riole kirjoitti:Fanny kirjoitti:A, mutta mulle jäi avoimeksi, että jääkö YVNL toimintaan?
Ei kai me voida yhden uudistuksen takia koko YVNL:ää kaataa?

Eli tälle varmaan tehtäis joku erillinen näyttelyliitto, eikös?.
Eihän tässä nyt YVNL:ää olla mihinkään kaatamassa :'))
(ja juurihan se saatiin kovalla vaivalla pystyyn...) Eikä ole myöskään tarkoitus pystyttää VFCI'lle kilpailevaa järjestöä - se olisikin erittäin turha vaiva, kun meillä on jo hyvin toimivat kisasysteemit. Tässä on siis vain kyse toisenlaisesta tavasta kisata virtuaalikoiranäyttelyissä. Näille AKC:n säännöillä pidettäville näyttelyille on tulossa oma liittonsa, jos sille löytyy tarpeeksi kiinnostusta. Tällä hetkellä tilanne näyttää melko hyvältä, mutta katsellaan, mihin suuntaan tilanne kehittyy. ^^
Juinttu kirjoitti:A, tottakai kiinnostaa! mites vaan sitten kun mulla on tämmösiä rotuja joita löytyy melkein pelkästään vain suomesta?

et miten niiden kisauksen kanssa toimitaan...
Rodut, jotka eivät kuulu AKC:n muihin roturyhmiin, kisaavat automaattisesti Miscellaneous Classissa.
Janina kirjoitti:A ehtona että noi Minnean tekemät säännöt OIKEASTI pelittää, jos meno muuttuu sellaiseksi että aletaan soveltaa noita alkuperäisiä, jää tää hyyppä kyydistä pois.
Sääntöjä voidaan tarvittaessa yksinkertaistaa. ... Voisin itse asiassa miettiä sääntöjen yksinkertaistamista niin, että säännöt eivät ole liian monimutkaiset ymmärtää