Tietysti siitä olis hyötyä jo aloitusviestissäKettu kirjoitti:^
http://dober.webs.com/kv.htm
Piikkilangan KV - aikaistettu VIP, tuloksia, TUOMARIT HOI!
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
Re: Piikkilangan KV 04.06
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
- sopuli
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Moi, tullut ilmoitettua koira väärään luokkaan eli... Siis FCI 9 ryhmän shih tzu Sivukaistan Doora on ilmoitettu vahingossa PEKiin, voisiko sen vaihtaa AVOon? (':
You're automatic
And your voice is electric
Why do I still believe?
Tuulihuilun virtuaalikennel
Why do I still believe?
-
Svea
- Kanada
- Viesti:
Mä voisin tuomaroida FCI 1:stä australianpaimenkoirat, bouvierit ja etelävenäjänpaimenkoirat, mikäli niille ei ole löytynyt vielä tuomaria.
-
tellu.
- Analysaattori
Aika hyvin olet saanut tuomareita kasaan. Monissa tammi -helmikuun KV -näyttelyissä ole vieläkään kaikissa. Miksi näyttely muuten vasta kesäkuussa ?? Ja sittenkin VIPIn ja itse näyttelypäivän ero 3. päivä ... ^
edit // enhän minä mitenkään valittanut. Ihmettelin vain.
LOPETTANUT!!
- jannu
- Kanada
^Sillä ei ole mitään väliä milloin viimeinen osallistumispäivämäärä on, ja onko paljon niiden päivien välillä aikaa. Turhaa valittamista, kaikki ei voi tapahtua silmän räpäyksessä.
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^^
No ehkä siks, että on kaikilla ja mahdollisimman monella aikaa ilmoittautua? Eiks se oo ihan jokaisen oma asia päättää milloin näyttelynsä pitää ja millä VIPin ja PVM:n välillä. Ei aina tarttis ajatella itteään ja sitä, että sais tulokset nopeasti just omille koirille. (;
No ehkä siks, että on kaikilla ja mahdollisimman monella aikaa ilmoittautua? Eiks se oo ihan jokaisen oma asia päättää milloin näyttelynsä pitää ja millä VIPin ja PVM:n välillä. Ei aina tarttis ajatella itteään ja sitä, että sais tulokset nopeasti just omille koirille. (;
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Millis
- Le-ppä-ker-ttu
Uusi kutsunosoite ensimmäisessä viestissä nytten. Ja kiva jos voit tuomaroida jotakin lisää, katselen siten lähempänä VIP:iä saanko kaikkia tuomareita ja otan yhteyttä sähköpostiisi.Pehko kirjoitti:^
Oon ehkä tosi laiska, mutta voisko sen saada linkkinä tonne vanhalle sivulle? :D Ärsyttävää kopsata sitä aina erikseen tekstikenttään.
Mä voin muuten ottaa sit lisää rotuja jos joillekki ei meinaa löytyä tuomaria!
En ole vielä lisännyt osallistumistasi, joten kannattaa pistää tämä mailiin että muistan sitten varmasti vaihtaa sen 8>sopuli kirjoitti:Moi, tullut ilmoitettua koira väärään luokkaan eli... Siis FCI 9 ryhmän shih tzu Sivukaistan Doora on ilmoitettu vahingossa PEKiin, voisiko sen vaihtaa AVOon? (':
Kiva juttu, lisäilen sinut tuomariksi ^^Svea kirjoitti:Mä voisin tuomaroida FCI 1:stä australianpaimenkoirat, bouvierit ja etelävenäjänpaimenkoirat, mikäli niille ei ole löytynyt vielä tuomaria.
