Räyhän parsoneita

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Effa
Alkupalat

Re: M: omia kasvatteja eri roduista

Viesti Kirjoittaja Effa »

Teinkin jo Akun sivut: http://www.freewebs.com/gramatian/aku.htm Sano jos jotain huomautettavaa (: Luonteen kirjoitan tässä viikon sisällä viimeistään.
Ota minut mukaan, ota minut mukaan
Jos et sinä sitä tee niin ei kukaan

Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Hienot sivut olet Akulle tehnyt (: Ei minulla mitään pahaa sanaa niistä ole. Luonteella ei ole mitään kiirettä.
Susityttö
Höpsö veitikka

nostelen
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Kemppu »

Minua saattaisi kiinnostaa tuo Maisa, Canicheen (: Koiran kanssa kävisin näyttelyissä, agilityssä, tokossa, BH-kokeen suorittaisin ja koiratanssiin ja flyballiin kunhan kisapaikkoja vähän vapautuu. tosin saatan käydä noissa kahdessa lajissa vähän vähemmän jo heti. Koira pääsisi siis omasta mielestäni suht. kisaavaan kotiin. Kuviksi meinasin tällaisia aprikoosinväristä suloista kääpiövillakoiranartun kuvia. Jos mitekään mahdollista muuttaisin koiran nimeä eli Maisaa, jos se sinulle sopii ? Eli koiran uudeksi nimeksi tulisi Natja + väri tietysti vaihtuisi tuoksi aprikoosiksi. jos vielä jotain kysyttävää, mielellään kerron :> toivottavasti kyseinen koira meille pääsisi
-Roba
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Roba »

Minua kiinnostaisi todella paljon tuo dobberiuros Jäbä. Tuntu sopivalta jalostukseen ja kisakaveriksi.

Jäbälle tämä koti olisi kyllä viimeinen. Kisoissa tullaan käymään aina silloin tällöin, ja kuulumisista saisit kuulla useastikin. Jos ja kun sopivat kuvat löytyy, mätsäreissä varmasti käytäisiin, ainakin aluksi. Jalostukseenkin poikaa tultaisiin käyttämään jos sopiva neitonen hälle löytyy. Itselläni on jo yksi doberman narttu, sekä shelttiuros kennelissäni, joka vasta tekee tuloaan. Koiramäärä tulee pysymään pienenä, enintään 5 yksilöä. Tietenkin sinne tämmöinen yksi menestyjä varmasti mahtuisi.

Kennelini ympäristöön kuuluu monia lenkkireittejä ja koirapuistoa sekä metsiä ja muutenkin juoksutusalueita. Hihnatta koirat saavat juosta joka päivä. Lisää voit lukea sivuiltani :) (vielä vähän kesken, mutta teen joka päivä jotain lisää :>)

http://www.freewebs.com/noblee

Sivut saisit niin pian kuin mahdollista, sillä on nyt teko päällä. Kiva jos sopii :)
Ja kaikki tämä ilman rommin pisaraakaan!

Saisiko olla pieni puraisu?

Epäaktiivisuutta ilmassa, anteeksi kaikille ):
Susityttö
Höpsö veitikka

enppu, Maisalle olis ihan unelma paikka tuo Caniche (: Todella mielelläni tytön antaisin sinulle, tunnut hyvältä omistajalta Maisalle. Tottakai kutsumanimen saa vaihtaa! Voi vaan olla, että mulla menee hetken mieltää Maisa Natjaksi. Kuvassa on minun mielestäni nätti koira vaikka en villakoirista mitään ymmärräkkään XD

-Roba, mielelläni Jäbän antaisin sinulle (: Tunnut hyvälle omistajalle ja se olisi hienoa, jos tämä koti voisi todella olla Jäbän viimeinen.

