Furry-Paws
- Weetsi
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Re: Furry-Paws
Kiitos todella paljon Janita ja noel. <3 Janita, tarkoitin nuo sanoina, mutta kopioin ne sieltä, niin en alkanut muuntelemaan. ;>
// Ja vielä yksi kysymys, mitäs tämä mahtaa tarkoittaa: Kennel Prefix?
// Ja vielä yksi kysymys, mitäs tämä mahtaa tarkoittaa: Kennel Prefix?
-
- Kanada
Pöpö kirjoitti:Örr.. mä en nyt oo oikein tossa pelissä sisällä ja varmaan on aiemminkin tässä topikissa sanottu, mutta mitä/mikä on Dull Acorn?
Se on tammenterho, joka antaa koiralle 1000exp:tä (jos oikein muistan?), mutta jos sen myy, siitä voi saada $500k tai yhden FPP:n. Mutta se tais myös laskea koiran onnellisuutta, kun sellaisen syötti.
Weetsi: kennel prefix on se etuliite, joka sun kasvateille tulee, jos haluat. Ja kiitos muuten siitä slickeristä, jonka annoit?

-
- Syvällistä
Mulle saa lahjottaa niin paljon FPP:tä kun jaksaa, säästän tohon SEF hommeliin. Pystyykö rahalla ostaa FPP:itä? Jos, niin miten/mistä?
ID #585799(Viuki)
ID #585799(Viuki)
- Snoe
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Meikäläinenkin tunnuksen tänne teki nyt sitten. Nimimerkkinä Tuhka L. (#765068) ja kasvatusrotuna siperian huskyt. Kennelin nimi on Wishmaster ja kasvattien nimen eteen tungetaan WM's. Tulen tänne kyselemään, mikäli apuja kaipaan... pitäisi nyt vielä napata tuosta ideasta kunnolla ^^''
// Mitä lajia minun pitäisi huskyneiti Kaiulla alkaa harrastamaan, kun tummennetut kohdat ovat int 17, stm 19 ja str 18?
// Mitä lajia minun pitäisi huskyneiti Kaiulla alkaa harrastamaan, kun tummennetut kohdat ovat int 17, stm 19 ja str 18?
-
- Kanada
Snoe kirjoitti:Meikäläinenkin tunnuksen tänne teki nyt sitten. Nimimerkkinä Tuhka L. (#765068) ja kasvatusrotuna siperian huskyt. Kennelin nimi on Wishmaster ja kasvattien nimen eteen tungetaan WM's. Tulen tänne kyselemään, mikäli apuja kaipaan... pitäisi nyt vielä napata tuosta ideasta kunnolla ^^''
Kannattaa pistää kaikki koiran statsit tähän linkkiin http://www.terralights.de/bellos/index.php ja valita tietenkin valikosta myös se laji, mihin rotukuuluu (eli workingiin husky?). Se sitten sanoo mihin kannattaa kouluttaa ja noilta sivuilta näkee myös, että mitkä pannat ja ruuat kannattaa hankkia :3.
- Snoe
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Haa, kiitos 8D
Minä vielä sitä, että miten tuohon Finnish Players of FP - cassoon voi liittyä? X3
Minä vielä sitä, että miten tuohon Finnish Players of FP - cassoon voi liittyä? X3
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Miekin tein eilen itelle ukon tonne, Hasse. Monimutkainen paikka, mutta kyllä mää vielä opin 8D
-
- Ammattimouhoaja
No, oli munkin pakko tehä tunnus x>. Mullekkin vielä aika tuntematon paikka, mutta kyllä tässä oppii. Enkuntaito ku on vähän heikonlainen, ni jos sitte oppis englanitia tässä samalla.
-
Ääh! Miten kisoihin osallistutaan? :)
-
- Höpsö veitikka
^Mee Atlasiin ja sieltä klikkaa pokaalia, valitse laji pudotusvalikosta ja toisesta koiran luokka. Sitten search ja klikkaat niitä linkkejä + siellä alhaalla on tyyliin joku koirasi nimi ja joku linkki, klikkaa sitä.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
^Mulla ei tuu oman koiran nimee siihen. Tulee vaan
Entered In Title Name Breed Enter
None Found.
Entered In Title Name Breed Enter
None Found.
-
- Höpsö veitikka
Oikea laji? Laitappas koirasi linkki ;)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
-
^Koiran ID on 1955242. : D
-
- Toistolla tehoa
Mullakaan ei toi kisoihin ilmottautuminen oikein suju, kyllä siihen se lista tulee mitä kisoja on ja ketkä on imottautunu mutten mä kyllä tuolta mitään nimeä löydä...
-
Oi mää onnistuin nyt. Ongelma oli siinä et koitin ilmottaa pentua kisaamaan :D