Kiinnostusta gordoninsettereille?
-
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Re: Kiinnostusta gordoninsettereille? (Wolftameen)
Mä kun oon niin "kamalan aktiivinen" ihminen, niin oletkos sie nimiä miettinyt? (: Haluisin tehä sivut nyt valmiiksi.. :D
EDIT:
^Oukei, mie kyhäilin nyt jo meidän Kide-neidille sivut, kuvissa nyt kyllä jäädään isästä ja tulevasta veljestä vähän huonommaksi, mutta myö voidaankin keskittyä käyttöpuolelle ;) vaikka tosin ERI:n on tämä neitonen saanut viime viikonloppuna Messarissa :D
EDIT:
^Oukei, mie kyhäilin nyt jo meidän Kide-neidille sivut, kuvissa nyt kyllä jäädään isästä ja tulevasta veljestä vähän huonommaksi, mutta myö voidaankin keskittyä käyttöpuolelle ;) vaikka tosin ERI:n on tämä neitonen saanut viime viikonloppuna Messarissa :D
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
-
- Le-ppä-ker-ttu
Me tehdään viikonloppuna tai huomenna Repolaiselle sivut eli poikaa ruvetaan kutsumaan nimellä Repo :)
vähän samaa kuin Ember onko jotain tietoa millaisia nimiä luvassa ;)
EDIT/
ja mitä tulee pentuihin niin jos Repo pärjää niin saat ihan vapaasti käyttää poikaa jalostukseen
vähän samaa kuin Ember onko jotain tietoa millaisia nimiä luvassa ;)
EDIT/
ja mitä tulee pentuihin niin jos Repo pärjää niin saat ihan vapaasti käyttää poikaa jalostukseen

Mustan ruusun Kennel [tulossa]
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Oottepas te innokkaita! ;D
Mä itse ajattelin kyllä vielä venailla, jos joku kolmas henkilö olisi vielä kiinnostunut pennusta, mutta kaippa mun pitää noita nimiäkin alkaa jostakin kaivelemaan pikkuhiljaa. ;> Katsellaan, mitä saan lähiaikoina aikaiseksi... vielä en ole siis nimiä miettinyt. Pentueesta tulee kumminkin WolfTamen U-pentue, niin siitä lähdetään.
Niinja Kide-tyttösen kuvatki näyttävät kyllä ihan kivoilta mun silmään sinänsä, saa nähdä mitä tuomarit siitä sitten sanovatkaan.. ;>
Mä itse ajattelin kyllä vielä venailla, jos joku kolmas henkilö olisi vielä kiinnostunut pennusta, mutta kaippa mun pitää noita nimiäkin alkaa jostakin kaivelemaan pikkuhiljaa. ;> Katsellaan, mitä saan lähiaikoina aikaiseksi... vielä en ole siis nimiä miettinyt. Pentueesta tulee kumminkin WolfTamen U-pentue, niin siitä lähdetään.
Niinja Kide-tyttösen kuvatki näyttävät kyllä ihan kivoilta mun silmään sinänsä, saa nähdä mitä tuomarit siitä sitten sanovatkaan.. ;>
-
- Le-ppä-ker-ttu
Repolainen
juu ei me häntä odoteta kun sivutkin jo tehtynä, mutta ei ainakaan jää viimeiseen hetkeen ;)
juu ei me häntä odoteta kun sivutkin jo tehtynä, mutta ei ainakaan jää viimeiseen hetkeen ;)
-
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Takke :D No mut pitäähän pikkusille saada sivut ajoissa ;) kasvattajallakin helpompaa kun ei tarvii niiden perään huudella :D
Oorait :D
Oorait :D
-
- Kriisissä
Mä laittelin tulemaan sähköpostia, kun en päässyt kirjautumaan tänne, joten en kehtaa uudelleen sepustaa kaikkea. Eli kiinnostunut olen ja lukaseppa sun meili... 

-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Jerrynen keksi meille kivoja nimiä tälle pentueelle, voitte valita mieleisenne nyt.
Niija pennut syntyvät 28.12.2008. (..joten vielä jos joku on kiinnostunut Nopan pennusta, ehtii kertomaan sen ja mahdollisesti myös saamaan.)
Niija pennut syntyvät 28.12.2008. (..joten vielä jos joku on kiinnostunut Nopan pennusta, ehtii kertomaan sen ja mahdollisesti myös saamaan.)
-
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Re: Kiinnostusta gordoninsettereille? (nimet!)
WolfTame's Unbeaten Snow
Umpihanki mulle! :D
Umpihanki mulle! :D
-
- Kanada
- Viesti:
Mä oon näitä kattellut.. Kiinnostas kovasti mut aika ei varmaan riittäis kisaamiseen :<
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
- Kriisissä
WolfTame's Unnecessary Action
Meille tämä!
Meille tämä!
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Selvää, teille nuo! :>
Ricea, njoo, mä en nyt vaadikaan mitään aktiivikisaamista, mut jotain pientä ois tietty kiva aina välillä olla. Mut jos haluut, niin.. ;>
Ricea, njoo, mä en nyt vaadikaan mitään aktiivikisaamista, mut jotain pientä ois tietty kiva aina välillä olla. Mut jos haluut, niin.. ;>
-
- Le-ppä-ker-ttu
WolfTame's URL of Website (sivun osoite)
meidän Repolainen :D
meidän Repolainen :D
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
-Milla- odottelen sulta vielä sivuja!
-
- Kriisissä
Re: Kiinnostusta gordoninsettereille? -MILLA-!
I'm alive ja lomalla (isolla L:llä) :D . Suomennettuna värkkään ne huomenna paremmalla ajalla. En nyt ihan iltaa vasten jaksa. Edittaan tähän.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Kiinnostusta gordoninsettereille? -MILLA-!
Ei me tulla ainakaan Repoa käyttämään et jos se kivoja tuloksia saa ja kasvattaja haluaa sen meiltä ryövätä jalostukseen jossain kohtaa niin antaa mennä vaan
Repolaisesta sen verran, että se on mukana seuraavissa kisoissa/seuraavanlaisia tuloksia se on jo saanut
agility: 14/25
toko: ilmoitettu =)
mejä: AVO2 36p
KAER: ilmoitettu =)

Repolaisesta sen verran, että se on mukana seuraavissa kisoissa/seuraavanlaisia tuloksia se on jo saanut
agility: 14/25
toko: ilmoitettu =)
mejä: AVO2 36p
KAER: ilmoitettu =)