Etälaulun australiankelpieitä SYNTYNEET, SIVUJA
-
- Sumopainija
Re: Etälaulun australiankelpieitä, alustavasti
Kyselen vielä että millanen ajankohta näillä pupseilla olisi? :D Ei mulla siis mitään kiirettä näiden kanssa ja ei haittaa vaikka menee pidempäänkin, mutta kyselen vaan. :))
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
- Nakkisotilas
hmmmm... minua saattaisi kiinnostaa, mutta en sitten tiedä... lähinnä sen vuoks et en tie myyäänkö miulle. 8D
-
- Kanada
- Viesti:
Jacya, kiits. :3
Ajankohta on oikeastaan vielä vähän auki, riippuu paljolti Vihdan tuloksista tässä alkuvuonna. Tuulesta temmattuna veikkailisin helmi-maaliskuuta pentueen syntymäajankohdaksi, mutta saattaa olla, että päästään saattamaan pienet maailmaan sitä aikaisemminkin. Valitettavasti en voi siis kovin selkeää vastausta antaa, toivottavasti jaksatte hieman odotella :)
sigma heittää jotain tekstiä ja kisanäyttöä, niin täti katsoo. ~
Ajankohta on oikeastaan vielä vähän auki, riippuu paljolti Vihdan tuloksista tässä alkuvuonna. Tuulesta temmattuna veikkailisin helmi-maaliskuuta pentueen syntymäajankohdaksi, mutta saattaa olla, että päästään saattamaan pienet maailmaan sitä aikaisemminkin. Valitettavasti en voi siis kovin selkeää vastausta antaa, toivottavasti jaksatte hieman odotella :)
sigma heittää jotain tekstiä ja kisanäyttöä, niin täti katsoo. ~
-
- Nakkisotilas
näin kun sitä näyttöö ei paljoo ole, kun toiminta lähti käyntiin tossa muutama viikko sitte.
-
- Kanada
- Viesti:
No mitä jos mietiskelisit, ehtiihän niitä tuloksia vielä saada aktiivisella kisaamisella näytettäväksi asti, vai? :) Tässähän on oletettavasti vielä suhteellisen paljon aikaa, ennen kuin pennut saadaan maailmaan.
Tosin näitä varauksiahan saattaa tulla ennen sitä vielä täydeksi asti :|
Tosin näitä varauksiahan saattaa tulla ennen sitä vielä täydeksi asti :|
-
- Nakkisotilas
Jeap. ;( Ehkä tää jää, emmää varmaa ottele nyt ku yks bc ois viel tulos. Ni... et eipä täs mittää. :=)
-
- Kanada
- Viesti:
No, selvä. Toisella kerralla sitten 8)
-
- Höpsö veitikka
Oioi, minua kiinnostaisi!
Lapsukainen pääsisi Helluvan monipäiseen laumaan. Ensimmäiset 7 kk menisivät pelkästään kasvaessa (IRL ikääntyminen), sitten kuvatilanteesta riippuen alettaisiin kisailla ainakin näyttelyiden PEK-luokissa. Luonnollisesti käyttöpuolen lajeista kisattavana olisi paimennus jahka pentu täyttää 10 kk perusradan suorittaakseen, muita lajeja täytyy vielä vähän hautoa.
Kisautus on melko fiilispohjaista, välillä kisataan enemmän ja välillä harrastetaan laiskottelua. Jonkinlaista kisautusosviittaa voi katsella Frynen sivuilta (laiskempaa kisautusta, koira ollut minulla jostin lokakuusta lähtien) sekä Kiran sivuilta (hieman aktiivisempaa). Jalostuksessa en välttämättä pentua käyttäisi, riippuen suvun yleistymisestä, pentuesisarusten pennuttamisista jne.
Kuvalupia minulla ei tällä hetkellä ole, mutta jos meille kelpievaaveli lähtee, niin alanpa niitäkin tässä selvittelemään :)
Lapsukainen pääsisi Helluvan monipäiseen laumaan. Ensimmäiset 7 kk menisivät pelkästään kasvaessa (IRL ikääntyminen), sitten kuvatilanteesta riippuen alettaisiin kisailla ainakin näyttelyiden PEK-luokissa. Luonnollisesti käyttöpuolen lajeista kisattavana olisi paimennus jahka pentu täyttää 10 kk perusradan suorittaakseen, muita lajeja täytyy vielä vähän hautoa.
Kisautus on melko fiilispohjaista, välillä kisataan enemmän ja välillä harrastetaan laiskottelua. Jonkinlaista kisautusosviittaa voi katsella Frynen sivuilta (laiskempaa kisautusta, koira ollut minulla jostin lokakuusta lähtien) sekä Kiran sivuilta (hieman aktiivisempaa). Jalostuksessa en välttämättä pentua käyttäisi, riippuen suvun yleistymisestä, pentuesisarusten pennuttamisista jne.
Kuvalupia minulla ei tällä hetkellä ole, mutta jos meille kelpievaaveli lähtee, niin alanpa niitäkin tässä selvittelemään :)
-
- Kanada
- Viesti:
Hyvältähän tuo kuulostaa, sinulle lähteekin sitten viimeinen pentu :) Haluaisitko uroksen vai nartun?
Aletaankos katsella jo nimiä? Laitan aloitusviestiin.
Aletaankos katsella jo nimiä? Laitan aloitusviestiin.
-
- Sumopainija
Joo nimet esille vaan mun puolesta :D
// mulle Etälaulun Yksin Pimeydessä!!
Kuviin lupakyselyitä laitoin äsken menemään muutamalle kasvattajalle. :))
// mulle Etälaulun Yksin Pimeydessä!!
Kuviin lupakyselyitä laitoin äsken menemään muutamalle kasvattajalle. :))
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
- Kanada
- Viesti:
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
Siellä ovat. :D
// Merkkasin sulle tuon.
// Merkkasin sulle tuon.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mun pupsille nimeks voipi tulla Etälaulun Silmänkääntäjä : D
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
- Kanada
- Viesti:
Sen saat :3
-
- Höpsö veitikka
Voisin alustavana sukupuolena varata nartun, mutta kattelen vähän kuvatilanteen mukaan, onko sitä tarvetta vaihtaa :') Yhteen lupakyselyyn sain jo vastauksen, ja sepäs olikin kieltävä.... Mutta jatkan etsintää!
Mulle vois varata nimeksi Aavekuiskaajan.
// Kelpiekasvattajilla on varmaan joku salaliitto, kun ketään ei kiinnosta antaa kuvalupia ;P
Mulle vois varata nimeksi Aavekuiskaajan.
// Kelpiekasvattajilla on varmaan joku salaliitto, kun ketään ei kiinnosta antaa kuvalupia ;P
-
- Kanada
- Viesti:
Merkkaan.
Ja useimmat kasvattajat eivät edes viitsi vastata! Yhdeltä kelpiekasvattajalta kuvaluvat olen saanut, yksi on vastannut kieltävästi ja muut jättäneet vastaamatta. Muissakaan roduissa juuri kukaan ei vastaa sähköposteihin.
Ja useimmat kasvattajat eivät edes viitsi vastata! Yhdeltä kelpiekasvattajalta kuvaluvat olen saanut, yksi on vastannut kieltävästi ja muut jättäneet vastaamatta. Muissakaan roduissa juuri kukaan ei vastaa sähköposteihin.