Anernerk & Galleth pentueet 2014 & 2015

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
mikopon
Nakkisotilas

Re: Anernerk A

Viesti Kirjoittaja mikopon »

Synttärit passaa oikeen hyvin, täytyykin jo lisäillä Kielo Numayokin listoille :)
Hex
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hex »

Oon kisaillut niissä, mitä on järjestetty, ja kiinnostunut olisin vielä :) En vain tiedä, suostutko antamaan sijotukseen, mutta kiva jos annat :)
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Juu, osallistuit muutamaan vARKYn kisaan myös, mikä oli kiva huomata :) Kyllä sinulle sijoituspennun annan, voidaan vaikka kisailla puoliksi kuten oon nykyistenkin sijoituskoirieni kanssa tehnyt, kunhan sovitaan tarkasti kumpi kisaa missäkin lajissa ettei tule päällekkäisiä osallistumisia! Luon sijoituspennulle sivut myös Anernerkiin, jonne pistän itse haalimani tulokset sille. Esimerkkinä sijoitusurokseni Tarmo, joka asustaa Ice Cubesissa mutta minä oon sitä kisaillut tällä sivulla kun Jacya on taukoillut.

Toivoit siis narttupentua nimellä Anernek Anaaya? Voit vielä vaihtaa nimeä ja/tai sukupuolta jos haluat. Missä lajeissa sinulla on tilaa kisata/missä lajeissa yleisimmin kisaat? Minä voisin hyvin kisata pentua vaikkapa maastoesteissä ja taakanvedossa sekä pivikonäyttelyissä kun siellä minulla on koiria muutenkin. Sulla näyttäis olevan Arcticissa kivasti pariton määrä vetokoiria, joten sä voit varmaan kisata tätä sammaria sun aikaisemman sammarin Dubin kanssa valjakkoajoissa! :) Olisi plussaa jos voisit kisata pentua myös tokossa ja jossain muussa käyttölajissa mitä vaan keksit! BH-kokeen suoritusta toivoisin sun osalta myöskin.

Eli jos sulle käy, niin minä kisaan pennun kanssa: maastoesteet, taakanveto, pivikonäyttelyt
Ja sinä kisaat: valjakkoajot, toko, BH, +joku muu käyttölaji?

Ja mikopon, asia on siis ok! ;)
Todellakin
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Todellakin »

Kyselisin nyt ehkä hieman jälkijunaan, mutta uskaltaisitkohan sä meille Abeyanceen yhden Anernerkilais lapsosen luovuttaa? &.& Olen ajatellut lähinnä narttupentua ja nimiehdotuksista silmääni osui Anernerk Akycha. Ajatuksena kisautukselle olisi ainakin aluksi ainoastaan valjakkoajoja, sekä näyttelyitä ja myöhemmin mukaan tulisi myös toko, pelastus ja taakanveto.
Päätti hetken mieijohteesta ja erittäin törkeästi lähteä virtuaalimaailmasta ja keskittyä viimeiseen lukuvuoteen yläasteella.
Pahoillani 2-3 kenen kasvatit omistin.
Hex
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hex »

Lyydia kirjoitti:Juu, osallistuit muutamaan vARKYn kisaan myös, mikä oli kiva huomata :) Kyllä sinulle sijoituspennun annan, voidaan vaikka kisailla puoliksi kuten oon nykyistenkin sijoituskoirieni kanssa tehnyt, kunhan sovitaan tarkasti kumpi kisaa missäkin lajissa ettei tule päällekkäisiä osallistumisia! Luon sijoituspennulle sivut myös Anernerkiin, jonne pistän itse haalimani tulokset sille. Esimerkkinä sijoitusurokseni Tarmo, joka asustaa Ice Cubesissa mutta minä oon sitä kisaillut tällä sivulla kun Jacya on taukoillut.

Toivoit siis narttupentua nimellä Anernek Anaaya? Voit vielä vaihtaa nimeä ja/tai sukupuolta jos haluat. Missä lajeissa sinulla on tilaa kisata/missä lajeissa yleisimmin kisaat? Minä voisin hyvin kisata pentua vaikkapa maastoesteissä ja taakanvedossa sekä pivikonäyttelyissä kun siellä minulla on koiria muutenkin. Sulla näyttäis olevan Arcticissa kivasti pariton määrä vetokoiria, joten sä voit varmaan kisata tätä sammaria sun aikaisemman sammarin Dubin kanssa valjakkoajoissa! :) Olisi plussaa jos voisit kisata pentua myös tokossa ja jossain muussa käyttölajissa mitä vaan keksit! BH-kokeen suoritusta toivoisin sun osalta myöskin.

