Furenza 2015 | tolloille synttärit ja nimet
- Shady
- Taikuri
Re: Furenza 2015 | kaikille syntymäpäivät ja nimet
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
-
- Ei riitä.
- Viesti:
- Lania
- Kanada
- Viesti:
Kaks tytön tylleröö esittäytyy, Zenzic Zanyism of Furenza & End Of The Line of Furenza

- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
- Le-ppä-ker-ttu
Lähtiskö vielä tosta c-pentueesta mulle ajokoiranalku suomenajokoiria kasvattavaan Kettulaaksoon? Ennestään omistan vain yhden suomenajokoiran, joten olisi toinen ajokoirani. Narttu. Nimeksi Cinnamon of Furenza. Kilpailtaisi ajokokeissa ja mejässä ainakin, näyttelyissäkin varmasti pyörähdetään. Jalostuskäyttöön luultavasti tulevaisuudessa. Toivottavasti uskallat mulle luovuttaa.
-
- Alkupalat
- Viesti:
Voisin noita nimitoiveita tässä esittää, eli jos seuraavat tulisi meille:
B-pentue: n. Beautiful Life of Furenza
C-pentue: n. Champagne Life of Furenza
D-pentue: n. Disco Duck of Furenza
E-pentue: u. Eagle Rider of Furenza
Vieläkö tuohon Z-pentueeseen saa varauksen..? Jos saa, niin n. Zucca Zoon of Furenza kuulostaa kivalle :D
En osaa ihan tarkkaan sanoa miten saan sivuja tehtyä ym, kun olen nyt kesäaikaan varsin paljon mökillä. Sivujen teko siellä ei onnistu, eli hyvä jos saa mailit välillä luettua... Toivottavasti se ei kuitenkaan ole ongelma
B-pentue: n. Beautiful Life of Furenza
C-pentue: n. Champagne Life of Furenza
D-pentue: n. Disco Duck of Furenza
E-pentue: u. Eagle Rider of Furenza
Vieläkö tuohon Z-pentueeseen saa varauksen..? Jos saa, niin n. Zucca Zoon of Furenza kuulostaa kivalle :D
En osaa ihan tarkkaan sanoa miten saan sivuja tehtyä ym, kun olen nyt kesäaikaan varsin paljon mökillä. Sivujen teko siellä ei onnistu, eli hyvä jos saa mailit välillä luettua... Toivottavasti se ei kuitenkaan ole ongelma

