Kenneleitä jotka ottavat yksityisiä?
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Re: Kenneleitä jotka ottavat yksityisiä?
hevoset.comissa yksityisten ottaminen on tosi tuttua mutta täällä en ole törmännyt yhteenkään. jotenkin hevoset ymmärtää että jos omasta tontista ei löydy tallia niin johonkin muuhun talliin sitten. koirille en kyllä keksi syytä miksi ne yksityisiksi menisivät muuta kun yksityiseksi tai sijoitukseen. :'D kivahan näitä olisi nähdä mutta mutta ei se minulle kovin tärkeää ole.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Shady
- Taikuri
Pakko minunkin on tämä turha kommettini tänne änkeä : D
En itsekkään näitä oikein ole ikinä ymmärtänyt, että on "yksityisiä koiria" jotka tungetaan toisten kenneleihin. Näihin en tosin ole edes törmännyt muistaakseni koskaan tai sitten on jäänyt huomiotta : D Jos ajattelen omalle kohdalleni tilannetta, että ei olisi kenneliä, mutta ottaisin vain yhden tai kaksi virtuaalikoiraa niin ennemmin niille vain tekisin jonkin oman sivun ja kisauttaisin, kuin änkisin toisten kenneleihin niitä : ) Ei jotenkin sovi mun päähän toi ajatus.. : / Mutta, mutta... Jokainen tavallaan : ))
En itsekkään näitä oikein ole ikinä ymmärtänyt, että on "yksityisiä koiria" jotka tungetaan toisten kenneleihin. Näihin en tosin ole edes törmännyt muistaakseni koskaan tai sitten on jäänyt huomiotta : D Jos ajattelen omalle kohdalleni tilannetta, että ei olisi kenneliä, mutta ottaisin vain yhden tai kaksi virtuaalikoiraa niin ennemmin niille vain tekisin jonkin oman sivun ja kisauttaisin, kuin änkisin toisten kenneleihin niitä : ) Ei jotenkin sovi mun päähän toi ajatus.. : / Mutta, mutta... Jokainen tavallaan : ))
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
-
noel
- Lassien tassuhiki
Ehkä koiramaailmassa tuo yksityistoiminta on vaihdettu sijoituskoiratoimintaan?
Yksityistoiminnalla ei ole kyllä kauheasti koiramaailmassa tarvetta. Enpä itse ainakaan ole nähnyt vielä yhtäkään virtuaalikenneliä, joka ottaisi laumansa sekaan vielä yksityisiäkin! Eikä minun mielestäni ole mikään kamalan hyvä idea.. Kyllä nämä yksityistoimintajutut sopisivat paljon paljon paremmin hevospuolelle :>.
Yksityistoiminnalla ei ole kyllä kauheasti koiramaailmassa tarvetta. Enpä itse ainakaan ole nähnyt vielä yhtäkään virtuaalikenneliä, joka ottaisi laumansa sekaan vielä yksityisiäkin! Eikä minun mielestäni ole mikään kamalan hyvä idea.. Kyllä nämä yksityistoimintajutut sopisivat paljon paljon paremmin hevospuolelle :>.
-
Riina
- Alkupalat
Minusta on hieman tyhmää, jtn yksityisiä koiria, jotka majailevat eri kennelissä. Hevosillahan tämän ymmärtää, koska ne ovat niin isoja eläimiä ja vievät paljon tilaa eikä sinne esimerkiksi rivitalon pikku pihapläntille mitään tallia + aitausta + kenttää aleta rakentelemaan - tai ihan missä nyt asuukin. Koirat taas voivat olla ihan sisällä - olipa talo kerrostalo, rivitalo, luhtitalo tai omakotitalo. 8)
-
Marcia
- Höpsö veitikka
^Niin, jos kerran sivut on itellään niin miksei tekaise etusivulle vain lyhyen tekstin "tässä ovat muutamat yksityiset koirakkoni" ja linkit viereen. hoituu helpommin.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Illi.
- Alkupalat
Mulla olis yks yksityiskennel mine otetaan yksityisiä: http://www.freewebs.com/kisakoirat07/index.htm :D
-
Illi.
- Alkupalat
Insight ottais vastaan yksitysisäkin. :) http://www.freewebs.com/kisakoirat07/index.htm
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Haovc ottaa yksityisiä, ja meillä olikin asukkina Snoen bordercollie.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Hucca
- Ei riitä.
Oliko asia niin, että ketjun aloittaja ei halua tehdä omia sivuja, vaan haluaa koiransa jonkun muun kenneliin. Itse ainakin tekisin vaikka sitten niille kahdelle koiralle yksityissivut :D En muutenkaan tajua miksi joku haluaa koiransa jonkun muun kenneliin, mielestäni siinä ei ole yhtään mitään järkeä. Mutta hei jokainen taaplaa tyylillään 
Red Bull - antaa siivet