LUKKOON!
- Kendra
- Höpsö veitikka
Re: M: 2 ak, 1 ivk, 3 slk, ws, 2 hw, bpg
Kelpielle ja weimarille edes koti?
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
kirby
- Höpsö veitikka
Mun täytyy vielä miettiä tota weimaria. kiinnostais kyllä, katselen vähän että saanko kuvalupia ym. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- Kendra
- Höpsö veitikka
Voithan sie kysyä Blue Eyes Weimaranerseilta, kun ilmeisesti minä en tule käyttämään niitä kuvia enää eikä ilmeisesti kenelläkään ole lupia sinne :D
Mutta mieti mieti ;)
Mutta mieti mieti ;)
-
kirby
- Höpsö veitikka
No joo, mä olen vähän miettinyt samaa, sais Merri ainakin jatkaa vanhoilla kuvillaan :) Olen kuitenkin aika sillä kannalla että voisin tyttösen ottaa, hienohan tuo kaikinpuolin on ja weimarille olis paikka vapaana.
No jos tämä tyttö sit lähtis mun mukaan Scarletsiin?
No jos tämä tyttö sit lähtis mun mukaan Scarletsiin?
vuoden kadehdituin 2012
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Kuinka kauan pitää odottaa, että näkee onko yhtään mieleisiä koiria? Otsikossa lukee 3 slk, eikä sivuilla siitä sanota loppujen lopuksi mitään.Kendra kirjoitti:Suomenlapinkoirat tulevat myöhemmin.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Kendra
- Höpsö veitikka
Irkkulikka saa Merrin. Sivuja viikossa ja kuulumisia olisi kiva kuulla ;)
Viivi Magischmeer Bovennatuurlijk Magischmeer Donder ja on vielä yksi kasvattipalautuskin.
Magischmeer Vreselijk Kreet MYYTY!
Viivi Magischmeer Bovennatuurlijk Magischmeer Donder ja on vielä yksi kasvattipalautuskin.
Magischmeer Vreselijk Kreet MYYTY!
-
kirby
- Höpsö veitikka
Joo totta kai! ;)
vuoden kadehdituin 2012
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mites tää mun kasvatti Gendarme's Citronnier?
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
- Kendra
- Höpsö veitikka
Nero on Ice Q'sissa.
/ Ohoh. No, ei tuolla isovilliksellä ole paljoa kisatuloksia.
/ Ohoh. No, ei tuolla isovilliksellä ole paljoa kisatuloksia.
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
(: Hyvä tietää.
//Rupesin tässä kattelemaan tota sun isovillaa, ja huomasin että siinähän on kuvissa sama koira kuin mun isovillan Cleveria's Eemilin kuvissa :D
//Rupesin tässä kattelemaan tota sun isovillaa, ja huomasin että siinähän on kuvissa sama koira kuin mun isovillan Cleveria's Eemilin kuvissa :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
-
neean
- Nostaa rautaa
mmooi =)
Mä voisin olla kiinnostunut ostamaan tuon sun kasvatin Mirkun, mutta en oo vielä ihan varma ... Oon pitänyt jo jonkin aikaa taukoa, tai oikeestaan mun piti lopettaa virtuaalitouhut kokonaan, mutta nyt 4-3 kuukauden jälkeen alan vähän innostua. Aattelin, että alussa otan vaan 1-2 koiraa ja kisailen niillä sillon kun jaksan, että siitä ei tuu 'stressiä' niinku viimeksi (:
Olen perustamassa weimarinseisojia kasvattavaa kenneliä, mutta en ole siitäkään ihan varma vielä. Mitään sivuja ei ole, eikä edes nimeä, mutta yksi weimari mulla jo on. (katso tänne) Tollaset sivut Mirkku sais, ainakin väliaikasesti, ennen kuin teen ne kennelin sivut, ja jos teen.
