We Biten geet & hoot
-
- Nakkisotilas
Re: We Bite - tulevaisuuden suunnitelmat
Hei tää kuukausi alkaa olla jo finaalissa ja penskojen tarkotus syntyä sitten syyskuussa. Äkkiä mennyt tämä kuukausi, joten mites tuon synttäripäivän kanssa? Jos nämä lähtisivät maailmaa valloittamaan ensimmäisellä viikolla, vaikka päivämääränä 02.09?
/ Mites Avelinen pennen sukupuoli?
/ Mites Avelinen pennen sukupuoli?
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Mulla on nyt sellanen tilanne irl-elämässä, että aika ei riitä uudelle virtuaalipiskille. En osannu varatessani muistaa miten aikaa vievää pikku pennun kasvattaminen on XD Pahoittelen tätä viime hetken perumista..
.
.
.
-
- Kanada
Synttärit käy mulle, sivuja saan tosin väsäiltyä vasta ensi viikon jälkeen jos vaan sopii. :)
feel love before it's gone
-
- Nakkisotilas
Pistetään sitten synttäripäivä lukkoon! Nappailen Avelinen veks tuolta alotusviestistä, että jos nyt joku nopea haluaa niin yks rotkulakersa vapaana. Mutta nää kumminkin tulee sitten syntymään vaikka ihan kaksipäisenäkin. :)
rust, sopii hyvin!
rust, sopii hyvin!
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
-
- Nakkisotilas
Ja tosiaan hyvää synttäripäivää näille rotkulakersoille! Noina ja rust laittelee sivut kun ehtii, ei mitään hengenhätää. Rekkailen nää sitten vFCI -ja VRY -rekistereihin kun kaikkien sivut on ok.
Kiitoksia Milja H'lle sivusta, ompas Dara nätti neiti. :)
Kiitoksia Milja H'lle sivusta, ompas Dara nätti neiti. :)
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Tässä olisi Lotte, kuvat etsin myöhemmin. :)
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
-
- Nakkisotilas
Molempien tulevien pentueiden vanhemmat nyt sitten lukkoon lyöty. Bemu x Rai -yhdistelmään korkeintaan 3varaajaa, Dam x Miskar -yhdistelmään taas korkeintaan vielä kolme (itseni mukaan laskien, pentue olisi kokonaisuudessaan 4päinen).
Molempien pentueiden mahdollista syntyä myös vain 1-2päisinäkin.
Molempien pentueiden mahdollista syntyä myös vain 1-2päisinäkin.
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
Oon taas täällä pentua varailemassa :D Kiinnostuin hirveesti molemmista pentueista, mutta päädyin nyt ottamaan tosta D-pentueesta pennun. Eli jos mulle uroksen viittisit nakata Polarsterniin Mollyn rotutoveriksi. Kisanäyttöä Daralta (tyttönen on muuten menestynyt näyttelyissä ihan kivasti). Suunnitelmissa olisi teettää pentue joskus ja kilpailla aika samoissa lajeissa kuin vanhemmatkin kisaavat, näyttelyissä tietenkin kuvatilanteen mukaan. Onkos sulla tarjota mitään kuvia pennulle?
Evermore - Noutajat
-
- Nakkisotilas
Kyllä mä voin mielelläni sulle yhden ruttunaamakakaran pistää varaukseen ilmanmuuta! Kisanäyttö on hyvällä mallilla ja tulevaisuuden suunnitemissakaan ei ole mitään moitittavaa.
Tällä hetkellä mulla ei rotikkakuvia valitettavasti ole, kun uusi kone piti hommata ja kuvat menivät siinä samalla. Mutta pennulle voi myöskin piirretyn kuvan /kuvat ottaa, jos muuten ei löydy sopivia. :)
Tällä hetkellä mulla ei rotikkakuvia valitettavasti ole, kun uusi kone piti hommata ja kuvat menivät siinä samalla. Mutta pennulle voi myöskin piirretyn kuvan /kuvat ottaa, jos muuten ei löydy sopivia. :)