Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
schaf
Vuohenruokaa

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja schaf »

Minnea kirjoitti:Ärsyttää kun en saa mitään päätöstä aikaiseksi. Jatkaisinko nyt vai lopettaisinko. Roikun vaan tällasessa puolitaukotilassa koko ajan. x________x Toisaalta jos vaan aloittais ihan alusta uuden koiraporukan kanssa? Tai... Öö. En tiiä. Just kun on tullut haalittua koiria ihan mukavasti. :P
Sama homma. On monta kenneliä pitänyt alottaa mutta sitten on tullut semmonen "nääh"-tunne, ja siihen se sit jääkin. Ja varsinkin kun rakastaa leiskan, sivujen ymym suunnittelua, tekis koko ajan mieli aloittaa uusi kennel tee äm äs :D
    • oh deer.
[/size][/color]
Juippi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Juippi »

Mulla on tällä hetkellä vaan pivikoja. oon pari kertaa yrittäny kovasti saada valokuvallista, mutta aina tulee piirretty kuva. Jotenkin alkaa jo häiritsemään. siis jos ei oteta niitä ihan ekoja hoitokenneleitä joissa on luvattomia kuvia tms.. eikä pysty niitä edes poistamaan kun sen verran on huono muisti salasanoihinkin. ois siihen varmaan joku muukin tapa mutta jos muistais ens alkuun kennelin nimen?
Blanid kirjoitti:Innostuin virtuaalikoirista hevosten ohella, löysin tänne ja koitan lueskella juttuja ja tutustuttaa itteäni koirailujen käytäntöihin.
Näin minullekkin kävi. Ensin aloitetaan yleisemmällä tyylillä(? [oma johtopäätös]), virtuaalihevostelulla. No nyt sitten en enää millään jaksa virtuaalihevosilla kisailla vaikka kuinka haluaisin. Eräänä päivänä eksyin tänne ja kattelin "ai että virtuaalikoiria?". Vuosia myöhemmin rekisteröidyin tännekkin ja aloitin kunnolla koirilla kisaamisen.
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

Mä oon taas aikalailla aallon pohjassa. Ei vaan jaksa kiinnostaa, ja sitten kun kiinnostais ei olekaan aikaa. Koitan saada nyt kesän aikana muutaman koiran kisattua loppuun ja tapettua, ja jos saisin noi kennelin sivut uudistettua... sit on jatko auki. Kesäkin tulee täyttymään töistä, joten silloinkaan ei ole aikaa. Varmaa on kuitenkin se, et tulen yhä vähentämään koiria rankalla kädellä.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Mulla on jäätävä uudistamisen tarve mutta en saa kuitenkaan mitään aikaiseksi. Sivut kaipais uuden ilmeen ja muutenkin sisältöä vois vähän muuttaa ja suunnitella enemmän. Oma kuvankäsittely ohjelma nyt vaan on niin vanha ja itte oon niin käsi, että en pysty luomaan sellaista ulkoasua millaista haen. Toiseks mulla ei edes ole minkäänlaista kunnon ideaa uuteen ulkoasuun. Muuten menee hyvin, koirien kanssa kisataan jne, mutta noi sivut kyrsii ja pahasti.
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Äh, mulla on taas sama ongelma. Haluaisin miljoona eri rotusta koiraa, ja sitte vähän ajan päästä tulee taas ajatus kuinka kivaa olis vaan pyöriä yhden tai kahden rodun ympärillä, ja tekis mieli heivata kaikki "vääränrotuiset" koirat menemään. Nytki olis nii kiva hankkia sellai rotu luola- tai haukkukokeisii, mitä mulla ei oo koskaa ennen ollu. Mutta sitte taas en pyöritä Rainissa isoa kasvatusbisnestä, joten monille koirille ei tule pentuetta, ja sitte taas manaan itselleni kuinka typerää (mun mielestä) on kisata ilman pentuetta päämääränä.

Ristiriitaista. Tällaista se on, kun mieli muuttuu joka hetki. No siinä olen ainaki pysyny (ja pysyn! piste.), ettei mulle tule enää kenneleitä joiden kasvatusrotuista en tiedä mitään. Irlanninsussarikennel olis siis vielä mahdollinen, mutta onneksi mulla ei ole irliksiin hirveätä kiinnostusta virtuaalisesti, joten se ei houkuta. Eli toistaiseksi mulle riittää Lilithia, Rainvalley ja Undisclosed Rose mainiosti, mutta kun haluun yhtenä päivänä Rainiin lisää ja lisää koiria ja seuraavana haluan ne veke sieltä. :-D

Rainvalleykin on nyt muuttunut ennemmän hoitajapainotteiseksi, vaikka tietysti vielä kisaankin. Mutta kun hoitajatoiminta on nyt pinttynyt mun päähäni, niin ajatuksetkin kaatuu ennemminkin "kyllähän nyt yksi koira vielä mahtuu, jos joku haluaisikin hoitaa tämän rotuista koiraa.." -ajatustapaan. Ja eihän evm. koiralla niinkään väliä ole, kun voin heivata sen menemään kyllästyttyäni.

