lelulla. Mutku tuo teksti tulee kaikilla mun leluilla! Mikä vika?
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Örr... mitäs tämmönen teksti on suomenksi:

Kun google kääntäjä osaa kääntää sen suomenksiIn order to register a kennel, the summation of your dogs' places must be at least 300. This will, hopefully, prevent people who aren't serious about the game from registering kennel names and prefixes and never using them. Registering a kennel also costs $20000 FP Cash. If you are a new player, you may wish to wait a while before you do this. It is certainly not mandatory, it's just a small perk.
Registering your kennel allows you to select a prefix. This will give you the option to add your kennel's prefix to your dogs' names. Once added to a dog, it is permanent for them, and cannot be changed by anything, even selling. A registered kennel can also choose to affiliate with other kennels in order to share their prefix. Registered kennels can choose breeds they raise and be listed under them so that other breeders of the same breed can easily find them.
You must complete the entire kennel registering process before your registration becomes permanent.
Please note that neither your prefix or kennel name can include HTML. The prefix can be up to 4 characters long.
Once you register, you remove the kennel registration via the kennel management page.

Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!