vMJY:n uutuuksia! Kertomaan mielipide ja ehdotuksia

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: vMJY:n uutuuksia! Kertomaan mielipide ja ehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Jennan ajatus oli, että sivut saadaan ennen kesäkuuta auki. Jenna jätti vMJY:n joten piti etsiskellä tässä välissä lisäapua. Onneks oon saanut Zellien ja Spyron mukaan tähän joten sivut on aukeemassa jossain vaiheessa. Lupaan yrittää panostaa vMJY:n sivuihin joku päivä ihan kunnolla, niin saadaan auki kesäloman aikana.

Tulospalvelu ei ole poistumassa, koska itse olen tosi vahvasti tulospalvelujen poistamista vastaan.
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

^ Okei.... onko tää 'jossain vaiheessa' ens kuussa vai ens vuonna, noin suurin piirtein? (:

/ Ohops, mä osaan lukea :'D Sorry, mun moka....
// Kompin Lusea, ja on kyllä suoraan sanotusti vittumaista että nää tauot venyy ja venyy ja sit lopulta joskus vuoden päästä etitään uutta ylläpitäjää. Kannattaiskohan siihen pistää vähän vauhtia ja keskittyä tai luovuttaa saman tien homma muille? Eikä kierrellä ja kaarrella ja lupailla ja sit vuoden päästä luovuttaa, kun mitään ei ole saatu aikaiseksi. En halua mollata mitenkään, mutta usein näille vaan käy tällee, ja oon pahoillani jos joku suuttuu/pahoitaa mielensä.
Et hätt noch immer jot jejange.
zerggie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja zerggie »

^
Susityttö kirjoitti:Lupaan yrittää panostaa vMJY:n sivuihin joku päivä ihan kunnolla, niin saadaan auki kesäloman aikana.
:)
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Aamu
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Kuitenkin ihmiset varmasti haluaa kisata mejässä nyt kesälomankin aikana...? Niin, että olisko mitään idistä tai mahista tehä väliaikainen vMJY vaikka websiin valmisulkoasupuolelle? Ja nytkin vMJY:ssä toimii Säännöt -sivu ja ne muutkin, että jos sieltä ne kopioisi ja sitten se väliaikainen vMJY olis valmis. Niin helppoo (?).
It lurks behind you.
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Ei se sivujen aukeaminen ole mistään ulkoasusta kiinni, vaan siitä, että saadaan mm. tulospalvelut, kisakalenterit ja varmaan sivujen kooditkin oikeasti kuntoon. Siinä menee aikaa, jos on huolellinen ja tulospalveluiden päivittämiseen menee ihan saaaaaa... kutisti aikaa.

Nimimerkillä "kolme vuotta VMKL:n ylläpidossa seulomassa satojen kennelten rekistereitä".

Eli mitä jos annatte Susitytön tehdä hommansa rauhassa? Toki noita väliaikaisia liittoja on ja periaatteessa sellainen voisi toimia, jos sen tekisi huolella (tulospalvelut, ym.), mutta väliaikaisen liiton tietojen siirtäminen vakituiseen liittoon on aikaavievää sekin.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Susityttö
Höpsö veitikka

Kiitos Timberwolf.

Teidän kaikkien mieliksi etsin Spyron ja Zellien avustamaan, että liitto saataisiin nopeammin jaloilteen. Sit mulla on ollut nyt muutama koodiongelmakin tässä matkan varrella ja mun kooditaitoni eivät ole mitään maailman mahtavimpia joten niitten setvimisessä on mennyt aikaa. + että mun paras kaverini meidän luokalta kuoli tammikuussa enkä oo päässyt siitä vielä yli jonka takia koko elämä on suoraan sanottuna vituillaan.

