Kiinnostusta pk chihuille ? - NIMET

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Erika---
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Re: Kiinnostusta pk chihuille ?

Viesti Kirjoittaja Erika--- »

Juu en viitsinyt editoida tuohon vanhaan viestiin. Pentu tulisi kuitenkin lokakuusta pystyssä olleeseen Hurryseem'siin, jolla on tällä hetkellä kahdet sivut. Klik ja klik. Molemmat sivut ovat lievästi sanottuna kesken, kun halusin uudistaa pois tuosta valmisulkasta, ja nyt on sitten pikkuisia ongelmia koirien sivujen kanssa. Ratkaisujahan mä haen koko ajan.
Olen tässä kuitenkin suht aktiivisesti ilmoitellut kisoihin kuitenkin näitä koiria. Täydellisiä sivujahan niillä ei tällä hetkellä ole, mutta kisaamiseen kelpaavia kuitenkin. Voin silti antaa jotain esimerkkejä näistä hajanaisista sivuista. (kaikilla koirilla siis vain yhdet sivut sanon ettei tule väärinymmärryksiä.) Klik1 Klik2
Klik3. Sitten muiden kenneleideni koiriin, Kisa- ja sivunäyttöä. Kisautukseni on lievästi sanottuna aktiivista koska mä en juurikaan muuta tee kun istun koneella. Koirat pääsevät kaikkiin ainakin niihin kisoihin mitä turrilassa mainostellaan ja etsin näyttelyitä oikein urakalla myös virtuaalinäyttelyliittojen kalentereista. Itselläkin on suunniteilla pitää ihan KV näyttely tässä joulun kunniaksi. Kaikkia lajeja (paitsi metsästys-, noutaja-, veto ja vesikoiralajeja) on ihan tullut kokeiltua. Agility, näyttely, match show, koiratanssi, toko, paimennus, flyball. Ja mitähän muutakin vielä. Jos olette katselleet mun kenneleiden jatkuvia taukoja tai ihmetelleet sekalaisia ja virheellisiä sivustoja niin syy lähinnä ulkoasuongelmissa. Opintojen alla nekin ovat, kohta luultavasti päästään pinteestä. :)
Hanna-81 todennäköisesti muistaa mut (jos ei muista niin nyt kyllä taidan muistuttaa) 'paha'maineisesta Hopeapolun kennelistä, mutta mä en enää sortuisi sellaiseen. Silloinhan en tajunnut mitään tietokoneista enkä sivujen rakennuksesta, saatikka HTML:stä. Eli voitte kuvitella mitä siitä syntyi. Nyt kuitenkin olen vähän ryhdistäytyneempi ja tavoitteena rakentaa ainakin tästä Hurryseem'sistä menestyvä kenneli ja ehkä muutama pentuekin. (: Chihuahuoitahan tosiaan olen harrastanut irl-elämässäkin nelisen vuotta, ja nyt ne on alkaneet jo valloittaa mun url-maailmaakin. :) Hyvähän se on, ne on ihania.
Pennulle pyrin antamaan siis loppuelämän kodin, aktiivisen kisautuksen sekä tällaiset kuvat.
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Mä en nyt oikein vielä vakuuttunut kun millään koirilla ei ole minkäänlaisia tuloksia. Mutta tosiaan pennut ei ole vielä syntynyt niin pitää vielä miettiä ja tietty Midorin kanssa keskustella.
Kuitenkin kyseessä harvinainen rotu, niin siksi oltava nyt tarkempi.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Erika---

No voikun mä olisin juuri kiinnostunut parantamaan tämän harvinaisen rodun tulevaisuutta. Etkö katsonut tuota kisanäyttö linkkiä? Ja koirat ovat suht uusia kuitenkin eivätkä siten ole heti voineet saada tuloksia. Tai onhan niillä tuloksiakin, mutten ole lisännyt vielä niitä. Teenpä sen nyt.
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Juu tultiin nyt Midorin kanssa siihen tulokseen, että sinulle ei nyt pentua lähde.
Perusteluna se, että kennelisi ei ole valmis ja koira määrästäsi ei saa mitään tolkkua.
Kyllästyminen voi tulla äkkiä vaikka nyt sanot mitä.
Eri asia olisi jos kyseessä olisi sakemanni, jolle voi teettää vaikka 8 pentua ja kaikki saisi kodin. Siinä ei haittaa jos yksi pentu jää heitteille. Mutta nyt kyseessä niin pienestä pentueesta.

Eli jos ei uusia ehdokkaita nyt tule, niin syntyy vain 2 pentua.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Erika---

Juu eli nyt oon kyllä niin pettynyt että tekis mieli suoraan sanottuna vittuilla.
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Jolla annat itsellesi sen vaikutelman, että pentua ei sinulla ikinä myydä. Kyllähän tässä myöhemmin voi sitten harkita, kun saat kennelisi pyörimään. Mutta ei nyt.
Vuoden Tuomari 2012

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
midori
Nakkisotilas

Re: Kiinnostusta pk chihuille ? - NIMET

Viesti Kirjoittaja midori »

nimet tulleet =)
hei, joku on nyt kiinnostunut yhdestä puppelista !
pieni koko hämää, olemme täyttä poweria!
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Zhika Happiness mulle
Vuoden Tuomari 2012

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
midori
Nakkisotilas

Jep (:
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Heips!

Minua kiinnostaisi chihuahua uros pentu. Kennelini osoite on: http://www.freewebs.com/vkbelieve/etusivu.htm
Olen tosin aloittanut "virallisissa" virtuaalikisoissa käymisen joten koirilleni ei tuloksia ole tullut vielä. Mitäs haluaiitte että kertoisin?

Trv: Kitu
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Tulevaisuuden suunnitelmia. Esim. missä kisataan, käytetäänkö astutukseen. Kisanäyttöäkin olisi kiva nähdä jne.
Vuoden Tuomari 2012

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Kitu
Vuohenruokaa

Hanna-81 kirjoitti:Tulevaisuuden suunnitelmia. Esim. missä kisataan, käytetäänkö astutukseen. Kisanäyttöäkin olisi kiva nähdä jne.
Tulevaisuuden suunnitelmat on ainakin chihu pentue jossakin 2009 puolessavälissä joten käytetään astutukseenn ja varmaankin kisaisimme ainakin näyttelyissä,agilityssä ja varmaankin koiratanssissa. Kisanäyttöä koirillani ei ole vielä koska aloitin hiljattain vasta kisaamaan virallisissa näyttelyissä yms.
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Onkohan millaiset kuvat tulossa. En nyt sano tähän vielä mitään. Odotetaan nyt ensin Midorin vastausta. Mulla on nyt vähän kiikun kaakun tää mun päätös :mrgreen:
Vuoden Tuomari 2012

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Kitu
Vuohenruokaa

Selevä. Mulla olisi kyllä ainakin lyhytkarvaisen chihun kuva ja pk chihu luultavasti löytyy myös. Ymmärrän kyllä jos ette myy minulle kun minulla ei kisanäyttöä oikein ole... Mutta tietysti toivon että saisin pennun <3_<3
midori
Nakkisotilas

Kyllä mä antaisin pennun, näytäppä niitä kuvia niin voin sanoo tarkemmin =D ois mulla lk chihulle kuvia tarjota.. laatu on vaa vähä .. :D mun mielestä ennen et kisannu kovinkaa aktiivisesti koirillasi mutta nykysi mä oon huomannu koirias virallisissa kisoissa ja muutenki tunnut jotenki aktiivisemmalta =D
Vastaa Viestiin