Sudenyön ensiesiintyminen

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Re: Sudenyön ensiesiintyminen

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Milja kuule, olen erittäin otettu että sivuille on tullut koristekuvia! Nyt ne näyttävät todella onnistuneilla, mio (?) teki jälleen kerran mielettömän ulkoasun jonka väritkin ilahduttivat minua. Kaikkialta löytyy kiva määrä tekstiä, kasvatus-sivulla voisit laittaa asiat tiiviimmin yhteen, tuo näyttää jo siltä ettei erkkikään jaksa lukea sitä. ;) Toiminta-sivulla kuten aina jokaisella, voisi olla hieman enemmän tekstiä mutta tuokin passaa. Sinun ainoalla koirallasi on upeat sivut, ehkä toivoin ylhäälle tulevan kuvat suurina, se tekisi sivuista paljon tervetulleemman. Rakastuin tuon tiedot hökötyksen yksinkertaisuuten ja väreihin, täältä tulee lähdekoodista varastelia. Kirjoitit ihanan luonne + tieto luonteen, siitä pisteet. Kisakalenteri ei miellyttänyt minua kamalasti, ehkä liian paljon värejä.

Jaajaa, Viivi on tykästynyt suhun niiin paljon että jos jaksat lisätä meseen niin: ViiviSa@msn.com
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Vastaa Viestiin