Kysymyksiä
-
heldy
- Alkupalat
Re: Aloittelijoiden kysymyksiä
hienoa :-) virtuaalikoirapuolella tuntuu kaikki olevan niin rentoa, virtuaalitallihommat kun lopetin tossa vuoden alussa kun alkoi mennä vähän liian vakavaksi, tää on ihan erilaista siihen verrattuna.
"Mitä enemmän tunnen ihmisiä, sitä enemmän rakastan koiraani."
-
~Fani~
- Alkupalat
Moi kaikki, tein juuri eilen ensimmäisen virtuaalikennelin. Siellä on lelukoiria. Ne on vähän harvinaisemmpia virtuaalikoiria..
Voiko virtuaalilelukoiraa ilmoittaa virtuaalinäyttelyihin?
Voiko virtuaalilelukoiraa ilmoittaa virtuaalinäyttelyihin?
-
Mallaskoala
- Ammattimouhoaja
^ Ei voi, kyllä niillä täytyy olla ihan oikeista koirista otetut kuvat tai sitten piirretyt kuvat.
-
~Fani~
- Alkupalat
^No voi harmi. Voiko joihinki muihin näyttelyihin osallistua?
Hups :oops: piti siis laittaa joihinkin muihin kuin näyttelyihin?
Hups :oops: piti siis laittaa joihinkin muihin kuin näyttelyihin?
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
^^^ Noissa virtuaalisissa lelukoirissa tulee vissiin copyrightit vastaan, sillä lelukoiran tekijänoikeudet omistaa lelun valmistaja. En tiedä kuinka vakavasta asiasta on kyse, mutta muistan vuoden-kahden takaa tapauksen, jossa joku teki virtuaalisen leluhevostallin ja virtuaalitalliharrastajat hyökkäs tämän kimppuun tekijänoikeusasiassa - en kyllä jaksa usko että kukaan leluvalmistaja virtuaalisesta lelukoirakennelistä ärähtää. :D
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
Ansk
- Syvällistä
- Viesti:
^^Ainakaan minun tietääkseni ei muille kuin piirros- ja valokuvallisille koirille on mitään järjestettyä näyttelytoimintaa.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kaikki on olleet joskus aloittelijoita ja uskoisimpa että teille uusillekin selviää melko pian mistä virtuaalikoiramaailmassa on kyse ja pääsette varmasti mukaan toimintaan.
~Fani~: Näyttelyitä lelukoirille ei tosiaan ole, kuten aiemmin mainittiinkin, mutta käyttölajeihin(agility, toko, pk) niiden kanssa varmaan pääsee osallistumaan(kun kuvattomatkin koirat pääsevät). Tämä kuitenkin edellyttää panostamista lajin sääntöjen lukuun ja ymmärtämiseen.
Ja multakin saa tulokkaat tulla kyselemään, mä en pure.
~Fani~: Näyttelyitä lelukoirille ei tosiaan ole, kuten aiemmin mainittiinkin, mutta käyttölajeihin(agility, toko, pk) niiden kanssa varmaan pääsee osallistumaan(kun kuvattomatkin koirat pääsevät). Tämä kuitenkin edellyttää panostamista lajin sääntöjen lukuun ja ymmärtämiseen.
Ja multakin saa tulokkaat tulla kyselemään, mä en pure.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
~Fani~
- Alkupalat
^Okei, en vaan oikein ymmärtänyt noita ilmottautumisia. Miten ne siis toimivat?
- Wolfie
- Höpsö veitikka
~Fani~, Sä ilmoitat koiran kisaan sillä tavalla että:
valitset koirat jotka haluat lähettää kisaan ja sitten kopioit sellaisen tekstin mikä pyydetään kopioimaan, siinä sun täytyy täyttää se. Täyttöön kuuluu kysymykset uros vai narttu kuka ohjaa sitä ja koiran virallinen nimi ja koiran sivu, jos olet ilmoittautunut väärin koira hylätään. Voit laittaa kisoihin sen verran koiria kun mitä siinä sanotaan, näyttelyissä ei ole rajaa. jos sulla on w€lho pankki niin maksat pyydetyn hinnan koirista.
Jos jäi jotain epäselväksi voin sanoa, oon ite ollut vasta 4kk virtuaalipuuhissa mukana mutta olen jo oppinut sitä sun tätä, eli multakin saa tulla kysymään.
valitset koirat jotka haluat lähettää kisaan ja sitten kopioit sellaisen tekstin mikä pyydetään kopioimaan, siinä sun täytyy täyttää se. Täyttöön kuuluu kysymykset uros vai narttu kuka ohjaa sitä ja koiran virallinen nimi ja koiran sivu, jos olet ilmoittautunut väärin koira hylätään. Voit laittaa kisoihin sen verran koiria kun mitä siinä sanotaan, näyttelyissä ei ole rajaa. jos sulla on w€lho pankki niin maksat pyydetyn hinnan koirista.