Näyttely on kesäkuussa siksi, että minulla on juuri paljon sitä aikaa lisäillä osallistujia ja etsiä noita tuomareita (koska tiedän että niitä on joskus todella vaikea saada). Ja kuten monet muut tässä totesivatkin, tuskin sillä on mitään väliä kuinka pitkä väli VIP:llä ja PVM:llä on? : D Tulokset eivät kuitenkaan koskaan tule näyttelyihin ajallaan ^^Lalina kirjoitti:Aika hyvin olet saanut tuomareita kasaan. Monissa tammi -helmikuun KV -näyttelyissä ole vieläkään kaikissa. Miksi näyttely muuten vasta kesäkuussa ?? Ja sittenkin VIPIn ja itse näyttelypäivän ero 3. päivä ... ^
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
Olen muistaakseni laittanut ilmoittautumisen, mutta nettiyhteys alkoi pätkimään(kuten normaalisti aina kun yritän ilmoittautua johonkin...), joten kyselisin, että onko sulle tullut valmistusvirhe[at]luukku comista ilmoittautumista? Pääosin shelttejä, yks nahka, salukeita ja farkku.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
- sopuli
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Itseasiassa olet kyllä lisännyt. :'DEn ole vielä lisännyt osallistumistasi, joten kannattaa pistää tämä mailiin että muistan sitten varmasti vaihtaa sen 8>sopuli kirjoitti:Moi, tullut ilmoitettua koira väärään luokkaan eli... Siis FCI 9 ryhmän shih tzu Sivukaistan Doora on ilmoitettu vahingossa PEKiin, voisiko sen vaihtaa AVOon? (':
You're automatic
Why do I still believe?
Why do I still believe?
-
Coma
- Ammattimouhoaja
Sä oot ilmeisesti vahingossa pistäny mun kaksi novascotiannoutajaa, Helmineidon Arvelluttava Askel ja Glamoure's Punainen Lokakuu, väärän luokkaan, nyt ne majailevat AVOssa, vaikka ilmoitin ne NUOhon. Eli voisitko siirtää ne oikeisiin luokkiin :)
-
Millis
- Le-ppä-ker-ttu
^
Jos ei koirasi osallistujalistasta löydy niin sitten ei ole tullut perille. Mailissa ei ainakaan näy enkä muista lisättyjen osoitteita ^^Jigsaw kirjoitti:Olen muistaakseni laittanut ilmoittautumisen, mutta nettiyhteys alkoi pätkimään(kuten normaalisti aina kun yritän ilmoittautua johonkin...), joten kyselisin, että onko sulle tullut valmistusvirhe[at]luukku comista ilmoittautumista? Pääosin shelttejä, yks nahka, salukeita ja farkku.
Niin NYT olen, mutta kun tuota viestiä kirjoitin niin en ainakaan Ctrl+F toiminnolla silloin löytänyt koiraasi. Nyt kuitekin oikeassa luokassa ^^sopuli kirjoitti:Itseasiassa olet kyllä lisännyt. :'DEn ole vielä lisännyt osallistumistasi, joten kannattaa pistää tämä mailiin että muistan sitten varmasti vaihtaa sen 8>sopuli kirjoitti:Moi, tullut ilmoitettua koira väärään luokkaan eli... Siis FCI 9 ryhmän shih tzu Sivukaistan Doora on ilmoitettu vahingossa PEKiin, voisiko sen vaihtaa AVOon? (':
Korjattu.Petuh kirjoitti:Sä oot ilmeisesti vahingossa pistäny mun kaksi novascotiannoutajaa, Helmineidon Arvelluttava Askel ja Glamoure's Punainen Lokakuu, väärän luokkaan, nyt ne majailevat AVOssa, vaikka ilmoitin ne NUOhon. Eli voisitko siirtää ne oikeisiin luokkiin :)
- mio
- Floodari
mä lähetän mun koirien osallistumiset uudestaan, niistä puuttuu näköjään kaikista osoitteesta toi http://, vaikka kopsasin suoraan yhestä toisesta viestistä. :s
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
-
Millis
- Le-ppä-ker-ttu
-
Millis
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Piikkilangan KV - aikaistettu VIP, tuloksia, TUOMARIT HOI!
Noniin ja uppaus.
-
Olivia
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Re: Piikkilangan KV - aikaistettu VIP, tuloksia, TUOMARIT HOI!
Voi ei, meinasin juuri eilen ilmoitta vielä yhden koirani näihin, mutta en sitten kerennyt ja se jäi tähän päivään,
mutta VIPpiä aikaistettiin :( Kerkeenkö enää ilmoittaa yhtä koiraani näihin ?
mutta VIPpiä aikaistettiin :( Kerkeenkö enää ilmoittaa yhtä koiraani näihin ?