Eli sulle sellainen! :) Löytyyköhän muita amerikanapinoista kiinnostuneita? Vielä vähintään sen toisen varauksen haluaisin ennen varsinaista syntymäpäivän suunnittelua.
mua kyllä hieman houkuttaisi aussipentu muttamutta sivut on muutenkin täysin työnalla ja koirien kisataulukot monelta kuukaudelta päivittämättä :s Lähtiskö Cinnamon Circle'siin kuitenkin narttu pentu? :-D
// jee huippua! Voisin ottaa nimeksi Nandyhill UFO Flyer
Ääh, houkuttaisi ihan hirveesti tämmönen Whidbays working aussiehin! Mutta en usko, että saan kennelin sivuja niin nopeasti valmiiksi, kun ei ole vielä esim. Ulkoasuakaan. Tosi kiva pentue kuitenkin! Ottaisin jos voisin. Kennel nousee näillä näkymin nykyisen kennelini Fixiousin osoitteeseen.
Nortsi, haluan tukea uusien kenneleiden toimintaa, eli pennun kyllä saisit, jos vaan mahdolliseksi sen katsot. Varron sivuja max. 2 viikkoa pentueen syntymän jälkeen, eikä tuokaan oo mikään "se on sit tasan 14 päivää ja jos 16. päivänä sivut annat niin se on sitten turha tikki!", parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Toivottavasti löydät jotain inspaavaa, monni. Kiitos Ellylle ehdotuksesta.
Synttäripäiviä vois alkaa suunnittelemaan. :) Toiveita? Ens viikkoa kaavailin.
Avaruusaussiet viettävät synttäreitään 17. syyskuuta 2013! Pentua halajavalla on edelleen mahdollisuus sellainen saada, muussa tapauksessa mennään 2-päisenä pentueena ja se käypi minulle vallan mainiosti! monniponnin pennun sivuja vielä vartoisin, toivottavasti kuvat löytyy. :)
Vihdoinkin sain sivut valmiiksi. Sori, ku täs kesti näin kauan :/ Ja kiitti Ellylle noista, mutta mä löysinki sittenki toiset kuvat. Vaikka näyttelykuvat kyllä ois ihan kivoja...
Mut joka tapauksessa tässä on Kaisa! Nandyhill Cosmic Creeper olisi nimi :)