Jos te alatte vara-vMJY:tä laittamaan pystyyn, niin muistakaa, että ne Suomen kisat olisi edelleen pannassa, koska se tulospalvelu ei oo kondiksessa ja sit jos kisoja tulee aina vaan lisää joita pitäisi laittaa tulospalveluun = asia lykkääntyy entisestään. Ja jos te sitä varaliittoa haluatte, niin muistattehan pitää ajallaan ne muut tulospalvelut. Tosin voin kertoa, että jos varaliitto on tulossa, niin multa menee loppukin mielenkiinto yrittää kasata tuota tulospalvelua.
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Ei mitään varaliittoja! Ne kuitenkin aina tuppautuu "syrjäyttämään" sen aidon, ja tämä "aito" on kuitenkin pyörinyt ihan hyvin, vaikka viime aikoina onkin ollut hiukan epäaktiivisuutta ja ongelmia. Uskon kuitenkin, että asiaan tulee muutos, kun Susityttö on saanut kaverikseen aktiivista porukkaa ja tod. näk. vMJY on aika pian yhtä aktiivisena kuin ennenkin.
Itse kisaan kyllä mejässä, mutta ei mua ainakaan häiritse 1kk tai 2kk ilman menjää, okei no suomen kisat on ollu harmittavasti "pannassa" jo aika pitkään, mutta eihän sille mitään mahda. Kannatan kyllä tulospalvelun poistamista, mutta ei mulla ole mitään sitä vastaan jos ne jätetään. Itse tiedän kokemuksesta, että tulospalvelujen pitäminen on älyttömän raskasta työtä (nimimerkillä melkein vuoden päivitellyt pajä ja pavi listaa), etenkin kun mejä on ollut aika suosittu ja kisoja tulee paljon, tulokset pitää lisätä nopeasti ja niitä on järjetön määrä.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Zellie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Tosiaan yritetään kaikki mahdollisimman nopeasti saada kuntoon. Mun täytyy henkilökohtaisesti vielä harjoitella hieman ulkoasun vaihtoa, joten mä en tällä hetkellä ole kovinkana paljon avuksi, mutta listojen päivittelyssä osaisin auttaa. Toki tuo tulsopalvelun poistaminenkin on yksi vaihtoehto, mutta me varmaan jutellaan siitä lisää kun pidetään jossain vaiheessa eräänlainen kokous. : )
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Mä hei autan mielelläni noissa koodijutuissa! Lisäilkää vaan meseen (timberwolf at luukku.com), niin voin nakkoa vaikka koko sivuston koodit validiksi, jos tarvii. :) Iteki aikoinaan mejässä kisasin, ni pitää munki auttaa liittoa!
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Zellie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja Zellie »

^ Mä voinkin sut lisäillä. : )
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Susityttö
Höpsö veitikka

Heittelempä tänne kiitoksia ulkopuolisille henkilöille (jotka eivät ole keskittyneet hoputtamiseen ja hoputtamisen sijaan tarjosivat APUA!) eli supermegamahtisuuret kiitokset ovat ansainneet Iivi & Timberwolf. Iivin ansiosta Suomen tulospalvelu on saatu ajantasalle ja Timbe tarjosi apua koodeissa (:

Suomen tulospalvelu on nyt siis ajallaan ja sivut saadaan varmaankin kohta puoliin auki.
Cian
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cian »

En oikein pysynyt kärryillä, että mikä oli lopullinen päätös tuosta kaikkien rotujen kisaoikeudesta? Itse ainakin kannattaisin tätä ja omien tanskandoggieni kanssa olisi kiva päästä lajia harrastamaan. Tämähän on dogeillakin melko yleinen laji IRL.. Kaikkia rotuja en ehkä ottaisi mukaan, mutta ehkä sellaiset joilla on myöskin IRL kisattu lajia ihan kilpailumielessä?
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am
Susityttö
Höpsö veitikka

Tuohon ei ole tullut vielä mitään päätöstä. Jennan kanssa joskus puhuttiin, että järjestettäisiin jokaiseen FCI-ryhmään omat kokeet ja katsottaisiin ketkä ilmottaisivat ja mitä rotuja. Tämä kuitenkin jäi vain ajatuksen asteelle. Pitää katsella sitten, kun saadaan vMJY pyöriin kunnolla, niin noita uudistuksia rotuihin.
Musta ei ainakaan ole selaamaan jokaista rotua lävitse ja selvitteleen, että onko niitten kanssa kuinka paljon kisattu (= mulla ei ole kiinnostusta siihen).

edit // Kiitos, pidän mielessä (:
Cian
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cian »

Susityttö, mä voisin ainakin ilmoittautua innokkaaksi selailemaan noita rotuja jos jossain vaiheessa tulee tälläinen sääntömuutos :)
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am
Shanya
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Mun mielestä ei oo kiva, jos kaikki rodut saa mejässä kisata, mutta ne joilla on IRL-oikeudet, mutta ei vielä URL vois laittaa mukaan listaan (:
Kuva
Vastaa Viestiin