Sivuja sitten kuukauden sisällä molemmilta ja jos kuukaudessa ei onnaa, voi saada lisä aikaa.
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa

voi kun kiva (: eipäs muuta kun heti sivujen kimppuun, tietysti itse saat kutsua natjaa maisaksi, mutta minulle se on natja ;) kuulumisia kerron tietysti, erityisesti jos koira on saavuttanut jotain valionarvoja tms. mutta kerran kuukaudessa (?) noin. sulle aina kertoisin vähän miten maisanatjalla tuolla canichessa on lähtenyt kulkemaan tms. eikös tämä näin ollut, että kuulumisia n. kerran kuussa? :d ja noita nly-tuloksiahan en laita sen takia kalenteriin, koska vaihdan kuvat, ja nuo tuloksen on tullut eri kuvilla (:

//sivuthan syntyivätkin jo nopeammin kuin kuvittelin ;) tästä varmaan jo löydätkin natjan, mutta on sillä tämä omakin sivunsa tietysti, ja canichen "etusivulta" pääsee siis myös natjan sivulle (: joo, oon vähän monimutkanen selittäjä.
Susityttö
Höpsö veitikka

Kuulumiset kerran kuussa on suositus. En keneltäkään ole ottanut koiraa pois jos joka kuukausi ei ole kuulumisia tullut. (: Eli jos jotain tapahtuu, tykkäisin kovasti kuulla siitä. Natjalla on hyvät sivut. Ex-omistajaa en ole minä vaan khadya (täällä damaa) mutta tuota ex-omistajaa ei ole pakko laittaa.
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa

okei, otan ton ex-omistajan kokonaan pois ;d koitan laittaa kuulumisia kerran kuussa, mutta luulempa että en aina ehdi tai muista tms. mutta kisautuksen taidan aloittaa heti ;)
Susityttö
Höpsö veitikka

Kertoile aina silloin tällöin kun muistat&kerkiät (: Aloittakaa vain, yritän tiirailla aina välillä miten teillä on mennyt kisoissa.
-Roba
Epätoivoinen katse
Viesti:

Ihanaa saada Jäbä meille. Noista kokeista en paljon ymmärrä, mutta opin koko ajan :) Jäbälle otan itse kuvat (jos löytyy). Olen huomisissa mätsäreihin kai menossa, riippuu vanhemmista. Kattellaan sitten. Silloin sivutkin teen :>

-Roba
Epätoivoinen katse
Viesti:

Kuvat vielä hakusessa, kun en päässyt mätsäriin >:|

Sivut tässä: http://www.freewebs.com/noblekoiratt/noblekoi3.htm

Lisään noi linkitetyt jutut kisakalenterriin? Laitetaanko toi BH vai mikä ny oli nimen eteen? Mitä se tarkottaa?

Merkataanko Jäbän nimi nyt et BH vvvp-07 Jääkyyneleen Sä Et Jättää Saa....?

Susityttö
Höpsö veitikka

Jäbän nimen eteen laitetaan vain BH, tuosta vepestä ei ole mitään titteliä tullut (: Lisää vain ne linkitetyt kisat kisakalenteriin.

Kuvilla ei ole mikään kiire. Hyvän luonteen olet rustannut ja muutenkin kivat sivut. Ex-omistajaa ei tarvitse laittaa koska Jäbä on ollut ns. "hoidossa" tuolla Teräshampaassa. Jos kasvattaja kohtaan viitsi laittaa Veera, Jääkyynel ja niinkuin hienosti olet tehnytkin, Jääkyynel linkitettynä (:
-Roba
Epätoivoinen katse
Viesti:

Selvä. BH Jääkyyneleen Sä Et Jättää Saa. :>

Poistin exin ja laitoin Veeran kasvattajaksi. Freewebsissä ei oo sähköpostilinkki ominaisuutta, joten sitä en voinut laittaa. HTML-koodissa tulee taas sellanen ihme kuva, eikä toimi. En sit linkittäny tota Veeraa :)

Susityttö
Höpsö veitikka

easyllä pystyy linkittään sähköpostejakin (: mutta ei tarvitse linkitellä Veera. Kysele vain jos tulee kysyttävää, minulle voi laitella yv'tä tai sähköpostia niin yritän parhaani mukaan vastailla.
Vastaa Viestiin