Jos jäi jotain epäselväksi voin sanoa, oon ite ollut vasta 4kk virtuaalipuuhissa mukana mutta olen jo oppinut sitä sun tätä, eli multakin saa tulla kysymään.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Dream
- Nostaa rautaa
En nyt hirveän aloittelija enää ole, mutta mieleen on tullut sellainen kysymys, että mitä tarkoitetaan ot:lla?
- Sikko
- Floodari
^ Ohi aiheen! Eli siis kirjoitat jotain, joka ei liity topicin aiheeseen mitenkään. (-;
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
Kuskikärpänen
- Hanipupu
- Viesti:
Lyhenne on siis Off Topic.
Ja virtuaalihevospuolellakin voi olla rentoa, jos valitsee oikeat piirit. Minä hankin viiden vuoden tauon jälkeen yhden ravihevosen, ja kylläpä siellä onkin meno aivan täysin erilaista kuin jossain NJ, ERJ, KRJ -piireissä. Porukka tuntuu aika hyvin vetävän herneitä nenään pikkuasioista ja vitseistäkin, kasvattajat vaatii tuhatta kisaa kuussa tai kasvatti otetaan takaisin, pakko olla tietty ikääntyminen jne.
Minä sanoin hevoseni kasvattajalle, että polle saa kuvat, tosi hitaan ikääntymisen, pitkän luonteen ja sellaisen kisakalenterin joka menee minun kisaamishalujeni mukaan.
Sain hepan, ja tuolla se odottelee, jotta pääsisi raviradoille. Raukka on vielä hieman liian nuori. ;)
(Loppuun pieni mainos:
Jos joku kiinnostui ja tahtoo oman ravihepan, niin ei tarvitse tehdä sille edes tallia. Minulle mahtuu yksityiseksi erinomaisiin tiloihin. :) )
Ja virtuaalihevospuolellakin voi olla rentoa, jos valitsee oikeat piirit. Minä hankin viiden vuoden tauon jälkeen yhden ravihevosen, ja kylläpä siellä onkin meno aivan täysin erilaista kuin jossain NJ, ERJ, KRJ -piireissä. Porukka tuntuu aika hyvin vetävän herneitä nenään pikkuasioista ja vitseistäkin, kasvattajat vaatii tuhatta kisaa kuussa tai kasvatti otetaan takaisin, pakko olla tietty ikääntyminen jne.
Minä sanoin hevoseni kasvattajalle, että polle saa kuvat, tosi hitaan ikääntymisen, pitkän luonteen ja sellaisen kisakalenterin joka menee minun kisaamishalujeni mukaan.
Sain hepan, ja tuolla se odottelee, jotta pääsisi raviradoille. Raukka on vielä hieman liian nuori. ;)
(Loppuun pieni mainos:
Jos joku kiinnostui ja tahtoo oman ravihepan, niin ei tarvitse tehdä sille edes tallia. Minulle mahtuu yksityiseksi erinomaisiin tiloihin. :) )
-
Kitshi
- Le-ppä-ker-ttu
En ole ihan aloittelija, mutta kysyn kuitenkin...
Mietin, voisinko antaa virtuaalikennelin nimeksi Zamonia, kun erään kirjasarjan nimi on Zamonia? Mielipiteitä...
Mietin, voisinko antaa virtuaalikennelin nimeksi Zamonia, kun erään kirjasarjan nimi on Zamonia? Mielipiteitä...
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
^ Voisin kysyä, että kuka estää? On olemassa kenneleitä, joiden niminä on esimerkiksi Leijonakuningas (en muista, millä kielellä) + ties mitä Kontuja sun muita.

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mäkin hankin tässä juuri vähän aikaa sitten arabiorin, huomasin, kun kattelin jotain myytäviä oreja, et jotain ihme kisaussääntöjä ja kaikkea muuta mahdollista. Ja jos laittaa ostopyynnön vaikkapa Hevoset.com:iin niin kannattaa mainita jos ei halua ostaa hevosta, jota sitoo tollaset säännöt. Kyl mulle oli sit jo parikin tyyppiä myymässä oria, on siellä onneksi porukkaa, jotka suhtautuu tähänkin harrastukseen ihan normaalisti :DHomo (läski) kirjoitti:Porukka tuntuu aika hyvin vetävän herneitä nenään pikkuasioista ja vitseistäkin, kasvattajat vaatii tuhatta kisaa kuussa tai kasvatti otetaan takaisin, pakko olla tietty ikääntyminen jne.
Meni vähän OT:ksi...
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.