Mut joo, tää viesti on yhtä sekava kuin mun pääni. :mrgreen:
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Mulla on vähän sama ongelma kuin Reetalla: Haluaisin uutta, mutta kun ei vaan onnaa. Inspiraatio ulkoasujen suhteen on täysin kuollut, ollut sitä jo liian pitkään. Sitten kun saan harvoin jotain aikaiseksi, se näyttää rumalta ja todella vaatimattomalta kaikkien loisteliaiden ulkoasujen rinnalla... Tahtoisin Meripelastajan jäävän ihmisten mieliin, mutta tuntuu, että siihen kykenee nykyään vain aivan uskomattoman überhienon ulkoasun avulla. Pännii omat liian korkeat odotukset ja vaatimukset ulkoasun suhteen, sillä yhtäaikaa haluaisin kuitenkin painostaa enemmänkin sisältöön.

Toinen juttu, kisaaminen. En jaksaisi ilmoitella kisoihin, mutta tuloksia olis silti kiva saada. :mrgreen: Mieluusti vielä hyviä sellaisia. Tällä hetkellä nyppivät näyttelyt. Kilpailuhenkisenä rassaa, että isolle osalle omista koirista tippuu jatkuvasti EH:ta (tai huonompaa). Olen kuitenkin valinnut ne omaan silmään miellyttävimmät koirat, joten osa noista heikoista laatumaininnoista menee yli ymmärryksen (toiset toki ymmärrän). Ilmeisesti näkemykseni lansuista eroaa virtuaalituomarien näkemyksistä, tai sit mulla ei vaan yksinkertaisesti ole koirasilmää... :roll: Muutaman kerran olen yrittänyt kysellä perusteluja H:lle, joita en ole alkuunkaan käsittänyt, mutta ihanat tuomarit eivät viitsi vastata. Huoh.

Ei oikein suju, ei. Kiinnostus on koko tämän vuoden aaltoillut pahasti ja ne aallonpohjat on olleet todella laakeita. Huiput puolestaan ovat yleensä kestäneet vain pari päivää.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja welmu »

Minun tilanteeni virtuaalikoirien parissa on vasta alkanut, noin kuukausi sitten avasin ensimmäisen kennelini Sodan joka kasvattaa suomenlapinkoiria ja hyvinhän se on alkanut. Kennelini on saanut ihan hyvin hoitajia ja päivittelenkin aika hyvin, mutta nyt kun kesä on tulosa/tullut ei enää jaksaisi päivitellä niin paljon :cool:
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
Minhey
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Minhey »

Voi... ei jaksais tehdä noita Umpikujan kaikkien koirien sivuja loppuun. Tekis oikeesti mieli laittaa indexiin vaan, että se on sitten moro ja aloittaa miljoona muuta kenneliä muista ihanista roduista. x__x

Lk. collieille suunnattu yksityinen on... vielä kärpäsen läjä. Ulkoasua katsos osaan hinkua, ja kunnolla.
palaillaan.
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Hmm. Mulla on tällä hetkellä 4 kenneliä: Joomagnan & Criminales, Duun, Aina Niin, Yellmore. Onneks Foxford lopettaa niin ei oo sitä viittä kenneliä. Koiria löytyy nyt yhteensä huikeet 23 kappaletta, joista jopa 7 on saksanpaimenkoiria. Mites mun pitikään kasvattaa vaan sakemanneja :roll: . Joukossa pyörii malikkaa, kultsua, kettuterrieriä, lyhytkarvaista collieta, landseeria, sammaria, vihikoiraa, cockerspanielia...

Ei mua sinällään tuo koiramäärä haittaa, koska pystyn pitämään tota yllä ja tiedän että pystyn kisauttaan kaikki. Ärsyttää enemmänkin että mulla on paljon koiria, mitä pitäisi käyttää jalostukseen ja koiria, joilla en ns. "tee" mitään. Jalostukseen käytettäviä koiria ei voi käyttää vielä kun puolisoehdokas ei ole tarpeeksi kisannut ja pennunottajia ei välttämättä olisi. Jalostuskäyttöön koiria olis nyt 5 kpl! Ja toinen puolikas melkein koiria, joilla en tee mitään. Ihan oikeesti, mitä teen vihikoirapentueella kun kukaan ei halua niitä? Ite kyllä otan vihikoirapentueestani pennun mutta tuskin kukaan muu haluaa. On se sen verran omituinen rotu (ja haluan sellaisen irl). Vielä kun pyörin 5 "eihalutun" rodun parissa, on varmaa ettei kukaan pentuja tule himoitsemaan.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Milly
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Milly »

Mun laumasta tuntuu puuttuvan vielä jotain, vaikken vielä tiedäkkään, mitä ihmettä se voisi olla. :D Olen löytänyt nyt nuo omat rodut, ja niihin tulee kiinnostus varmasti säilymään. Vain yksi "väärän rotuinen" koira, mutta voin puolustautua sillä, että sekin edustaa kuitenkin paimenkoiria! Yritän pitää rotukirjoni painotettuna bordercolliehin, tervuereneihin ja malinoisehin, kun niitä kuitenkin kasvatan. Tuli melkein jo tavaksi haalia ties mitä koiria.

En ole viimeaikoina ollut juuri koirieni kisatuksesta perillä, mutta sivujen remontoinnin yhteydessä sain nekin jutut setvittyä. Nyt alan merkkaamaan entistä paremmin ylös kilpailut joihin osallistun, jotta tälläisiltä sekasorroilta vältyttäisiin. (:
  • sometimes I wish someone out there will find me
    • 'til then I walk alone
[/size][/i]
Nansku.
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Nansku. »

Mä just tässä vasta alottelen, täst tulee sit varmaa iha eka kunnollinen kenneli, eli siis niin. Bernithän on mun favoriittikoiria, joten niitä mä kasvatankin, tottakai jokainen haluaisi omaan kenneliinsä ihanan pikkuisen karvakasan :3

Mulla ei tosiaankaan ees oo vielä ku yks koira, mut lisäähän mä yritän täs hankkia ja sit ois joskus kiva saada pentueitakin ;] En nyt viel tiiä tosta kisaamisesta et viittinkö tai haluunko ees rupee mitää himohimopakkovoittaa juttuja, ihan rennosti aattelin ottaa, kylhän pennuist voi tulla ihan hyviäkin näyttelybeibejä tmv. :D Kai mä sit enimmäkseen aattelin painottaa agilityyn ja mätsäreihin, vaik viralliset näyttelytki kiinnostaa, kunhan nyt saan hankittua jonkun tosi upean yksilön :'DD
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Taisin tehdä itelleni uuden aluevaltauksen virtuaalikoirien lisäksi: Mater, Memento Mori :lol:

Mua niin kyllästytti useiden kennelien omistaminen, niiden pitkät nimet ja semmottii, niin nyt meni White Trash Circus ja Confession Cupcake uusille omistajille, Virnistyksen etsii vielä uutta omistajaa. Nykyään sitten kaikki hoituu Enemyn kautta, otin sinne vanhoja koiria vanhoista kenneleistä jne... Niin, ja otin koirien seuraksi Niiuan! (juurikin tuo Mater, Memento Mori)
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
tellu.
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja tellu. »

KAKSI VUOTTA !
Kaks vuotta mää oon tätä kestäny. Mites kauan vielä lissää. Aluks oli sillee vaan kaks koiraa, Samu ja Roki. Nyt, nyt on 7 ajokoiraa, beagle, hirvikoira, jämpti ja 3 valkkaria. Kaiken kukkuraks 2 sijotusta ! Ja lissää haluaa vaan hamuta. Mutta mikäs sille mahtaa. Onneks ny oon lopettanu tuon Samun ja Sulman kisautuksen tuolla näyttelypuolella. Lisäksi Roosa ja Linni on lopettanut käyttöpuolen jutut, tosin taisin justiinsa aloittaa Linnin kanssa tokon. Nuori valkkari Hani on päässyt näyttelyissä jyvälle, kisaa myös paimennuksessa ja tokossa. Rokin kanssa aloitettiin pitkästä aikaan toko ja agility. Jämpti Aamu kisaa näyttelyissä ja tokossa. Ja jos en väärin muista, taisin muuten ilmoittaa Samunkin agilitykisoihin. Noh, ei maha mittää. Onneks kuitenkin aikaa riittää sopivasti. Tässä mietin, et jos uuren ajokoiran ottais. Tosin kuvat on vain hakusessa.

Lisäksi jos näin kahen vuoden kunniaks KV -näytttelyn pitäis.
LOPETTANUT!!
Mona
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mona »

7 vuoden jälkeen ei enää jaksa kiinnostaa :mrgreen: . Koirista en raaski luopua, sillä jäljellä on vain muutamat ja rakkaimmat. Ja ainahan on mahdollisuus, että "ehkä joskus mahdollisesti" innostuisin taas. Se jääpi nähtäväksi.

Tilanteeni tällä hetkellä on siis se, ettei tilannetta oikeastaan ole.

:mrgreen:
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Mä tarttisin kyllä nyt jonkun innostuspiikin. Tiedän, että jos lopetan, aloitan kuitenkin muutaman kuukauden päästä uudestaan kun tulee tekemisenpuute. Nyt taas ärsyttää aika monikin asia; kisaus ei voisi vähempää kiinnostaa kun mihinkään kisoihin ei koskaan kerkeä eikä onni ole meikäläisen puolella tuloksia arpoessa. Sitten taas jos järkkää kisoja itse ja tulee omille otuksille tuloksia, tulee heti sellainen fiilis, että porukat vielä luulee huijariksi. :D Ja hommia on taas rästissä, äääk. Vähän hirvittää ajatellessa, että ens vuonna tulee kuusi vuotta tätä puuhaa täyteen. Mihin elämä katosi. :D
Lukittu