Eli jos sulle käy, niin minä kisaan pennun kanssa: maastoesteet, taakanveto, pivikonäyttelyt
Ja sinä kisaat: valjakkoajot, toko, BH, +joku muu käyttölaji?
Mä voin kisata tokossa ja agissa, ja noi muutkin käy :) Kisailen myös flyballissa yms. Mutta mullahan ei PIVIKO-kuvaa vielä ole, niin saattaa kestää etsimisessä :)
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Abeyanceen voi lähteä myös pentu, kivaa kun löytyi vielä kiinnostusta! Kisautus myös ok. Sopisiko sulle piirretty sammarikuva? :)

Hex, jos haluut kisata agissa niin mä en kisaa tätä sitten maastoesteillä, kun muuten tulee vähän liikaa hyppyyttämistä koiralle jos vielä flyballiakin meinaat. :D Valjakkoajot on sitten tärkein laji, joten siellä toivon näkeväni pentua tosi usein! Siinä sivussa sitten voit kisata niitä muita (toko, agi, flyball, bh). Mä kisailen sitten taakanvedossa ja näyttelyissä ja mä tosiaan piirrän itse kuvat kasvateilleni. Ja heti jos sulta loppuu kiinnostus ja haluut luopua pennusta, niin ilmoita mulle niin otan sen kokonaan itselleni.

// Pentueen Isukki haali itselleen ensimmäisen näyttelytittelin Norjan voittajasta ollen myös ROP! :) Ja pennut syntyivät tänään <3 Huomisesta eteenpäin voipi aloittaa kisaamisen.
Todellakin
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Todellakin »

Piirretty kuva sopii hyvin. :)

//sivut. Sivun virheet korjattu.
Päätti hetken mieijohteesta ja erittäin törkeästi lähteä virtuaalimaailmasta ja keskittyä viimeiseen lukuvuoteen yläasteella.
Pahoillani 2-3 kenen kasvatit omistin.
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

^ Kiitti sivuista, bongasin kummiskin vähän korjattavaa: emä ja isä on merkitty väärinpäin ja toivoisin sivuilla mainittavan myös emän vanhemmat jotka ovat olleet olemassa (kuten myös emän emän vanhemmat, mutta niillä ei taida enää olla sivuja). :) Lisäksi huomasin pienen kirjoitusvirheen: samojedinkoiraarttu, n-kirjain puuttuupi välissä. Samalla kun korjailet niin mun nimen vois kirjoittaa isolla. :mrgreen:

Pentuesivu on täällä. Sivuja toivoisin vielä Hexiltä ja Jacyalta. Kuvia en ehdi nyt piirrellä, ehkä viikonloppuna.

// Mun sivut sijoituspentu Annille :)
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Re: Anernerk B

Aloitusviestissä B-pentue - alaskanmalamuutti.
Tulossa piakkoin myös C-pentue. :)
Cessna
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cessna »

Malamuutti olisi kiva lisä neljän huskyn sekaan valjakkoajoihin. Jos sua ei haittaa hitaasti mutta varmasti -kisautus, niin mielelläni ottaisisin :)
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacya »

mullemullemuutti<3
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

_Saana_, olet lähiaikoina hankkinut aika monta koiraa, joten toivon että aika riittää. Kyllä sinulle pentu lähtee, jos lupaat, etten joudu kasvattia myöhemmin myymään eteenpäin ;)

Jacya, sulle lähtee :)

Sukupuolia ja nimiä sitten vaan. Taidan itselleni jättää tuon viimeisen, ellei joku vielä ole kiinnostunut sijoituksesta.
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Uros ja Anernerk Batuktuq :)
Voisin melkein huolia piirroskuvan, kyllä valokuviakin löytynee, mutta jos se olis ittestä vain kiinni niin kaikki koirat sais olla piirroskoiria. :)

edit/ Bantu
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Kiitos sivuista! Jäänyt Nuutin virallinen nimi vahingossa otsikkoon (Atanarjuat). Ihanaa kun on muitakin piirroskoirien kannattajia, multakaan ei taida löytyä kuin kolme valokuvallista koiraa.. :) Piirtelen kuvat heti kun ehdin!
Cessna
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cessna »

Joo, tiedän et mulla on niitä :oops: mut tuntuu siltä että voisin haalia kaikki koirat ja kisauttaa niitä! :D Ja koska muuteilla on rodunomainen laji, tekee se kisaamisesta helpompaa. Ja mullekin piirroskuvallinen :)
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
Vastaa Viestiin