Phöymereinians! KUKKA!!
-
- Ei riitä.
Re: Phöymereinians!
Anteeksi kauheasti että on kestänyt! Kiirettä ei kuitenkaan onneksi edelleen ole.
Nimien suhteen oli kauheat tuskat kun en keksinyt mitään. Lopulta päädyin Lenny Kravitzin tuotantoon. Etusivulla on vaihtoehdot. Jos mikään niistä ei miellytä niin voitte ehdotella eri biisejä samalta artistilta, mut Kravitzia kiitos!
Nimien suhteen oli kauheat tuskat kun en keksinyt mitään. Lopulta päädyin Lenny Kravitzin tuotantoon. Etusivulla on vaihtoehdot. Jos mikään niistä ei miellytä niin voitte ehdotella eri biisejä samalta artistilta, mut Kravitzia kiitos!
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mulle nimeksi Let's Get High. Edittaan sivut tähän samaan viestiin kotvan kuluttua. :)
// Dodiin, tässäpä sivut ->
http://www.geocities.com/k_filyra/Mordor.html
// Dodiin, tässäpä sivut ->
http://www.geocities.com/k_filyra/Mordor.html
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Mulle Starmakes Stillness Of Heart. Yritän tehdä sivut viikonlopun aikana. :--)
You were born an original. Don't die a copy
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
-
- Ei riitä.
Re: Phöymereinians! NIMET!
Hienoa, kiitos Erokselle sivuista!
Deadline ois sitten se 27. pvä. Henji ja Elina vielä valitsemaan nimet :)
Deadline ois sitten se 27. pvä. Henji ja Elina vielä valitsemaan nimet :)
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mulle All I Ever Wanted. :D
Sivuja yritän tänään. :-)
// Starmaker All I Ever Wanted esittäytyy! :D Suvusta sivulle tulossa lisää tekstiä, nyt en kerkeä. :S
Sivuja yritän tänään. :-)
// Starmaker All I Ever Wanted esittäytyy! :D Suvusta sivulle tulossa lisää tekstiä, nyt en kerkeä. :S
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Starmaker Stillness Of Heart "Hani".
You were born an original. Don't die a copy
-
- Ei riitä.
Kiitos Henji ja esdu, tosi upeat sivut! :)
esdu muuten, se on sitten Stillness! Säkin sait luvat Star-Ginteristä? Mullakin on sieltä luvat, mutta eiköhän me pystytä noista sopimaan.
esdu muuten, se on sitten Stillness! Säkin sait luvat Star-Ginteristä? Mullakin on sieltä luvat, mutta eiköhän me pystytä noista sopimaan.
-
- Analysaattori
- Viesti:
Fields of Joy mulle ja sivut tekasen heti kun seuraavan kerran ehdin koneen ääreen! :> Viikonloppuna ehkä viimeistäänki, aikasemminki mahdollisesti.
//Joyn sivut. Ja sukutaulua täytellessä huomasin, että joltisenkin verran sisäsiittoisuutta tässä pentueessa ilmenee, kun isän ja emän puolelta löytyy kolmannesta polvesta tuo Spitrin's Snick Alin, ainaki minun tietojen mukaan.
//Joyn sivut. Ja sukutaulua täytellessä huomasin, että joltisenkin verran sisäsiittoisuutta tässä pentueessa ilmenee, kun isän ja emän puolelta löytyy kolmannesta polvesta tuo Spitrin's Snick Alin, ainaki minun tietojen mukaan.

Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
-
- Ei riitä.
Kiitos sivuista! :)
Sisäsiittoisuutta on vähän, kyllä, mutta ei niin paha prosentti kuin mitä voisi (mikäli muistat ketä aluksi pyysin isäksi)
Sisäsiittoisuutta on vähän, kyllä, mutta ei niin paha prosentti kuin mitä voisi (mikäli muistat ketä aluksi pyysin isäksi)

- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ei että tykkään tuon Joyn kuvista. Aivan ihastuttava koira mun silmään. :3
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY