Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa HUOM! (vika sivu)
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C)
No varaa se pentu mulle sitte, kun nyt on kuvakin. Näyttelen sen sitten sulle mesessä :--))
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Kirsin kans puhuttiinki jo mesessä, eli pentu lähtee.
Juulia, oot kyllä ihan kiva tyyppi ja mielelläni sulle pennun luovuttaisin, mutta kun oon kiinnittänyt huomiota siihen et ostelet ja myyt niitä koiria aika tiuhaan tahtiin.. se ei kauheesti vakuuta :/ Täytyy odottaa, et jos ei tuu muita varaajia ni sää voit saada pennun.
Juulia, oot kyllä ihan kiva tyyppi ja mielelläni sulle pennun luovuttaisin, mutta kun oon kiinnittänyt huomiota siihen et ostelet ja myyt niitä koiria aika tiuhaan tahtiin.. se ei kauheesti vakuuta :/ Täytyy odottaa, et jos ei tuu muita varaajia ni sää voit saada pennun.
-
- Toistolla tehoa
No mä voisin olla kiinnostunut ottamaan nahkanlapsosen Kummaan.
Kumma on ihan tuore kennel, mutta jonkun verran kisanäyttöä saa jo Valdolta.
Tarjolla olisi rakastava koti, joka pysyisi elin-iän ajan, eikä jäisi sohvaperunaksi (:
Kumma on ihan tuore kennel, mutta jonkun verran kisanäyttöä saa jo Valdolta.
Tarjolla olisi rakastava koti, joka pysyisi elin-iän ajan, eikä jäisi sohvaperunaksi (:
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
- juulia
- Floodari
^^ joo en tästä nyt olekaan ottamassa, sittenkään, ehkä sitten jos teetät sille Party Pooperille pentueen, kun se on melkein ekan virtuaalikoirani tytär kuitenkin. =) Mielestäni en kyllä myy koiriani kamalan usein. Viimeksi myin ehkä kesäkuussa ja nyt sitten myyn, mutta mielestäni myynti vain on parempi kuin pitää koiraa johon ei ole mitään kiinnostusta ja niin edelleen, eikä se saisi juuri kisausta. Eli silloin jos ei kiinnostusta ole päädyn tällaiseen ratkaisuun, se on yleensä kasvattajankin mielestä hyvä, että myyn parempaan kotiin jos en ole jaksanut kisauttaa.
Useimmiten yritän myyntiä jämittää ja koittaa vaan jatkaa kisaamisessa, mutta jos vaan ei luonnistu, ei voi mitään. Nahkojen kanssa näin ei kyllä ole käynyt, koska ne on minulle niin tärkeä rotu että niitä en halua myydä pois. Mutta tosiaan, jos ilmoittelet kun Rosille on pentue suunnitteilla, voisin ehkä miettiä jos ajankohta on sopiva?
Useimmiten yritän myyntiä jämittää ja koittaa vaan jatkaa kisaamisessa, mutta jos vaan ei luonnistu, ei voi mitään. Nahkojen kanssa näin ei kyllä ole käynyt, koska ne on minulle niin tärkeä rotu että niitä en halua myydä pois. Mutta tosiaan, jos ilmoittelet kun Rosille on pentue suunnitteilla, voisin ehkä miettiä jos ajankohta on sopiva?
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Kumma, valitettavasti kaipailisin vähän luotettavampaa kisanäyttöä. Että jos oot ehtinyt kisailla enemmän Theman seuraavaan pentueeseen mennessä, ni kannattaa ottaa sitten yhteyttä :)
Juulia.. joo, no kyllä mä olen aika luottavainen tuohon kun en ole koskaan nähnyt myyväsi omia nahkojasi (ainakaa muistaakseni). Eli et ole haluamassa tästä pentueesta?
Juulia.. joo, no kyllä mä olen aika luottavainen tuohon kun en ole koskaan nähnyt myyväsi omia nahkojasi (ainakaa muistaakseni). Eli et ole haluamassa tästä pentueesta?
- juulia
- Floodari
eli jos teetät Rosille joskus pentueen, silloin ehkä mutta tästä en nyt kuitenkaan ota. :)joo en tästä nyt olekaan ottamassa... ehkä jos teetät sille Party Pooperille pentueen...
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Ciara VAVA ja yksi KUPI puuttuu valioitumisesta, joten päätin pentujen syntyvän 22.12.2008, sopiihan teille? Me varmaan ehditään tuohon euroopanvoittajaankin, jos Kendran pennulle tulee valokuvat.
- Kendra
- Höpsö veitikka
Juu totta kai tulee valokuvat :)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Vielä voi pennun varata.
Ciaralle Jk2
Ciaralle Jk2
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Hei mites noi nimet? Millä tyylillä keksitään, vai keksitkö ite? :----D
-
- Pohjasakan hämmentäjä
No mä mietiskelen niitä tänään. Ihan suht normeja nimiä tulee, vähän saman tyyppisiä kun esim WolfTamen T-pentueen nimet, ne kun on mun keksimiä.
-
- Pohjasakan hämmentäjä
- Sikko
- Floodari
Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C) NIMET!
Voi Jerrrrryrakas, mikset sie kertonu mulle tästä! Voihan vitalis. Lupasit mulle pupelon tästä pentueesta, mutta en oo yhtään kerenny varautua. )-:
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
- Kendra
- Höpsö veitikka
Thema Counter Pressure tämä miulle.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Sikko, sori! Mua ärsyttää suunnattomasti, ku hirmu monet kyseli tätä pentuetta ja loppujen lopuks tänne ilmestyy vaan kendra varaamaan ja loput oonki saanu tyylii taivuteltua :0 En yhtään muistanu kaikkii jotka varas. Mut nyt toi vikakin pentu meni jansulle :S
Kendra, tuo nimi sinulle :)
Kendra, tuo nimi sinulle :)