Salamannopeita Salukeja hienoista vanhemmista! / SIVUJA!
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Salamannopeita Salukeja hienoista vanhemmista!
Minusta tuo on todella kaunis yksilö. <3_<3
-
- Vuohenruokaa
^ Olis siis tosi mukavaa jos mä saisin sitten nämä kuvat :) Jos Erokselle käy.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Jep, mikäli Dream saa tuon kysymänsä kuvan niin varaan nuo kuvat sitten sinulle.
- Shagan
- Toistolla tehoa
Itse voisin ottaa nämä kuvat, sillä tuo uros on aivan ihana ja väri on mieleinen. Itse en kuitenkaan tiedä, minkä värisiä pentuja mustilla salukeilla voi tulla, jonka vuoksi jos ei voi tulla tuollaisen kerman väristä, niin voisin mielelläni ottaa sitten nämä kuvat.
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
-
- Vuohenruokaa
^^ Okei, tosi kiva juttu. Niin ja niin kuin Dream kyselikin, milloin pentujen tulisi syntyä? Tämän kuun puolella, ensi kuussa vai milloin? :>
hello, the end is near
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mä en ole mitenkään erityisen tarkka noista värien periytymisestä eli voit hyvin ottaa nuo kuvat. :)
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
//Varmaan jouluviikolla eli viikko 52 se taitaa olla...Eros kirjoitti:Mä en ole mitenkään erityisen tarkka noista värien periytymisestä eli voit hyvin ottaa nuo kuvat. :)
-
- Nostaa rautaa
Joo siis mä varasin ja sain käyttööni sen toisen nartun kuvan, jonka mielipidettä kysyin, eli sen kuvan sitten laittelen (: Tuo jouluviikko kelpaa oikein hyvin, ja odottelen jo innolla päästä nimiä valitsemaan ;D
Hei muuten! Tuossa aikaisemmin puhuttiin jo jotain sijoitushommasta, ja ajattelin vetää asian takaisin esille. Eli olisin kyllä kiinnostunut teettämään pennut tällä neidillä joka meille tulee, mutta ehkä mieluiten oman kennelin nimiin. Eli jos tämä olisi mahdollista, riippuen tietenkin milloin kisautukset on saatu siihen malliin että vois naperoita alkaa miettimään. Mutta ottaako Ciel sijoituksen, että miten sitten kävisi ajatusteni kanssa? (:
Hei muuten! Tuossa aikaisemmin puhuttiin jo jotain sijoitushommasta, ja ajattelin vetää asian takaisin esille. Eli olisin kyllä kiinnostunut teettämään pennut tällä neidillä joka meille tulee, mutta ehkä mieluiten oman kennelin nimiin. Eli jos tämä olisi mahdollista, riippuen tietenkin milloin kisautukset on saatu siihen malliin että vois naperoita alkaa miettimään. Mutta ottaako Ciel sijoituksen, että miten sitten kävisi ajatusteni kanssa? (:
-
- Vuohenruokaa
Joo, siis mä olisin kyllä sijoituksesta kiinnostunut, tosiaan. Jos Eros siis aikoo antaa sij. pennun, niin mielelläni voisin ottaa kyllä.
hello, the end is near
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Tottakai Dream saat teettää pentueen sillä mutta jos haluat sen oman kennelisi nimen alle niin eihän sun silloin ole mitään järkeä ottaa sijoitusnarttua? Tietysti mä voin auttaa sitten uroksen etsimisessä ja antaa muutenkin vinkkejä. Minusta on vain kiva jos kasvatit saavat lisää jälkeläisiä, tulivat ne nyt sitten kenen kennelin alle tahansa.
Ciel, minä annan mieluusti sijoitusnartun ja katsotaan nyt tuleeko se sinulle vai Dreamille.
Yritän tämän viikonlopun aikana kehitellä jotain nimiä jos keksin aiheen ensin. ^^
Ciel, minä annan mieluusti sijoitusnartun ja katsotaan nyt tuleeko se sinulle vai Dreamille.
Yritän tämän viikonlopun aikana kehitellä jotain nimiä jos keksin aiheen ensin. ^^
-
- Nostaa rautaa
En siis sijoitusta tarkoittanut itselleni tuota viestiä kirjoittaessani, mutta kysyin vain että onko se mahdollista, vaikka Cielille se sijoitus meniskin :D Mutta nimiä ja syntymää odotellessa, tekis mieli jo päästä ton kanssa kisoihin, etenki näytteille ;D
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Juu tottakai on. ^^ Eli Cielille laitan nyt sen sijoitusnartun ja nimiä saatte varmaankin huomenna. :)
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Salamannopeita Salukeja hienoista vanhemmista! / NIMET!
Nonniin, nimet tulleet. Teemana oli tällä kertaa Espanjan kartta, eli sieltä löytyy nyt kaupunkien yms. muiden nimiä, mitkä nyt ikinä sattuu sijaitsemaan Espanjassa. Erittäin sopiva teema näin jouluna. 

-
- Vuohenruokaa
Sawquen Lebrija mulle? Kutsumanimeksi tulisi Lea.
hello, the end is near
-
- Nostaa rautaa
Tulipas vaikeata, tavallaan mikään ei heti iskenyt mutta sitten lopulta kahdesta vaihtoehdosta päätin, että tästä neitosesta tulee Sawquen Almería, ja kutsumanimeksi olen jo päättänyt Nadia. Niin, ja eilen tekemisenpuutteen johdosta sain jo sivutkin värkättyä melkein täydellisiksi ;D