Jos olis mahdollista, niin vaihtaisin ton kutsumanimen jokskin muuks, ilmottelisin sitte enemmän. En oikein tykkää tosta Mirkusta : D
Mulla oli paljon koiria, joilla oli paaljon kisatuloksia ja meriittejä, mut oon poistanut melkein kaikkien sivut, mutta tässä olis muutama kisanäyttö: 1, 2, 3
Kisaisin tytön kanssa kanakoirakokeissa, mejässä, agilityssä, tokossa ja näyttelyissä. BH tultaisiin suorittamaan myös. Olisin kiinnostunut kisaamaan palveluskoiralajeja, mutta harmi kun rotu ei sitä salli ):
Uskon, että Mirkku pääsisi hyvään kotiin, vaikka ei se kaikista aktiivisin olisikaan.
Mä voisin olla kiinnostunut ostamaan tuon sun kasvatin Mirkun, mutta en oo vielä ihan varma ... Oon pitänyt jo jonkin aikaa taukoa, tai oikeestaan mun piti lopettaa virtuaalitouhut kokonaan, mutta nyt 4-3 kuukauden jälkeen alan vähän innostua. Aattelin, että alussa otan vaan 1-2 koiraa ja kisailen niillä sillon kun jaksan, että siitä ei tuu 'stressiä' niinku viimeksi (:
Olen perustamassa weimarinseisojia kasvattavaa kenneliä, mutta en ole siitäkään ihan varma vielä. Mitään sivuja ei ole, eikä edes nimeä, mutta yksi weimari mulla jo on. (katso tänne) Tollaset sivut Mirkku sais, ainakin väliaikasesti, ennen kuin teen ne kennelin sivut, ja jos teen.
Jos olis mahdollista, niin vaihtaisin ton kutsumanimen jokskin muuks, ilmottelisin sitte enemmän. En oikein tykkää tosta Mirkusta : D
Mulla oli paljon koiria, joilla oli paaljon kisatuloksia ja meriittejä, mut oon poistanut melkein kaikkien sivut, mutta tässä olis muutama kisanäyttö: 1, 2, 3
Kisaisin tytön kanssa kanakoirakokeissa, mejässä, agilityssä, tokossa ja näyttelyissä. BH tultaisiin suorittamaan myös. Olisin kiinnostunut kisaamaan palveluskoiralajeja, mutta harmi kun rotu ei sitä salli ):
Uskon, että Mirkku pääsisi hyvään kotiin, vaikka ei se kaikista aktiivisin olisikaan.
- Kendra
- Höpsö veitikka
Kyllä mie voin sulle Mirkun myydä. Nimen saa tosiaan vaihtaa eikä sen kisautuksen niin huiman aktiivista tarvitse olla, kunhan koiralla edes joskus käytäisiin kisaamassa. Kyllä mie luotan siuhun.
Eli jos sie päätät ostaa, niin sivuja viikon kuluessa ja kuulumisiakin olisi kiva tietää.
Eli jos sie päätät ostaa, niin sivuja viikon kuluessa ja kuulumisiakin olisi kiva tietää.
-
kirby
- Höpsö veitikka
Mulla saattaa venyä noiden sivujen kanssa, odottelen just kuvalupia :)
vuoden kadehdituin 2012
-
neean
- Nostaa rautaa
Mulla on vähän sama juttu ku irkkulikalla, mut koitan saada sivut tehtyä viikossa. Kuvalupia rupeen kyselemään jossakin vaiheessa (: Nii ja kutsumanimeks oon päättäny antaa Iikka =)
// sainkin tehtyä ne jo nyt =) IIKKA
tosin kuvat ja luonne puuttuu vielä ...
// sainkin tehtyä ne jo nyt =) IIKKA
tosin kuvat ja luonne puuttuu vielä ...
- Noemie
- Syvällistä
Olisin kiinnostunut Harmaahännän Oliko Se Niin Vaikeaa? Eli Sedistä. Kisanäyttöä?
I summer! classic, but so true.