Skyforge Ranch - virtuaalinen suurtila
-
- Kriisissä
- Viesti:
Hei, saako tohon Z-pentueeseen vielä varausta? Mä olisin ehdottomasti kiinnostunut, jos ei haittaa, että taukoilen useampia kuukausia ja sitten välillä tulee kuukauden-parin kisainto. Siksi kiinnostaa koska tasainen suku ja yhtäkään koiraa en sukutauluista tunnista/muista nähneeni, joten ei mistään yleisimmästä päästä taida olla. Pentu pääsisi noutajakokeisiin ja mejä/koiratanssi plus näyttelyt jos saan kuvat. :)
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Shady, Sonja. ja Lania, kiitos sivuista, tulipas sieltä komeita koiruuksia.
-Nita-lle lähtee mielellään yksi ajokoiran kakara.
Huballe pyytämäsi nimet. Sivuilla ei ole mitään kiirettä, kun mäkin oon näin huikeen aktiivinen.. Lanialle lähti valitettavasti viimeinen z-lapsi.
Lyydia, anteeksi unohdin merkata, että Lania vei sen multa vapautuneen pennun.
Nyt olisi sitten saatavilla enää samojedinkoiria sekä novascotiannoutajia uudesta tolloyhdistelmästä, joka jää Furenzan viimeiseksi pentueeksi.
-Nita-lle lähtee mielellään yksi ajokoiran kakara.
Huballe pyytämäsi nimet. Sivuilla ei ole mitään kiirettä, kun mäkin oon näin huikeen aktiivinen.. Lanialle lähti valitettavasti viimeinen z-lapsi.
Lyydia, anteeksi unohdin merkata, että Lania vei sen multa vapautuneen pennun.
Nyt olisi sitten saatavilla enää samojedinkoiria sekä novascotiannoutajia uudesta tolloyhdistelmästä, joka jää Furenzan viimeiseksi pentueeksi.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Furenza 2015 | syntymäpäivät ja nimet, uusi tolleripentue
Mä oisin kiinnostunut yhdestä tolleripennusta. Tulis mulle siis Talvililjaan. Nartun haluaisin :)
-
- Höpsö veitikka
Mulle vielä novascottipentu.
Valkkailen nimet puuttuville lapsille ja teen sivuja viikonloppuna.
// Oilin ja Sabinan sivut saitkin yv:llä, mut kertauksen vuoks vielä tässä.
Beat It of Furenza peri äitinsä ulkonäön. Haittaako?
Catch If You Can of Furenza kuullostaako toi nimi fiksulle? Olisin kyl halunnut nartun, mut en tähän hätään löytänyt nartulle kuvaa. Tai löysin, mut se ei ollut hyvä. Enkä oo ees ihan varma onks toi uroksen kuva vapaa mikä tolla nyt on.
Darling Duck of Furenza olin näköjään kuvien perusteella alkuun miettinyt urosta, mutta vaihtui nartuksi. Ei toi nimi oikein sopinut urokselle.
Valkkailen nimet puuttuville lapsille ja teen sivuja viikonloppuna.
// Oilin ja Sabinan sivut saitkin yv:llä, mut kertauksen vuoks vielä tässä.
Beat It of Furenza peri äitinsä ulkonäön. Haittaako?
Catch If You Can of Furenza kuullostaako toi nimi fiksulle? Olisin kyl halunnut nartun, mut en tähän hätään löytänyt nartulle kuvaa. Tai löysin, mut se ei ollut hyvä. Enkä oo ees ihan varma onks toi uroksen kuva vapaa mikä tolla nyt on.
Darling Duck of Furenza olin näköjään kuvien perusteella alkuun miettinyt urosta, mutta vaihtui nartuksi. Ei toi nimi oikein sopinut urokselle.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Mulle Trolleri :) Pohjoistuuleen muuttelsi :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Saisiko vielä tuosta labbispentueesta yhden urospennun De'mouxiin? Ja samoin pyytelisin tolleri urosta samaiseen paikkaan. Kummankin kanssa kisailtaisiin nome ja mejä + hömppälajit sekä labbiksen kanssa opaskoiraksi :)
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Minulla tuosta sammaripentueesta uros Altered Ego of Furenza. Sivuja laittelen vähän myöhemmin.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Talvililjalle lähtee tollerityttö. Kattelin tossa, että sulla on lähteny tosi mukavasti kisaaminen käyntiin noiden mun kasvattien kanssa. (:
Susitytölle totta kai myös novascotti. Sivuista kiitos, että mä rakastan noita sun tarinoita koirien saapumisesta. Pimpula ja Ankka.
Pimpula periköön emonsa ulkonäön, onhan se sen verran nätti. Karpon nimestä en ole varma, onko kieliopillisesti oikein vai vaatisko se tohon jonkun Me tai Us, mutta ei se mua ainakaan haittaa.
Ewa, sulle lähtee viimeinen tolleripentu.
_Saana_, anteeksi, oon näköjään unohtanut merkitä Susitytön varauksen tonne d-labroihin. Viimeinen tollerikin meni Ewalle. Oon pahoillani tästä mun laiskasta päivittelystä. Olisin sulle kyllä mielellään pentuja antanut, mutta pidän näissä suvullisissa nyt sen kolme pentua rajana.
Juinttu, homma selvä. Mahtavaa, että saatiin siihen vielä toinen pentu.
Novascotiannoutajat voisi syntyä jo tän kuun loppuun 31.08.3015 ja vaikka F-kirjaimesta tykkäänkin, niin taidetaan skipata se. Nimiteemana Last, ensimmäiseen viestiin tulee pian nimiehdotuksia.
Susitytölle totta kai myös novascotti. Sivuista kiitos, että mä rakastan noita sun tarinoita koirien saapumisesta. Pimpula ja Ankka.

Ewa, sulle lähtee viimeinen tolleripentu.
_Saana_, anteeksi, oon näköjään unohtanut merkitä Susitytön varauksen tonne d-labroihin. Viimeinen tollerikin meni Ewalle. Oon pahoillani tästä mun laiskasta päivittelystä. Olisin sulle kyllä mielellään pentuja antanut, mutta pidän näissä suvullisissa nyt sen kolme pentua rajana.
Juinttu, homma selvä. Mahtavaa, että saatiin siihen vielä toinen pentu.
Novascotiannoutajat voisi syntyä jo tän kuun loppuun 31.08.3015 ja vaikka F-kirjaimesta tykkäänkin, niin taidetaan skipata se. Nimiteemana Last, ensimmäiseen viestiin tulee pian nimiehdotuksia.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Furenza 2015 | tolloille synttärit ja nimet
Mun varaamalle tolleri tytölle Last Day Of Magic of Furenza nimeksi:)
-
- Höpsö veitikka
Re: Furenza 2015 | tolloille synttärit ja nimet
Last Moment of Furenza.