Virtuaaliset lelukoirakennelit

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Ilona
Le-ppä-ker-ttu

Re: Virtuaaliset lelukoirakennelit

Viesti Kirjoittaja Ilona »

^Hihi (: Mullaki on varmaan sata pehmoleluu, joskus pienempänä niitä keräilin.. Puolet oon laittanu johonki varastoon, mut huone kuitenki ihan täynnä niitä :D
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Mäkin muistan kun viime vuonna kuvailin noita lelukoiria, että saisi jonkun kennelin pystyyn.. Siihen se sitten jäi. Olisi kyllä kiva joskus omistaa oma lelukoira ja kisata sen kanssa. Noita koirapehmoja mullahan on akita, skottalanninterrieri, 2 shih tzua.. Eipä tainut olla muuta. Mutta kiva kuulla, että lelukoirista on vielä kiinnostusta ja niitä löytyy. Jos jotain liittoa joskus väsätään, yhden tai kahden pehmokoiran voimin mukaan voisin tulla. ;D
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

--
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Feiwen
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Feiwen »

Multa löytyy jostakin kaappien kätköistä kolme tuollaista Scleich -koiraa. Siitä on aikaa, kun olen ne ostanut, silloin tietämättä yhtään, että ne olis jotenkin hienoja keräilykohteita. Katoin vaan jossain Muksumassissa, että ompas hieno, taidampa ostaa ja sitte näytän kavereille ja sitte me leikitään ja on taas niin hauskaa. : D Yksi on ainakin karkeakarvainen mäyräkoira, muusta kahdesta isommasta ei ole mitään tietoa.
Manu
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Manu »

Itselläni on kaksi kania, ruskeamusta ja mustavalkoinen :D

Yksi kavereistani kerää noita. Siis ihan kerää, se omistaa suurinpiirtein kaikki, mutta ei leiki niillä *koristekamaa* >8))
kun menit sijoiltasi onnesta, sinä kerroit, että se tuntui siltä
kuin kaikki nivelet ois naksahtaneet aina leukaa myöten pois paikoiltaan
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miira »

Mä taisin nähdä noita schleich kopioita Toys 'R' Usissa (miten kirjotetaankaan) kun eilen käytiin kattomassa sieltä noita scheleicheja. Ne oli kauheen rumia ja eläinten päät kummallisen mallisia. Meinasin ostaa, mutta ei ne oikein näytteny kivoilta, nii.. :D sieltä lelukaupasta olisin voinut ostaa vaikka mitä muutakin. Tyydyttiin äidin kanssa kuitenkin vaan nukkekoti esitteisiin ja playmobile lehteen. Nyt noita playmobilejakin myydään kun normaalia tavaraa. Kyllä harmittaa, kun siellä oli ne kaikki tallit ja koirat, mitä olisin sillon pari vuotta sitten halunnu.

Mulla noita schleicheja on laatikollinen siltä ajalta, kun kaverin kanssa keräiltiin niitä ja leikittiin sitten. Nykyään varon, että niihin ei tuu kolhuja. Vaihdoin ne vähän isompaan laatikkoon jonkin aikaa sitten. Nyt oon taas alkanut noita hevosia ja sotaratsuja haalia. Mun vanhin schleich taitaa olla sellanen husky vuodelta 1995.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Viuki
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Husky! Ohhoh, se vanha.. Multa löytyy se uusin huskyperhe. Kreikasta ostin beaglen, arabitamman, leikkivän koiranpennun(ei myydä enää Suomessa) ja istuvan mangustin.
Nilla
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Nilla »

Enpäs ole tälläisestä kuullutkaan, vaikuttaa aika mielenkiintoiselta :)
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Mullakin oli joskus kauhea villitys ostaa Sleichejä, mutta sitten se jäi kalliin hinnantakia, vaikka minulla yksi sleichi onkin.
Rotu tuskin yllättää ketään; saksanpaimenkoirien suurimpana fanittajana saksanpaimenkoira XD
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Noemie
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Noemie »

Minulla on ihan kamalasti kaikkia lelukoiria ;D Nykyään kylläkään ne eivät ole enää kovasti "esillä", ne ovat suurimmaksi osaksi laatikoissa. Yksi Schleich minulla on joskin se on hevonen (hehee, oikein koira-aiheista). Muutenkin olen huomannut, että on vielä virtuaalisia leluhoitoloita, kun jonkin aikaa sitten selailin nettiä ja huomasin yhden hyvän virtuaalisen leluhoitolan (tai lelukoirakennel). Mutta siinä oli hyvät ja tekstit, osoitetta en muista.
I summer! classic, but so true.
June

Viesti Kirjoittaja June »

Moi.

Minusta lelukoirakennelit ovat ihan kivoja ideoita, jotain erillaista. Itse en ole kyllä lelukoirakenneleihin paljon törmännyt, mutta kuulostavat aika hauskoilta. Saatan pyytää lelukoiraa hoitsuksenikin, hmm.. Niin, ehkä.

Lelukoirakenneliin olisi varmaan kiva tehdä koiria. Lelukoiria, tsihih. Ottaisi vain omalla kamerallaan kuvia omista koiraleluistaan, minulla niitä on pataljoona. Hihhah. Juhuu. Olen sekoamassa, nyt tulee tätä tekstiä vaikka kuinka, yleensä pitää pakertaa tekstin kanssa päivätolkulla.

Lelukoirakennel Mahtavan. Siinäpä nimi. Mutta ehkei minusta ole lelukoirakennelien tekemiseen, en minä osaa. Jätän itseni kumminkin tänne ihan tavallisiin kenneleihin, vaikka lelujuttu kuulostaakin kiinnostavalta ja mielenkiintoiselta.

Hohoohooo. (:
Sonjuska
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Sonjuska »

Saitte mut oikeen innostumaan! Kuullostaa hauskalta puuhalta. (lapsellinen kuin olen, hehheh o__O) Aloin heti suunnitteleen pehmoilleni sivuja. x__X Ja miiää voisin sen yhdistyksenkin perustaa, jossei sellaista oo. hehheh.
*haaveilee*
Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

puol ot// törmäsin joskus sellaiseen kenneliin, että omistaja oli print screenillä ottanu simsissä koiristaan kuvia :D Ihan mielenkiintoiselta vaikutti, ja joskus aikoja sitten kokeilin totakin, mutta alkoi tympäsemään kun ei ollut mitään näyttelyitä eikä noita sims koirien omistajia löytynyt mistään :/
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
sigma
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja sigma »

Hih, mie keräilen schleich koiria. Vasta 8. >___< Mutta täällä kun noita kauppoja ei oo...
Odea
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Odea »

^ Jep, toi on ihan saletisti vanhaenglanninlammaskoira, nimittäin itellänikin on joskus ollut tuommoinen. :)
Vastaa Viestiin